Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi 27-vuotias Harri Pelkonen katosi syyskuun lopulla.
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
eaps
12.12.2011 13:18

Helposti taitaisi käydä niin, että kolikoiden kerääminen tuottaisi enemmän kustannuksia kuin mitä retkeilijöiltä saisi irti? Ja millä ihmeellä sen valvoisi? Metsävaltio saa kohtuullisesti rahaa kalastuksesta ja metsästyksestä, siinä siivellä se menee retkeilyväkikin. Laki jokamiehenoikeudesta sitten estää yksityisiä maanomistajia rokottamasta kulkijoita, ainakin vielä.

Ihmettelen tuota intoa käydä höyhentämään tuota otsikon kaveria? Jos kyseessä on pään tuulettaminen niin eikö ole hyvä, että on ollut mahdollisuus majoittua johonkin ja ottaa aikalisää? Suomessa osataan kyllä tuulettaa päätä paljon radikaaleimmillakin keinoilla...sekö se on sitten tavoiteltavaa vai mikä? Ketä hän on häirinnyt syksyllä tuollakaan asuessaan>??? Retkeilijöitä? Poroja? Piisamirottia? Pah, ompahan kämppä säilynyt paremmassa kunnossa lämmitettynä, todennäköisesti.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Ursus
12.12.2011 14:41

Harri löytyi ja uutisesta päätellen on ihan ok-kunnossakin. Olihan hän sitä kuvaten kertonut aikoneensa itse hankkiutua jouluksi kotiin. Sen verran olen muusta luotettavasta lähteestä saanut kuulla reissunsa ja itsekseen olemisen motiiveista, että ymmärrän hyvin ratkaisunsa ottaa kaikesta vähän etäisyyttä. Jospa vihdoin lopetettaisiin tämä yksittäisen ihmisen asioista jauhaminen ja jatkettaisiin tarvittaessa muissa säkeissä vaikka hölynpöly-osastolla. Hyvää joulua Harrille, jos luet palstaa. Yksärillä Harri saat yhteystietoni ja olet tervetullut vaikka käymään ohikulkiessasi, niin tutustutaan.

rellusitikka
12.12.2011 20:50

Tämänkin ketjun asiatiedot mahtuisi sivulle 1.
Pähkäilin tuossa että kuinkahan mahtaisi kävijälaskurin
tikitys hidastua jos kaikki kommentit olis asiatietoa.

Itse olen ollut viime aikoina asialinjalla, eli en kirjoita mitään,
paitsi nyt.

Louestaja
12.12.2011 20:54

eaps kirjoitti:
Ihmettelen tuota intoa käydä höyhentämään tuota otsikon kaveria?

Ihmettelen, mistä täällä tuota "höyhentämistä" löytyy. Enemmän tuntuu riittävän ymmärtäjiä ja ikäänkuin sovitellaan kaverille sankarinviittaa ylle. Mad

Pekka
12.12.2011 21:12

rellusitikka kirjoitti:

paitsi nyt.

Tota noin...noh, antaa olla!

hannupulkkinen
12.12.2011 22:05

Eipä täällä vaellusnetissä paljoa viitsi käydä. Pahan mielen saa, kun suuri osa kirjoituksista menee offariksi ja on kovin toisia syyllistävää ja perin negatiivista. Onneksi monet näistä änkyröistä ovat yksivaeltajia, jotka eivät autiotupia käytä joten ei tarvitse samaan tupaan mennä yötä viettämään. Menisi vaellus pilalle jos joutuisi livenä kuuntelemaan moista älämölöä.

Kaikki mielipiteiden esittäjät eivät ole moisia, mutta liikaa heitä täällä on minulle.

rellusitikka
12.12.2011 22:19

Pekka kirjoitti:
rellusitikka kirjoitti:

paitsi nyt.

Tota noin...noh, antaa olla!

Ei vaiteskaan, näppiksen kaiho läpätys kaikuu taas Mansessa.
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Vaeltaja katosi jounito Lappi 16 13.11.2020 17:22 Katso viimeisin viesti
lippis katosi jatta Lappi 2 18.07.2020 9:17 Katso viimeisin viesti
Kaldoaivi vaellus syyskuun alku pasirajal Lappi 7 22.06.2016 22:42 Katso viimeisin viesti
Pohjoisposiolla syyskuun alussa TiMoKo Kuvagalleria 8 22.09.2015 22:37 Katso viimeisin viesti
Tarjolla bensakulujen jakaja Lappiin ... sisko Seuraa retkille 0 07.08.2015 11:13 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 6 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Siirry: