|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Roinaa... |
MaKo 24.01.2011 15:53

Viimeinen muokkaaja, MaKo pvm 25.01.2011 9:27, muokattu 1 kertaa |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Korpijaakko 25.01.2011 2:09
Kohdentaminen on myös kohteliasta. Sama viesti kuudella eri palstalla tuntuu hieman tungettelevalta. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rellusitikka 25.01.2011 2:31
Korpijaakko kirjoitti: |
Kohdentaminen on myös kohteliasta. Sama viesti kuudella eri palstalla tuntuu hieman tungettelevalta. |
Yritin jo hillitä , menee tai tulee , nuorisoa mukaillen EVVK. _________________ Aina eksyssissä, missä olen nyt ? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Re: Roinaa... |
Parikolmetonnia 25.01.2011 4:33
MaKo kirjoitti: |
Jos nurkissa pyörii esim. rikkonaisia lumikenkiä tms, älä heitä roskiin vaan anna pois otan vastaan mieluusti ! Wink Wink Wink |
Tämä on erittäin mielenkiintoinen ilmoitus, koska se pakottaa ajattelemaan tavaroiden yhteyttä toisiinsa.
Lumikenkiä tai muuta sellaista. Mikä muu on sellaista kuin lumikengät? Kengät yleensä? Saappaat? Sukset ehkä? Siteet, luistimet, sauvat? Keittimet?
Kerros MaKo, mikä muu on sellaista?
Ahdistuksen aiheuttama unettomuus on paskaa! |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
MaKo 25.01.2011 9:27
...tulee tänne meiän palstoille ilmottelemaan...olen pahoillani, yritän välttää moista  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rellusitikka 26.01.2011 1:26
MaKo kirjoitti: |
...tulee tänne meiän palstoille ilmottelemaan...olen pahoillani, yritän välttää moista  |
Parempaan tulokseen pääset tällä Adminin palstalla jos hillitset hieman
ilmoitteluasi.
Ostetaan ja myydään on näiden ko. juttujen paikka kaiketi.
Jos oikeasti tarvitset jotain, kyllä meistä joku voi olla valmis jostain luopumaankin.
Yritä sinä hillitä itsesi, minulla kun se on jo myöhäistä. _________________ Aina eksyssissä, missä olen nyt ? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Re: Roinaa... |
Vinski 26.01.2011 11:56
Parikolmetonnia kirjoitti: |
Mikä muu on sellaista kuin lumikengät? |
Eesti pläsimismail (tennismaila Pahkasikaa mukaellen). Eikö sellainen menisi lumikengästä; ainakin juhannuksena. |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|