Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Ehtoopuolen toimintasuunnitelma?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Louestaja
29.10.2010 21:57

pesala kirjoitti:
Miks hiivatissa tämä "saitti" tai mikä tämä nyt on , avautuu niin todella sairaan hitaasti , onks mun koneessa vika va i missä???

Näitä on ollut ennenkin. Kyse on vain tästä säikeestä, muut avautuu normaalisti. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin kun keskustelu etenee uudelle sivulle, niin se palautuu normaaliksi. Eli tämän säikeen tässä sivussa on jotain mikä jumii. Shocked

Edit: Jep! Mun kommentti siirti keskustelun viidennelle sivulle ja nyt se taas aukeaa nopeasti - ainakin mulla. Ja samoin jos klikkaatte Siirry sivulle kohdasta nelosta, niin taas jumii.

pesala
30.10.2010 6:59

Louestaja kirjoitti:
pesala kirjoitti:
Miks hiivatissa tämä "saitti" tai mikä tämä nyt on , avautuu niin todella sairaan hitaasti , onks mun koneessa vika va i missä???

Näitä on ollut ennenkin. Kyse on vain tästä säikeestä, muut avautuu normaalisti. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin kun keskustelu etenee uudelle sivulle, niin se palautuu normaaliksi. Eli tämän säikeen tässä sivussa on jotain mikä jumii. Shocked

Edit: Jep! Mun kommentti siirti keskustelun viidennelle sivulle ja nyt se taas aukeaa nopeasti - ainakin mulla. Ja samoin jos klikkaatte Siirry sivulle kohdasta nelosta, niin taas jumii.

Mulla aueta nyt normaalisti nelossivukin.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

pena
30.10.2010 11:06

Veikkaisin, että tilapäinen jumitus on aiheutunut jostakin "ilmaisella" kuvapalvelimella olevasta avatarin tai muusta kuvasta. "Ilmaisten" palvelimien yhteydet eivät aina ole huippunopeita.

Umpihanki
30.10.2010 16:34

Missäs aiheen alullepanija nykyisin luuraa, kun ei ole aikoihin "ilmoittautunut".
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

IkiHonka
30.10.2010 16:38

Umpihanki kirjoitti:
Missäs aiheen alullepanija nykyisin luuraa, kun ei ole aikoihin "ilmoittautunut".

Juurihan tuo Kärppäjärvellä näyttäytyi, joskaan ei nyt kovin ole palstalla "äänessä" ollut.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä

Heikki
30.10.2010 18:47

Noita ehtoopuolen hommia on tullut tänäänkin harrastettua. Ensin pihan haravointia, sitten kävin pyörälenkillä ja vielä illalla muutama eskimopyörähdys uimahallissa.
Huomenna olisi tarkoitus käydä vaimon kanssa Joutsijärvellä eräässä tietyssä saaressa,
jossa on pomminvarmasti suppilovahveroita. Lunta odotellessa tällaista oheistoimintaa.
 Sivun alkuun

Umpihanki
31.10.2010 5:52

IkiHonka kirjoitti:
Umpihanki kirjoitti:

Juurihan tuo Kärppäjärvellä näyttäytyi, joskaan ei nyt kovin ole palstalla "äänessä" ollut.

Pääasia on, että mies käy ja kukkuu. Smile
 Sivun alkuun

Justiina84
01.11.2010 0:16

Mummoaikoihin on vielä pitkä matka. En ole ajatellu. Elän päivän kerrallaan, joskus viikonki. Mieluummin kupsahdan jonnekki erämaahan, kun terveyskeskuksen vuodeosastolle kiireisten hoitajien kiukutellessa. Vaellan varmaan sitten pitkospuita rollaattorilla, jos en jaksa muuten kävellä. Ja samahan se on kiertää samaa rinksaa ympäri, jos dementia iskee niinko muileki suvun mummoile on iskeny. Aina on uudet maisemat Very Happy
Motskasta ja ratsastuksestakaan en aio luopua.
 Sivun alkuun

matsoni47
01.11.2010 0:17

Siirtyessäni 01.12 kansantalouden rasitteeksi 46v:n uurastuksen jälkeen, olen alkanut keräämään materiaalia JP27 varten.
Olkoonkin, että lähivuosikymmeninä odotan vauhdin hieman hiljenevän.
Kerran , 2009, olimme Itäkairassa moottoripyörillä sattuneesta akillesremontista johtuen. Siellä on 800km surkeita metsäautoteitä joita pitkin oli kiva siirtyä prätkällä uudelle painopistealueelle jossa tehtiin lyhyt vaellus. Rinkat olivat poikittain tarakalla.

Nyt 2010 olimme sitten testaamassa akillesjänteet oikein kunnolla, kävimme turhan lyhyellä aikataululla Vongoivan räystäällä. Mutta reissu oli nautittava, siis ihan normaali vaellus, ja kaikki paikat kestivät hyvin, ei edes rakkoja tullut jalkoihin, (Meindl).
Mutta eipä ole tullut ennenkään.
No,,, jos totta puhutaan, niin ilmanala Vongoivan korkeudessa oli jo niin ohut, että piti huilata välillä, ettei iske vuoristotauti.

Aiheesta kuvia matsoni47.kuvat.fi

Sissihkö
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Umpihanki
01.11.2010 8:07

matsoni47 kirjoitti:
Siirtyessäni 01.12 kansantalouden rasitteeksi 46v:n uurastuksen jälkeen

Loppuu ne pitkätkin jotokset aikanaan. Onnittelut jo näin etukäteen perille pääsystä.

matsoni47 kirjoitti:

Nyt 2010 olimme sitten testaamassa akillesjänteet oikein kunnolla, kävimme turhan lyhyellä aikataululla Vongoivan räystäällä. Mutta reissu oli nautittava, siis ihan normaali vaellus, ja kaikki paikat kestivät hyvin, ei edes rakkoja tullut jalkoihin, (Meindl).

Joten jotokset jatkuvat omaan tahtiin, mikäs sen mukavampaa. Janan loppupään täyttäminen käy mukavasti, niin kauan kuin "masiina" pysyy edes joltisessakin toimintakunnossa. Tavoitteita vain täytyy useimpien kohdalla laskea, eikä pyrkiä pitämään itsepintaisesti kiinni samasta tasosta mihin on nuorempana pystynyt. Itse olin nuorempana joko-tai asenteella liikkeellä. Nykyisin sitä osaa suhtautua asioihin vähän rennommin ja hyväksyä sen, että voi suhtaua elämään muutenkin kuin joko-tai asenteella. Muutos on tapahtunut ihan omia aikojaan ilman, että olisin pyrkinyt muutokseen.

Toimintasuunnitelmiin tuo joko - tai asenne on jäänyt pysyvästi päälle, sillä vieläkään en osaa suunnitella elämääni. Koko elämä on ollut etupäässä ekstemppore toimintaa, ilman sen kummempia suunnitelmia ja tavoitteita. Elämä on mennyt siten, kuin on mennyt.
Tuskin sitä sen tyytyväisempi olisin vaikka olisin suunnitellut elämääni ennakolta tarkemmin.
Tai mistä minä sen tiedän, että kuinka helkkarin paljon onnellisempi on ihminen joka suunnittelee elämäänsä.
 Sivun alkuun

Jukkis
01.11.2010 21:03

Kovin aikaisessa vaiheessa sä Nachos alat miettiä viimeisiä reissuja? Kasvatahan ny ensteks pikkuisesi kunnon eräneiroksi, kuten oot nähtävästi tekemässäkin, ja palaa sit parinkymmenen vuoren päästä asiaan... =)
Vielä kerran muuten kiitos siitä rinkasta! Hyvin on palvellut kesät-talvet. Muutama viikko sitten lainasin kaksmetriselle nuorimmalle poijalle, ja käytin itte vanhaa savottaa. Tällä nuorimmallaki on jo kolmas vuosikymmen pitkällä menos, ja se on seittemäs kersa.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Nachos man
01.11.2010 21:34

On hieno homma Jukkis että rinkka on edelleen käytössä, en olis uskonut.
Ehtoopuolta tai mitä lienee mutta on tullut nykyisin harrastettua lähiretkeilyäkin. Laavulla oloa ja pientä liikuskelua. Huomenna on vapaapäivä ja taidankin ottaa kantorinkkaan Saanan kyytiin. Makkara maistuu nuotiolla ja selässä on mukava matkustaa.
Ehkäpä alan olla kohta oikea savusilmäkin kun erakon piirteitä jo kai ilmenee kun ei täälläkään ole tullut kirjoiteltua. Sunnuntaina tulin töistä ja Meimi hetken päästä kysymään "miksi olet isä niin hiljainen..". Jouduin hetken noita sanoja miettimään.
 Sivun alkuun

Umpihanki
02.11.2010 6:57

Nachos man kirjoitti:

Ehkäpä alan olla kohta oikea savusilmäkin kun erakon piirteitä jo kai ilmenee kun ei täälläkään ole tullut kirjoiteltua. Sunnuntaina tulin töistä ja Meimi hetken päästä kysymään "miksi olet isä niin hiljainen..". Jouduin hetken noita sanoja miettimään.

Ymmärrettävää, että on muitakin asioita kuin tänne kirjoitteleminen. Mukava silti kuulla, että retkeily kiinnostaa edelleen. Smile
 Sivun alkuun

Jukkis
02.11.2010 22:38

Noi erakon piirteet alkaa jämähtää minulla vahvasti niskaan. Nyt, kun ei tartte jokapäivä töihin rampata, huomaan että syömisen, hygienian, pukeutumisen ja ihmisten kohtaamisen suhteen olen jo aika pitkällä erakon taipalella...
Tällä palstalla esim. ei tuu käytyä kuin harvoin, pikku rommitotin jälkeen. Ja kännyä pidän suljettuna suuren osan ajasta, tulee avattua vasta kuvatessa. Uutisista en tiedä päiväkausiin mitään. Ja mettässä viihdyn parhaiten yksin. No, jos koiraa ei lasketa...
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Umpihanki
03.11.2010 7:43

Jukkis kirjoitti:
Uutisista en tiedä päiväkausiin mitään.

Etkä menetä mitään.

Ei ole juuri turhempaa ajanvietettä, kun seurata uutisia. Eilisen sanomalehti ei kelpaa muuhun kuin takaliston huoltoon, jos edes sinne. Olen yrittänyt vieroittua uutisten seuraamisesta itsekin. Välillä tulee oltua lakossa pitkiäkin toveja, mutta sitten taas tulee välillä repsahdettua, jos erehtyy sellaiseen porukkaan jossa on paljon uutisriippuvaista sakkia, ja jotka väen väkisin tyrkyttävät kuulemiaan uutisia.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 5 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Siirry: