|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
eaps 12.12.2011 13:18
Helposti taitaisi käydä niin, että kolikoiden kerääminen tuottaisi enemmän kustannuksia kuin mitä retkeilijöiltä saisi irti? Ja millä ihmeellä sen valvoisi? Metsävaltio saa kohtuullisesti rahaa kalastuksesta ja metsästyksestä, siinä siivellä se menee retkeilyväkikin. Laki jokamiehenoikeudesta sitten estää yksityisiä maanomistajia rokottamasta kulkijoita, ainakin vielä.
Ihmettelen tuota intoa käydä höyhentämään tuota otsikon kaveria? Jos kyseessä on pään tuulettaminen niin eikö ole hyvä, että on ollut mahdollisuus majoittua johonkin ja ottaa aikalisää? Suomessa osataan kyllä tuulettaa päätä paljon radikaaleimmillakin keinoilla...sekö se on sitten tavoiteltavaa vai mikä? Ketä hän on häirinnyt syksyllä tuollakaan asuessaan>??? Retkeilijöitä? Poroja? Piisamirottia? Pah, ompahan kämppä säilynyt paremmassa kunnossa lämmitettynä, todennäköisesti. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Ursus 12.12.2011 14:41
Harri löytyi ja uutisesta päätellen on ihan ok-kunnossakin. Olihan hän sitä kuvaten kertonut aikoneensa itse hankkiutua jouluksi kotiin. Sen verran olen muusta luotettavasta lähteestä saanut kuulla reissunsa ja itsekseen olemisen motiiveista, että ymmärrän hyvin ratkaisunsa ottaa kaikesta vähän etäisyyttä. Jospa vihdoin lopetettaisiin tämä yksittäisen ihmisen asioista jauhaminen ja jatkettaisiin tarvittaessa muissa säkeissä vaikka hölynpöly-osastolla. Hyvää joulua Harrille, jos luet palstaa. Yksärillä Harri saat yhteystietoni ja olet tervetullut vaikka käymään ohikulkiessasi, niin tutustutaan. _________________ Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ... |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rellusitikka 12.12.2011 20:50
Tämänkin ketjun asiatiedot mahtuisi sivulle 1.
Pähkäilin tuossa että kuinkahan mahtaisi kävijälaskurin
tikitys hidastua jos kaikki kommentit olis asiatietoa.
Itse olen ollut viime aikoina asialinjalla, eli en kirjoita mitään,
paitsi nyt. _________________ Aina eksyssissä, missä olen nyt ? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Louestaja 12.12.2011 20:54
eaps kirjoitti: |
Ihmettelen tuota intoa käydä höyhentämään tuota otsikon kaveria? |
Ihmettelen, mistä täällä tuota "höyhentämistä" löytyy. Enemmän tuntuu riittävän ymmärtäjiä ja ikäänkuin sovitellaan kaverille sankarinviittaa ylle.  _________________ "Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta." |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Pekka 12.12.2011 21:12
rellusitikka kirjoitti: |
paitsi nyt. |
Tota noin...noh, antaa olla! _________________ Kun eksyn, lähden kotiin. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
hannupulkkinen 12.12.2011 22:05
Eipä täällä vaellusnetissä paljoa viitsi käydä. Pahan mielen saa, kun suuri osa kirjoituksista menee offariksi ja on kovin toisia syyllistävää ja perin negatiivista. Onneksi monet näistä änkyröistä ovat yksivaeltajia, jotka eivät autiotupia käytä joten ei tarvitse samaan tupaan mennä yötä viettämään. Menisi vaellus pilalle jos joutuisi livenä kuuntelemaan moista älämölöä.
Kaikki mielipiteiden esittäjät eivät ole moisia, mutta liikaa heitä täällä on minulle. _________________ Siilinjärvellä on toistaiseksi vakiasunto, mutta Pyhällä mieliasunto |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rellusitikka 12.12.2011 22:19
Pekka kirjoitti: |
rellusitikka kirjoitti: |
paitsi nyt. |
Tota noin...noh, antaa olla! |
Ei vaiteskaan, näppiksen kaiho läpätys kaikuu taas Mansessa. _________________ Aina eksyssissä, missä olen nyt ? |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|