Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Prinsessan kukkulat
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Koukkunen
25.09.2015 15:15

Olen kulkenut tuon reitin Jaurulta Keskipakoille, on niin kuin EK mainitsi, oikein hieno reitti. Sattui vielä niin, että reitin neuvoi minulle Prinsessa Peuraselän kämpällä silloin aamulla kun kuuli että ollaan lähdössä Kemihaaran suuntaan.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

jalmari
26.09.2015 19:40

Aikaisemmin joku kysyi onko Sirkalta itseltään kysytty kantaa asiaan. En tiedä onko joku kysynyt, mutta tapasin Sirkan Itäkairassa muutama päivä sitten lähellä kyseisiä kukkuloita ja hän pyysi kirjoittamaan puolestaan Vaellusnettiin että pidetään kyseiset laet edelleen nimeämättöminä. Ja kehotti vielä useampaan kertaan niin että asia tuli kyllä harvinaisen selväksi. Lupasin tämän pyynnön toteuttaa kunhan kotiudun kairasta.

PPP
26.09.2015 19:45

En yllättynyt, tuosta Sirkan vastauksesta, niin olkoon.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

OS
26.09.2015 20:14

Jos ja kun noita kukkuloita joskus nimetään Prinsessan mukaan, niin olisi asiallista että sanat kirjoitettaisiin yhteen: Prinsessankukkulat. Näin ehkä vältyttäisiin henkilön ulkonäköön ja -muotoon liittyvästä mielleyhtymästä.

Petronellankukkulat on myös yhdyssana.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Sokosti Suomujoki
26.09.2015 20:18

Sirkka ei enää palaa Jaurulle. Näin oletan.

"Kyseinen nimimerkki SS on niitä joiden viesteissä ei useinkaan ole mitään perää. Sen olen todennut niin monesti vuosien aikana. " - Eräkulkuri
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Lunkentus
26.09.2015 20:24

Joku "tiukkapipoinen" kirjoittaisi: Mitä minä sanoin! Mutta minä en kirjoita, kun pipo ei kiristä!
 Sivun alkuun

Eräkulkuri
26.09.2015 20:57

Lunkentus kirjoitti:
Joku "tiukkapipoinen" kirjoittaisi: Mitä minä sanoin! Mutta minä en kirjoita, kun pipo ei kiristä!

Voi pojat, kun te ette tiedä asiasta mitään. Tästähän me Sirkan kanssa ollaan vitsasteltu keskenämme joten aivan sama minulle mitä mieltä olette. Myrsky vesilasissa kuten niin monessa muussakin kysymyksessä täällä. Minä vain olen nimennyt ne karttaani Prinsessan kukkuloiksi, niin että so what.

leukuperse
07.02.2017 0:27

Ei tullut Rinsessankukkuloita, Klunssinrakkuloita tai muitakaan nimiuudistuksia/-muunnoksia?
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Siirry: