Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Ostetaan ja Myydään Poistoon, ei myydä: Fjällräven Numbers No.68 -takki,koko M
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Poistoon, ei myydä: Fjällräven Numbers No.68 -takki,koko M
juhapoika
27.11.2015 9:45

Myydään Fjällräven Numbers No.68 -takki

Erittäin hyvässä kunnossa, lähes uuden veroinen.

Koko M, väljä mitoitus.

Väri sininen.

Hinta 220 €.

Tällainen

Viimeinen muokkaaja, juhapoika pvm 09.01.2016 12:16, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Capella
29.11.2015 1:04

En ole myyjän tuttava, mutta suosittelen tätä takkia kovasti. On tehty oikeasti kovaan käyttöön!

hannes
29.11.2015 11:41

Katselin kanssa että huipputakki. Ostaisin mutta koko on liian pieni. L tai XL on normaali minulle - Fjällun tapauksessa riittäisi L .
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Zure
30.11.2015 11:55

Lähetin yksityisviestiä 27.11.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

juhapoika
04.12.2015 22:47

Vastasin.
 Sivun alkuun

juhapoika
04.12.2015 22:49

Hannekselle: vastaa kokoa L.

Olen normaalisti M-kokoinen ja on liian suuri. Koko S on minulle sopiva.
 Sivun alkuun

hannes
06.12.2015 12:14

juhapoika kirjoitti:

Minulla on muutama Fjällrävenin takki, kesäkäyttöön L ja kylmemmälle XL, joten takkisi lienee liian pieni mikäli kokotyyppi tehdään Fjällrävenillä aina samalla kaavalla.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

juhapoika
06.12.2015 15:18

hannes kirjoitti:
juhapoika kirjoitti:

Minulla on muutama Fjällrävenin takki, kesäkäyttöön L ja kylmemmälle XL, joten takkisi lienee liian pieni mikäli kokotyyppi tehdään Fjällrävenillä aina samalla kaavalla.

Aivan. Tämän mallin koot on suunniteltu talvikäyttöön, jolloin väljyyttä on runsaasti. Roteva L-kokoinen ei saa välttämättä riittävästi merinovilla / fleece -kerroksia alle M-kokoisessa.
Pojalleni, joka on harteikkaan hoikka 188 cm pituinen, takki on oikein hyvä ja alle mahtuu paksusti välikerroksia.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
M: Rokka huopavuorisaappaat koko 40 Esukki Ostetaan ja Myydään 0 17.01.2021 16:24 Katso viimeisin viesti
O: Fjällräven Hunter tai Joutsen Alas... tst Ostetaan ja Myydään 0 08.12.2020 12:51 Katso viimeisin viesti
M: makuupussit carinthia ja fjällräven MarttiJ Ostetaan ja Myydään 1 25.11.2020 10:37 Katso viimeisin viesti
Myydään: Kuoriasu - Fjällräven Keb Ec... JLo_ven Ostetaan ja Myydään 0 01.11.2020 23:09 Katso viimeisin viesti
M: fjällräven eco tour jacket miesten... MarttiJ Ostetaan ja Myydään 0 08.10.2020 17:45 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: