|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Palokoro 27.04.2010 7:29
Ajattelin jo paeta sivistyksen siipien suojaan. Lehteä avatessa Jari varoitteli piirroksessa: "onko Mikkelliin mänijöitä, juna koatu justiisa".
Se siitä  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Tuntureiden Tuula 21.05.2010 21:42
leukuperse kirjoitti: |
noh, onko kukkaan löytäny tästä ketjusta itellensä vaelluskaveria joka nukkuupi samasa pussisa  |
Pitää tunnustaa, että olen nukkunut useammankin kerran samassa pussissa, näiltä saitelta löytyneen "savusilmän" kanssa. 2-vuotta ensitapaamisesta 25.6.  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Echo 23.05.2010 0:42
sudetar kirjoitti: |
Pitää tunnustaa, että olen nukkunut useammankin kerran samassa pussissa, näiltä saitelta löytyneen "savusilmän" kanssa. 2-vuotta ensitapaamisesta 25.6.  |
Minä nyt en mene ehkä ihan täysiverisestä savusilmästä, mutta mielenkiintoa on kyllä löytää sellainen elämään. Jospa sitä sitten itsekin oppisi tavoille
Mitäs tähän nyt rustaisi itsestään. 34-vuotias vuosia yksinhuoltajana ollut nainen. En hae mitään "vähän sinne päin" seurustelua enkä irtosuhteita. Olen ennemmin yksin. Haussa on siis mies, jonka kanssa viettää se koko loppu elämä, niin hyvät kuin huonot päivät. ¨Se oikea¨, mies, joka ei pelkää olla mies, ja antaa minulle tilaa olla nainen. Erilaiset ja vajavaiset, mutta yhdessä täydelliset
Mies jota etsin
-älykäs (se sisäinen, ei siihen diplomeja tarvita)
-hyväsydäminen
-rehellinen
-mutkaton
-määrätietoinen
-suoraselkäinen
-hyvän huumorintajun omaava
-lapset plussaa
Mitä sitä kirjoittaisi itsestään... En ole täydellinen, mutta en vaadi sitä sinultakaan. Aika paljon minusta saa tietää, niin hyvästä kuin huonosta, lukemalla mitä olen täällä tai blogissa/kotisivuilla kirjoittanut. Ja lisäähän saa kysellä yksärillä  _________________ Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo.
Suupielet silavassa. Takin etumus traanissa. Ympärillä autius.
-Tura-
http://www.pelastetaankoirat.com/ |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
petepoika21 24.05.2010 18:43
[quote="Echo"]
sudetar kirjoitti: |
¨Se oikea¨, mies, joka ei pelkää olla mies, ja antaa minulle tilaa olla nainen. Erilaiset ja vajavaiset, mutta yhdessä täydelliset
Mies jota etsin
-älykäs (se sisäinen, ei siihen diplomeja tarvita)
-hyväsydäminen
-rehellinen
-mutkaton
-määrätietoinen
-suoraselkäinen
-hyvän huumorintajun omaava
-lapset plussaa
|
Hmmm...jaa ettei tartte olla täydellinen... |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Echo 25.05.2010 15:29
petepoika21 kirjoitti: |
Hmmm...jaa ettei tartte olla täydellinen... |
Hmm itsellesi. Minusta hyvin moni mies täyttää nuo vaatimukset (ne tuntemani ovat vaan jo naimisissa, mokomat ). Siis sellainen normaali mies, jolla on maalaisjärkeä ja sydän paikallaan, tietää jo mitä elämältään haluaa ja osaa nauraa toisten lisäksi itselleen.
Ei kai tuo nyt oikeasti ole niin monimutkaista? Lapset taas plussaa, ei mikään pakollinen juttu. Lapset vaan olisi hyvä olla "valmiina", niin ei tarvitse enää niitä ruveta tekemään Muuttaa se sitäpaitsi miestä muutenkin, kun on isäksi tullut.
Eikä tartte olla komea ja rikas, ei titteleitä eikä diplomeita. Saa toki olla, mutta ne eivät ole ne tärkeät asiat.
Ei kai tässä nyt ole käynyt niin omituisesti, että minulla on lujempi usko suomalaiseen mieheen kuin sinulla ?
Edit: lyhennetty lainattua aluetta _________________ Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo.
-Tura-
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
petepoika21 25.05.2010 22:11
Hmmm..., joo, olen jo naimisissa.
Mutta,
on helppoa olla rehellinen,
jos ei koskaan mokaa.
En ole siis täydellinen
vaikken koskaan dokaa.
Muita puutteita on vaikka muille jakaa
siksi häpeän usein ja katselen vaan selkien takaa.
Kuitenkin halu ois olla tosi mies
sen kai vaimo jo varmaan ties.
Armosta hän mua siis vieläkin rakastaa
Ja mokani monet siksi iäksi pakastaa.
Petri |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Echo 25.05.2010 22:21
petepoika21 kirjoitti: |
Hmmm..., joo, olen jo naimisissa.
Mutta,
on helppoa olla rehellinen,
jos ei koskaan mokaa.
En ole siis täydellinen
vaikken koskaan dokaa.
Muita puutteita on vaikka muille jakaa
siksi häpeän usein ja katselen vaan selkien takaa.
Kuitenkin halu ois olla tosi mies
sen kai vaimo jo varmaan ties.
Armosta hän mua siis vieläkin rakastaa
Ja mokani monet siksi iäksi pakastaa.
Petri |
Ihana runo  _________________ Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo.
-Tura-
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
puuraja 25.05.2010 23:02
Lainaus:
" Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo. Suupielet silavassa. Takin etumus traanissa. Ympärillä autius.
-Tura- "
Ehkäpä tänä päivänä tämän kaltaisen signeerauksen alatäsmennyksellä ei kovin hurjasti voi toivoa olla, siis metsästyksessä, kohteena olla: vapaana olevia miehiä. Kun naisella on sigeerauksessa: "Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo. Suupielet silavassa. Takin etumus traanissa. Ympärillä autius."
... hekoheko, hohohohoh...-.
Voisit ottaa "echo" oppia: ihra ja voi, ei myy. Ei voi mittää... Unohda koko juttu ja aloita alusta, pikkuhiljaa, please ... |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Echo 25.05.2010 23:26
puuraja kirjoitti: |
Lainaus:
" Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo. Suupielet silavassa. Takin etumus traanissa. Ympärillä autius.
-Tura- "
Ehkäpä tänä päivänä tämän kaltaisen signeerauksen alatäsmennyksellä ei kovin hurjasti voi toivoa olla, siis metsästyksessä, kohteena olla: vapaana olevia miehiä. Kun naisella on sigeerauksessa: "Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo. Suupielet silavassa. Takin etumus traanissa. Ympärillä autius."
Voisit ottaa "echo" oppia: ihra ja voi, ei myy. Ei voi mittää... Unohda koko juttu ja aloita alusta, pikkuhiljaa, please ... |
Kelle voi kelpaa kelle ei. Jos et ymmärtänyt vitsiä, en voi auttaa. Jos on muuten herjattavaa, niin tee se suoraan yksäreillä kiitos. _________________ Jos voipala tappaa erämaassa, se on kaunis kuolo.
-Tura-
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tyy 25.05.2010 23:41Vieras
|
Echo kirjoitti: |
puuraja kirjoitti: |
Lainaus:
-Tura- "
Kelle voi kelpaa kelle ei. Jos et ymmärtänyt vitsiä, en voi auttaa. Jos on muuten herjattavaa, niin tee se suoraan yksäreillä kiitos. |
Tämä ei tietysti minulle kuulu, mutta tämä Puuraja on näemmä laittanut 4 viestiä. Kaksi identtistä ähkiönmyyntilmoa, yhden tyhjänpäiväisen kuittauksen arvuutteluun ja tämän vittuilun.
Semmosta. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: "Eräopas" haussa |
mrese 30.05.2010 21:15
Juu täälä olis yks kolmekakkonen toimeentulopakolainen "eräopasta" vailla.
Olen vastikään muuttanu töitten perässä savon saloilta hämäläisiä hämmästelemään, ja arvelin et jos täältä vaikka löytys joku vähän paikallisia oloja paremmin tunteva kauniimman sukupuolen edustaja esittelemään paikallisia maastoja ja mestoja.
Talvisin olen laskeskellut laudalla mäkiä ja suksin sivakoinut suomen saloja, kesäisin oon pohjosen polkuja tallannut kun vaan oon kerinnyt. Tänä kesänä olis meininki kevolle ja stabbulle ennätää ja takapenkillekin vielä sopis kyytiläisiä elokuun eka-viikolle.
Lenkki kaverikin kelpaisi pienen karvakorvan (suomen- ja norjan-lapin harmaa pystykorva koira =seropi) lisäksi. _________________ Se on tottumis kysymys.....?=) |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Indigo 03.06.2010 23:02
Josko sitä uskaltaisi ottaa osaa tähän ketjuun.
Kevään Lapin reissu on takana, ja syksyn suunnitteilla.. Mutta ne reissut ei miesten nähtävää olekaan.
Lyhyemmän matkan ja ajan retkille tässä kyllä joutaisi! Hauskahan niitä olisi tehdä vaikka koko ketjun kokoontumisina? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Rakko_jalassa 01.07.2010 12:51
Enpä ihan heti olisi uskonut tällaista ketjua löytäväni, mutta onhan se tavallaan looginen...
Eli täällä olisi yksi juuri ja juuri yli parikymppinen naisenalku Turusta (ei, turkulaisuus ei ole sairaus ), jolla huumorintaju venyy ja paukkuu joka suuntaan. Jos nauru todella pidentää ikää, taidan elää vähintään 150-vuotiaaksi...
Hakusessa olisi siis seuralainen, joka sietää julmetun hidasta vauhtia, kun vähän väliä pitää pysähtyä ihailemaan hassunnäköistä puuta, mielenkiintoista kiveä tai jotain muuta yhtä henkevää. Tämän kesän vaellukset taitaa tosin olla kohta vaellettuna, mutta kaipa se kesä on ensi vuonnakin...  _________________ I walk forever...  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Ellen 08.07.2010 13:32
leukuperse kirjoitti: |
noh, onko kukkaan löytäny tästä ketjusta itellensä vaelluskaveria joka nukkuupi samasa pussisa  |
Ensimmäinen yhteinen vaellus on vasta tulossa, vaikka yhteinen koti ollaankin jo jonkin aikaa jaettu..  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Walden 08.07.2010 19:41
Monivuotinen lukijakin avaa sanaisen arkkunsa saatuaan elämäänsä aikaa tyhjänpäiväisille keskustelupalstoille kirjoittamiseen. Eli sinkkuunnuttuaan ryhtyy etsimään kumppania, ettei olisi aikaa tyjänpäiväisille..
Täällä on seuraa vailla 39- vuotias mies, joka viihtyy metsissä niin työkseen kuin vapaa-aikanakin. Asuukin luonnonsuojelualueen keskellä. Pitää tavattomasti myös mukavista ihmisistä, kirjallisuudesta, elokuvista sekä hyvästä oluesta.
Sinulta odotan naissukupuolta, huumorintajua sekä yleistä avarakatseisuutta kanssaihmisiä kohtaan.
Kirjoittele jos kiinnostaa. Syksyn haaveissa olisi Tsarmin seutu tahi Peurakaira. Kaksin kaunihimpi.. |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|