Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Prinsessan kukkulat
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Micke
09.09.2015 14:46

blueraven kirjoitti:
Jostain syystä vierastan elossa oleville henkilöille pystytettyjä patsaita sekä nimettyjä paikkoja, katuja, toreja yms.

Ei huono nimi sinänsä.

Vaikka viereisellä laavulla olenkin yöpynyt on kyseiset kukkulat jääneet huomaamatta, aivan huipulla en ole kyllä käynytkään. Kartalla eivät näytä kummoiseltakaan.

Tässä on kutakuinkin se, mitä ajattelen "kukkuloista". Kait tuolla on muitakin "elinkautisia", mitä sitä ketään nostamaan sen enemmän esille.
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

sahamies
09.09.2015 18:05

Inari74 kirjoitti:
sahamies kirjoitti:
Seuraakohan Sirkka tätä keskustelua tai yleensäkin kirjoittelee täällä jollakin nimimerkillä?
Tähän paikkaan olisi mukava kuulla oma mielipiteensä asiasta.

Toivottavasti ei seuraa tai lue. Myötähäpeäni on jo nyt melkoinen tälle "projektille" Shocked

Mitä sie sitä turhaan häpeät? Luulisin kenen tahansa ilahtuvan, Sirkankin, arvostuksesta jota kanssavaeltajat osoittavat.
Huomionosoitus tunnetuimmalle naissukupuolta edustavalle vaeltajalle on ihan paikallaan; se on nyt jo tehty vaikkei projekti tämän pidemmälle edistyisikään.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Ruska-01
09.09.2015 18:22

Minä jotenkin vierastan tuota prinsessa nimitystä kaiken kaikkiaan.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Korvapuoli
09.09.2015 18:34

En moraalisoisi hanketta. Kukkula-nimi on varsin käytetty, jossain lähi-itää koskevissa uutisissa olen useasti kuullut. Jokaisen luulisi tietävän mitä se tarkoittaa. Se joka yhdistää nimen ihmisvartaloon on kaksimielisyytensä vanki.
Olin nuorena niin "kiltti", että vasta lähellä eläkeikää aloin tajuta mitä monilla eri sanonnoilla tarkoitettiin silloin. Ehkä siitä johtuu suvaitsevaisuuteni vieläkin. Ensimmäiseksi huomaan sen "kiltimmän" puolen.
Eihän tuossa enää ole kuin pari pulmaa. Tuskin tuo huutoäänestyksellä läpi menee karttalehdille, ja millähän valtuuksilla ne edelliset nimet on kirjoitettu?
Uskon Eräkulkurinkin aika hyvin tuntevan Sirkan mietteet, mutta kun vastassa on toinen joka vihjaa ettei niin ehkä olisikaan.
Ei hän ole paennut julkisuutta, mutta tuskin on sitä hakenutkaan vieraskirjakirjoituksillaan, verkkokeskusteluillaan, lehtihaastatteluihin suostumisillaan.
Itse uskoisin, että hänelle asia on hänelle aikalailla yx hailee nyt, mutta niin uskonnollinen en ole että hän sadan vuoden kuluttua pilven reunalta ihailisi itselleen nimettyjä kukkuloita.
Nyt se on tehtävä, tai ei sitten koskaan, jos se kunnianosoituksena ajatellaan.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

tyy
09.09.2015 19:12
Vieras

Luulisi aikuisilla ihmisolennoilla yleensä olevan jonkinlainen käsitys siitä, minkälaisista asioista on sivistynyttä keskustella julkisilla areenoilla.

Mie ihmettelen tätä.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

StefanG
09.09.2015 19:15

Korvapuoli kirjoitti:

Olin nuorena niin "kiltti", että vasta lähellä eläkeikää aloin tajuta mitä monilla eri sanonnoilla tarkoitettiin silloin.

Tiedät nyt että kirkkovene ei aina tarkoita vesikulkuneuvoa ja hämähäkki voi tarkoittaa jotain muuta kuin hyönteistä?
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Korvapuoli
09.09.2015 20:38

StefanG kirjoitti:
Korvapuoli kirjoitti:

Olin nuorena niin "kiltti", että vasta lähellä eläkeikää aloin tajuta mitä monilla eri sanonnoilla tarkoitettiin silloin.

Tiedät nyt että kirkkovene ei aina tarkoita vesikulkuneuvoa ja hämähäkki voi tarkoittaa jotain muuta kuin hyönteistä?

Opin tietämään vuosi sitten, kun laitoin youtubeen videon, jossa oli mm. kirkkovenesoutua, ei otsikkokuvaksi kelvannut kuin vasta noin kahdennellakymmenenennellä monien päivien yrittämällä kuva kirkkoveneestä.
 Sivun alkuun

sallatuulia
09.09.2015 22:28

Ivalossa seikkailtu Fransin kanssa ja teetetty mm. hänelle omalla nimellään kuksa...tehdään hänestä erämies. Poromieheksikin sopii kun on ruskeat silmät. Very Happy

Ja voi että, kyllä Lapin miehet palvelee, kun niille vähän heittää huumoria..ovet aukeaa ja majapaikkaa kysellään. Laughing Laughing mä oon kauhean rohkea nykyisin... Shocked Shocked Shocked Rolling Eyes Laughing

Ens kerralla meidän perhe lähteekin Ivaloon tai Inariin majoittumaan. Nautin noiden ruskeasilmäisten poromiesten näkemisestä ja ah miten haalaripukuinen poromies on seksikäs...vaikka kuin ois ite varattu ei se muuta tätä asiaa... Laughing Laughing Laughing Wink katsoa saapi vaan ei koskea. Wink (en mä ajatellut koskaan silti riukuksi tänne tulla...) ja Hetan baarin lapinpukuiset miehet on mun toinen heikkous...taitaakin olla se aika taas kuusta... Rolling Eyes

Ai niin meni off topic mutta kun mää oon taas ihan sekaisin... Joo, ei tarvi arvostaa tai ymmärtää mun juttuja ollenkaan.

Mutta siis, kannatan eräkulkurin ehdotusta. Ai niin, taisin kertoa sen jo. Prinsessalle omat kukkulat ja siinä ei ole mitään kaksimielistä. Ja vaikka olis mitä sitten!!!
 Sivun alkuun

pesala
10.09.2015 8:28

Ruska-01 kirjoitti:

Mitä turhaan vierastat.

Yrjö Teeriahon kirjassa ITÄKAIRAN PRINSESSA , Sirkka on kirjoittanut vuonna -85 Vieriharjun kirjaan : ..... Kuinka kauniisti kukat onkaan kulkureitilläni, pitsiliinat kivillä.Ja mikä musiikki, ei somemmin soi Madetoja salissakaan : Ja minä nautin , minä Itäkairan prinsessa

Jos kerran Sirkka itse on antanut itselleen nimen , itäkairan prinsessa , ei kai sitä kenenkään kannata vierastaa tai vähätellä . Tai ei nyt vähätellä , mutta jotain sinne päin.
 Sivun alkuun

myrskylintu
10.09.2015 9:28

pesala kirjoitti:
Ruska-01 kirjoitti:

Mitä turhaan vierastat.

Yrjö Teeriahon kirjassa ITÄKAIRAN PRINSESSA , Sirkka on kirjoittanut vuonna -85 Vieriharjun kirjaan : ..... Kuinka kauniisti kukat onkaan kulkureitilläni, pitsiliinat kivillä.Ja mikä musiikki, ei somemmin soi Madetoja salissakaan : Ja minä nautin , minä Itäkairan prinsessa

Jos kerran Sirkka itse on antanut itselleen nimen , itäkairan prinsessa , ei kai sitä kenenkään kannata vierastaa tai vähätellä . Tai ei nyt vähätellä , mutta jotain sinne päin.

Jos minäkin osaisin kirjoittaa yhtä hienosti, niin kirjoittaisin enemmän kirjoihin.
Jotkut osaavat kirjoittaa ajatuksensa tunteita herättävästi, ei voi kuin yhtyä noihin ajatuksiin.
Itäkairan prinsessa ansaitsee nimensä. GREAT RESPECT
 Sivun alkuun

sahamies
10.09.2015 17:51

Tämä prinsessa nimi tulee siitä, että hän on tuntenut itsensä kuninkaalliseksi astellessaan ruskan värjäämää maata. Se muistuttaa punaista mattoa.
http://www.olivialehti.fi/jutut/prinsessa/
 Sivun alkuun

sallatuulia
10.09.2015 23:22

Hän jos kuka on prinsessa ja uskotteko, on niin salamyhkäinenkin, että voi jopa lukea tätä palstaakin jonkin nimimerkin takana... Ja nyt naureskella meidän jutuille...
 Sivun alkuun

Pekka
11.09.2015 8:41

sallatuulia kirjoitti:
Hän jos kuka on prinsessa ja uskotteko, on niin salamyhkäinenkin, että voi jopa lukea tätä palstaakin jonkin nimimerkin takana... Ja nyt naureskella meidän jutuille...

Heh, itse kukin naureskelee. Eräkulkurin esitys on ihan kohillaan ja jos siitä tai siitä sivuavista asioista joku vetää herneen nenäänsä, niin voi ihmisparkaa. En voi kuin surkutella jos pipo ahistaa tosiaan niin kovasti.

hannes
11.09.2015 10:10

Prinsessa on kairojen kulkijana myönteinen kuuluisuus. Eräkulkurin ehdotus on minusta hyvä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

honkamukka
11.09.2015 16:09

^
Niin on.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 4 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Siirry: