Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Ruokaohjeet ja vinkit Välipalakeksi
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Välipalakeksi
dailymail
11.04.2015 0:07

Joskus kestää enemmän kuin tovin ennen kuin ymmärtää soveltaa arkipäivän eväitä vaelluskäyttöön. Nyt oivalsin, että Elovenan yksittäispakatut välipalakeksithän ovat varsin tanakkaa ja kätevää retkievästä, kaloreitakin 450:n molemmin puolin ja muitakin aineita. Ja onhan niitä tietenkin muitakin kuten Paussi, BelVita, jne.

Minulle tuo on hyvä havainto, kun en tykkää kuljetella mitään suklaita, pähkinöitä tai muita mukanani...

Aika harvoin välipalakeksi on näilläkään palstoilla mainittu, lieneekö sitten kehnoksi todettu.

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
kaptu
11.04.2015 4:35

Elovenan Voimakaura-välipalakeksi on minun suosikki ihan arjessakin, ja siihen kun sivaltaa päälle paksun kerroksen rasvaista sulatejuustoa, niin miksei kelpaisi retkieväänäkin Wink Idea
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Riisiryyni
11.04.2015 6:00

Ken sokeria kaipaa ravinnokseen, sillehän tämä on oiva tuote.. itse kyllä sata kertaa mieluummin syön välipalaksi ne pähkinät ja tumman suklaan kera kahvin...
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Tazba
11.04.2015 7:39

Minulla ainakin on matkassa välipalakeksejä. Mielestäni ovat tosi käteviä, koska en ikinä keittele mitään päivämatkan aikana.

Ihan ykkös vaihtoehto on ollut Lu Belvita Breakfast hunaja pähkinä. Pakkauksessa jopa mainitaan että auttaa pitämään veren sokerin tasaisena useamman tunnin.
Tuota syön töissäkin jos lounaan jälkeen jää vielä nälän tunne. Minulla ainakin toimii.

Vaihtelun vuoksi mukana on usein myös eloveenan tummasuklainen välipalakeksi.
Myös erilaiset Rainbown välipalapatukat ja pähkinäpatukat on usein repussa.

Näissä on myös roskat hyvin palavaa sorttia.

Aiemmin minulla oli välipaloita suklaapatukoita ja hedelmäsokeripuristeita. Mielestäni välipalakeksit ovat parempi vaihtoehto, ja ruokatermoksen kantaminenkin on tähän asti kuulostanut liian raskaalta. Wink
 Sivun alkuun

dailymail
11.04.2015 9:20

Riisiryyni kirjoitti:
Ken sokeria kaipaa ravinnokseen, sillehän tämä on oiva tuote.. itse kyllä sata kertaa mieluummin syön välipalaksi ne pähkinät ja tumman suklaan kera kahvin...
Jep, esimerkiksi Elovenan kaura-hunajakeksissä on 100 grammassa 62 g hiilihydraattia, 14 g rasvaa, 13 g sokereita ja 9 g proteiinia. Sitten on hivenaineita ja B -vitamiinia.

Finelin mukaan tumman suklaan vastaavat luvut ovat 53 g, 31 g, 50 g ja 4 g.
Maapähkinän luvut ovat 13 g, 43 g, 0 g ja 25 g.

Eli pähkinöillä sokerin välttäisi, mutta kun en osaa syödä niitä. Ovat turhan rasvaisia tai rasvaisen tuntoisia suussa.
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: