Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Pyhän vai tekemisen äärellä?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Pyhän vai tekemisen äärellä?
Pyhän äärellä.
46%
 46%  [ 15 ]
Reippailua ja puuhastelua.
53%
 53%  [ 17 ]
Ääniä yhteensä : 32
      Sivun alkuun  

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Virsu
13.01.2012 18:14

Ville Haapasalo pyhän äärellä. Pätkä alkaa kohdasta 0.03.00 ja kestää parisen minuuttia: http://areena.yle.fi/video/1326313037172
Melkein liikutuin katsoessasi tuota ihmettelyä. Olinkohan minäkin pyhän äärellä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Alppinaakka
26.01.2012 3:18

Kyllä se luonnon rauha ja sen kokeminen on jollain lailla minulle pyhää, minä kun en niin siitä kristinuskohömpästä ja siihen liittyvät pyhäilystä välitä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

matiastapio
09.04.2012 21:49

Kaunis aihe.

Itse olen harrastanut puoliammatillisesti musiikkia tähän ikään asti. Yleensä kuulee toteamuksen - "Haluan tehdä musiikkia työkseni". Tuolloin ollaan niillä rajoilla meneekö tämä oman pyhyyden yli. Ja huom. puhun vain omasta puolestani. Rakastan musiikkia, rakastan soittaa, rakastan laulaa, rakastan kaikkea siinä mitä se tuo, kun olet inspiraation kautta saavuttanut jotain lähes valmista. Se on niin tunnepitoinen asia, että haluaako siitä tehdä pakonomaisen, ehkä jokapäiväisen asian. Eli haluaako tehdä sitä työkseen.
Nykyään olen luopunut "turhista" keikoista jne. Koska ei ole ollut mielekästä näinä hetkinä harrastaa. Sitten kun tulee taas sen aika, niin annan mennä. Myös kaikki ne lieveilmiöt, mitkä tulevat yleismaailmallisessa keikkakulttuurissa esille eivät ole minulle mielekästä.

Tämä asia tuli vain mieleen asian pyhyydestä. Itse olen ns. uskovainen. Saan voimaa ja jaksamista Herralta.

Kun on kyse ympärillä olevasta luonnosta, niin ilman sitäkään en selviäisi. Sieltä saan parhaimmat inspiraatiot runoihini, säveltämiseen ja maalaamiseen. Olen kasvanut luonnon keskellä - nykyään tunnen olevani lievästi vankina Helsingissä. En halua tehdä pesääni ihmisvilinän keskelle, koska en ole oma itseni täällä. Pelkään jopa, että turrun tähän ja herään yhtäkkiä siihen, että tekisin tulevaisuuttani tänne. Ns. luovutan. Paskanmarjat luovuttaisin.
Luonnosta saan sen mitä tuleva sukupolvikin tarvitsee, ja toivottavasti ymmärtävät sitä. Tietenkään ei ole olemassa yhtä täydellistä ymmärrystä, mutta en jatka tämän enempää.
 Sivun alkuun

Vänkäri
09.04.2012 23:48

Musiikki, ylläolevaan postaukseen viitaten, on minusta sellainen aihe, että se on laskelmoituna ja myyntilukujen maksimoimiseksi tehtynä,rinnastettavissa itsensä myymiseen, samoin kuin kaikki muutkin taiteet.

matiastapio
10.04.2012 0:02

Se riippuu tietenkin mitä hakee.

Itse en ole menestyksestä ja juuri niistä lieveilmiöistä saanut mitään koskaan.

Tarinankerronta, melodiat ja se fiilis mikä musiikissa on, se kolahtaa.
Eli voitot ja artistin menestys ei vetoa meikäläiseen.
 Sivun alkuun

Vänkäri
10.04.2012 14:55

matiastapio kirjoitti:
Se riippuu tietenkin mitä hakee.

Itse en ole menestyksestä ja juuri niistä lieveilmiöistä saanut mitään koskaan.

Tarinankerronta, melodiat ja se fiilis mikä musiikissa on, se kolahtaa.
Eli voitot ja artistin menestys ei vetoa meikäläiseen.

Tuota juuri meinasinkin, että musiikissa pitäs olla ja kuulua se sielu myös, eikä se, että on lähdetty vaan tekemään asialla rahaa, niinkun tuppaa esmes MTV:n tarjonta olla. Tällaset tyypit jotka itse tekee musansa alusta loppuun, etenkin sanoittaa, on musta kiinnostavampia, kuin joku joka esittää jonkun aivan muun ajatuksia / sanoituksia. Rupiset, oman elämän kaaren tarinat levylle saatettuna on kiinnostavia verrattuna tyhjäpäiseen autotune/fruityloops-"yo bitch, mullon isommat vanteet kun sulla ja kullatut hammasraudat" räppisontaan jota miljoonat silti ostavat.

No mutta eipä tämä retkeilyyn kuulu sillain, mutta on varmaan esittäjiä jotka saa luonnossa ja luonnosta sellasia inspiraatioita, pyhiäkin kokemuksia jotka kuuluu myös levyillä,veikkaan.

Ihan jossain hyvässä porukassakin olen kokenut asioita tulilla mettässä, jollaisia tuskin tuleen enään tuntemaan, ne on ehkä niitä pyhiä minulle myös.

tapani vaeltaja
12.04.2012 11:17

xxx

Viimeinen muokkaaja, tapani vaeltaja pvm 18.05.2012 2:51, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun

tapani vaeltaja
18.05.2012 2:51

xxx
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
tarkan tekemisen ilmeesi rautu Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 6 18.04.2015 17:44 Katso viimeisin viesti
Posi-JOU - noloa vai kunnioitettavaa ... PKT Hölynpöly... 29 03.01.2013 17:28 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 6 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Siirry: