Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Melonta Merikajakilla pitkin Suomen rannikkoa
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Merikajakilla pitkin Suomen rannikkoa
Luiro
06.05.2013 13:19

Enpä ihan heti haulla löytänyt, joko Pekka Lassilan blogi on täällä mainittu.
Juhani Valli, 2007
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
tinder
08.07.2013 21:42

Ei liity edelliseen viestiin, mutta ketjun otsikkoon kylläkin. Palstalainen Ile jutteli tänään Lapin Radiossa omasta rannikkomelonnastaan.
Onnea Ilelle molemmista saavutuksistaan Wink !
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

OS
08.07.2013 22:02

tinder kirjoitti:
Ei liity edelliseen viestiin, mutta ketjun otsikkoon kylläkin. Palstalainen Ile jutteli tänään Lapin Radiossa omasta rannikkomelonnastaan.
Onnea Ilelle molemmista saavutuksistaan Wink !

Valitettavasti ei ollut mahdollisuutta kuunnella. Käsittääkseni mikrofonin molemmilla puolilla oli alan miehiä. Smile

Palstalaisuuteen liittyen, myös tuo Luiron viestin meloja on palstalainen.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Ile
29.10.2013 20:09

Kuvakooste viimekesän rannikkomelonnastani: https://vimeo.com/78004347
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

reikäteltassataas
29.10.2013 22:55

Ile kirjoitti:

Kova rykäisy, kiitos kuvakoosteesta!
 Sivun alkuun

George
30.10.2013 10:30

Ile kirjoitti:

Kiitos retkikuvista. Mahtoi se kalja maistua maaliin päästyä. Säät näyttivät suosivan melontaa, tuliko yhtään luppopäivää tai muita vastoinkäymisiä. Minun kuvastani puuttui ääni, oliko sellaista?

luuppi
30.10.2013 11:12

Innoittavia kuvia
- oliko Lauttasaaren jalkeen kommentoimattomat kuvat Kaarmeluodolta?
 Sivun alkuun

OS
30.10.2013 18:43

Ile kirjoitti:

Oli mukava ja valaiseva iltapuhde tässä jokin aika sitten, kun pääsi kuulemaan Ilen esitelmää reissustaan.

Sivun alkuun

Ile
30.10.2013 19:04

luuppi kirjoitti:
Innoittavia kuvia
- oliko Lauttasaaren jalkeen kommentoimattomat kuvata Kaarmeluodolta?

Oikein tunnistettu. Ihan kaupungin kupeessa, hieno ranta ja keittokatos. Sain viettää illan ja yön rauhassa yksinään. Kesäaikaan paikka on varmaan väkeä täynnä.
 Sivun alkuun

Ile
30.10.2013 19:08

George kirjoitti:
Ile kirjoitti:

Kiitos retkikuvista. Mahtoi se kalja maistua maaliin päästyä. Säät näyttivät suosivan melontaa, tuliko yhtään luppopäivää tai muita vastoinkäymisiä. Minun kuvastani puuttui ääni, oliko sellaista?

Ei ole ääntä. Minä epäröin tekijänoikeuksien kanssa ja päädyin äänettömään versioon. Onhan lopussa kuitenkin hellapoliisi äänessä Wink
 Sivun alkuun

retkimeloja
31.10.2013 0:06

Tuttuja maisemia! Mukava kooste.
 Sivun alkuun

Ile
31.10.2013 9:44

George kirjoitti:
... Säät näyttivät suosivan melontaa, tuliko yhtään luppopäivää tai muita vastoinkäymisiä?

Omasta mielestäni säät olivat pääosin suosiolliset, tosin eivät ihan niin leppeät kuin kuvista näyttää. Kuvat olen ottanut kännykkäkameralla. Sen käsittely oli sen verran epävarman tuntuista, että kovemmassa aallokossa en viitsinyt kaivaa sitä esiin. Suurin virhe reissulla olikin se, etten hankkinut kunnollista säänkestävää digikameraa mukaan. Jälkikäteen olen sitten huomannut miten vähän olen ottanut kuvia tuulisempina päivinä. Yhtään kokonaista välipäivää ei kuitenkaan tarvinnut pitää sään vuoksi. Pisin odottelu tuulen vuoksi oli 5 tuntia. Ukkosen vuoksi tuli pikarantautumisia loppuosuudella muutaman kerran.

Vain pieniä vastoinkäymisiä oli varusteissa. Retki-ruokatermos ei pitänyt lämpöä. Se olisi tietysti pitänyt testata ennen reissua. Helsingissä sain kuitenkin keverilta uuden termarin. Reissuun hankkimani kaasupullo oli minulle ennestään tuntematon merkki. Se ei käynyt polttimon kierteisiin. Väänsin polttimon kiinnin pihdeillä ja varmistin sauman liimalla. Puolimatkassa vaihdoin sitten tuttuun kaasupullomerkkiin.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Lapin / koko Suomen uusin autiotupa? Osmo Tietokilpailut ja kuva-arvoittelut 3 12.09.2020 9:39 Katso viimeisin viesti
Suomen luonnon päivä Jouni Luonnonsuojelu 10 28.08.2020 21:25 Katso viimeisin viesti
Suomen keskuspuisto? Kumivasara Muu Suomi 10 01.06.2018 0:53 Katso viimeisin viesti
Suomen hienoimmat metsät? kossu Parhaimmat leiripaikat ja kohdevinkit 36 27.02.2018 11:49 Katso viimeisin viesti
Suomen Luonto valitsi fleecekankaan v... Mangrove Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 126 14.12.2017 10:47 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: