Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Vaellusnetti on vaikuttanut harrastukseni sisältöön...
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Vaellusnetti on vaikuttanut harrastukseni sisältöön...
Vaellusnetti ei ole vaikuttanut harrastukseni sisältöön lainkaan
6%
 6%  [ 6 ]
Vaellusnetti on vaikuttanut harrastukseni sisältöön vain vähän
25%
 25%  [ 25 ]
Vaellusnetti on vaikuttanut harrastukseni sisältöön jonkin verran
45%
 45%  [ 44 ]
Vaellusnetti on vaikuttanut harrastukseni sisältöön paljon
18%
 18%  [ 18 ]
Vaellusnetti on vaikuttanut harrastuksen sisältöön erittäin paljon
4%
 4%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 97
      Sivun alkuun  

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
sahamies
10.04.2015 21:01

Minuun se on vaikuttanut herättelemällä jo hiipunutta nuoruuden harrastusta uudelleen henkiin. Enkä ole ollut siitä lainkaan pahoillani, vaikka varsinainen startti uudelle aikakaudelle on vielä tekemättä.
Mutta kyllä sekin päivä vielä tulee, olen siitä varma. Muutamat pikku seikat ovat tämän 5-vuotiskauden ajan jotka olen Vaellusnettiä lukenut olleet jarruna oikealle vaellukselle lähtemiseksi.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

rellusitikka
10.04.2015 21:36

Vastasin paljon, ehkä olisi pitänyt vastata erittäin paljon, tiputin pykälän
koska en usko kaikkea härpäke juttuja.
Erittäin paljon rakastan vaellusnettiä koska olen saanut ystäviä, sydänystäviä,
vaellusseuraa (liittyy edelliseen), kriisiapua, kokoontumiset, joissa minulla on lupa olla
mukana jos olen tuulen alapuolella, retkeily logistiikkaan suuren parannuksen (eräkärry Very Happy )
ym. ym. ym.

Kiitos !
rellu.

hannes
10.04.2015 22:04

Lisään tuohon aikaisempaan vielä että paljon on vinkkejä alueista, reiteistä ym. jotka joskus jäävät tietoisuuden ulkopuolelle mutta vaikuttavat päätöksiini.

Ihan hieno Turinat on. Tekstit pääasiassa kunnollisia - joskus tietysti joku vetää herneenkin nenäänsä mutta se todistaa keskustelun aitoudesta - kai Shocked (minunkin viattomien juttujen väärinymmärrys on aika suuri Wink )

En ole kännissä mutta vajaan viikon jo kuumeessa ym. ns.räkätauti.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

sahamies
11.04.2015 8:27

Muutaman hyvän tutun olen minäkin olen saanut Vaellusnetin kirjoittajien joukosta, vaikken ole edes kokoontumisissa käynyt. Siitä asiasta olen myös kiitollinen.
Kontakteja on avautunut lisäksi muihinkin joita en ole kasvotusten kohdannut, mutta ovet ovat avattu ja keskusteluyhteydet luotu. Siitä on hyvä jatkaa kun aihetta ilmaantuu.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

myrskylintu
11.04.2015 10:08

Myöskin komppaan Heksaa, neuvoja saanut paljon reiteistä/kohteista ja tavannut muutaman nettiläisen reissuilla, hienoja kohtaamisia Very Happy . Terveiset vain heille. Neuvoja myös monessa muussa, hyviä sellaisia, pyörasioissa, moottorisaha seikoissa. Olenpa täältä ostanut käytetyn digikameran hajonneen tilalle ja hyvin on pelittänyt, kiitokset vain myyjälle.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

kantsu_
11.04.2015 11:31

Ensin ajattelin, että on vaikuttanut jonkin verran, mutta nyt tiedostan, että paljon. Ei pelkästään varusteiden suhteen, vaan monipuolisen kontekstin osalta. Ihana olla yhteisössä, jota yhdistää rakkaus kulkea luonnossa, luontoa kunnioittaen. On niin paljon ihmisiä, jotka eivät osaa nauttia tällaisesta harrastuksesta...tai he eivät ole jostain syystä koskaan kokeilleet.

Tämä on niin mahtava keskustelupalsta, mitä ilman elämässä olisi jonkinlainen kaipausta herättävä "aukko". Kokoontumiset ovat myös ihan parasta. Kiva olisi kokoontua useamminkin Very Happy
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

tyy
11.04.2015 16:33
Vieras

Joo, on vaikuttanut. Olen sortunut täältä saamieni oppien viettelemänä varustemasturbaatioon.

Kaikkee sitä sattuu.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

heluna74
12.04.2015 19:08

Lapsenlapsi Santtu 10v:n harrastukseen on myös jo turinat vaikuttaneet Very Happy. Syksyinen kokoontuminen toi Juupajoen Kansallispuiston pihaan myös Miiahen poikineen ja tänään puuhommien ohessa Santtu katseli vieläkin pystyssä olevaa "poikien kotaa" ja muisteli "mukavia poikia". Terkut siis heille.

Santtu lähtee kesäkuun alussa jo 6. Lapinvaellukselle, joten voi puhua jo harrastuksesta.
 Sivun alkuun

tamppi
15.04.2015 14:18

Minä voisin puolestani sanoa, että olen ihan pyörryksissä tästä kaikesta informaatiosta. Luonnossa on tullut touhuttua koko ikä ja luonnon armoilla on koko elinkeinommekin. Mutta..edellisen kerran varsinaisella vaelluksella vuonna -85. Nyt aloitellaan uudestaan..mutta voi mahoton kun on paljon härpäkettä Laughing Ihan mukavan oloista porukkaa täällä. Ruksasin tuon keskimmäisen.
 Sivun alkuun

tst
15.04.2015 14:26

^Tervetuloa! Näillä sivuilla tosiaan viihtyy ja täällä suvaitaan yleensä useita mielipiteitä, toinen paikka missä yritin olla oli täynnä niin nuorta ja testosteronin täytteistä yhden totuuden porukkaa että sille sanoin näkemiin.
 Sivun alkuun

tamppi
15.04.2015 15:12

Kiitos paljon Smile Onkin tosi kiva, että tällaisia viiskymppisiä (ja ylikin) tuntuu olevan yllättävän paljon foorumilla. Nimimerkistä ei aina tiedä, onko ko. henkilö mies vai nainen. Mutta taitaa meitä naisiakin täällä ihan kivasti olla kuitenkin. Ei sillä, ettenkö minä miesten jutuista perustaisi.. Wink Päiväreissuilla meitä naisia kyllä näkee, mutta olisi kiva vähän saada tietoa, kuinka pitkillä reissuilla viihdytään..
 Sivun alkuun

tst
15.04.2015 15:44

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Savusilmien sukupuolijakauma 2014

Nainen vai mies?
Nainen
20%
20% [ 30 ]
Mies
80%
80% [ 120 ]
Ääniä yhteensä : 150

Keski-ikä oli toisen äänestyksen mukaan n. 55 v. mutta vanhassa onkin vara parempi Smile .
 Sivun alkuun

dailymail
15.04.2015 20:22

tst kirjoitti:
Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Savusilmien sukupuolijakauma 2014

Nainen vai mies?
Nainen
20%
20% [ 30 ]
Mies
80%
80% [ 120 ]
Ääniä yhteensä : 150

Keski-ikä oli toisen äänestyksen mukaan n. 55 v. mutta vanhassa onkin vara parempi Smile .
Ollaan sitten keskimäärin nuorempia kuin suomalaiset maanviljelijät, tai samoissa vuosissa. Mitenkähän meikäläisillä sukupolvenvaihdokset sujuvat. Toisilla ainakin ilmeisen hyvin...

Setämies
15.04.2015 23:34

Meinasin aluksi laittaa että vaellusnetti on vaikuttanut harrastukseni sisältöön jonkin verran, mutta onhan se varuste vinkkien kautta vaikuttanut harrastukseni sisältöön paljon.
Täytyy kyllä sanoa että täältä saatu vertaistuki on tullut kalliiksi Laughing
 Sivun alkuun

Tura
16.04.2015 7:40

Olen oppini haalinut alan aikakausilehdistä ja kirjallisuudesta. Sekä yritys-erehdysmenetelmällä.
Vaellusnetin osuus on ollut melko vähäinen.

Tura, (retkeilijä)turisti
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Vaellusnetti maksulliseksi,rekisteröi... rellusitikka Help Desk 17 25.08.2012 19:22 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Siirry: