|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
dailymail 31.05.2017 22:34
OS kirjoitti: |
dailymail kirjoitti: |
Olohuoneen sohvalla sen kanssa makoilu tuntui kuitenkin lupaavalta. |
Virtuaaliretkeilyä parhaimmillaan.  |
 _________________ Mikään ei ole niin varmaa kuin minä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
PeteBee 01.06.2017 8:14
tst kirjoitti: |
Kaiveskelen sen esille taivasalla yöpymistä varten. |
Lukihäiriö iski ja hämmästys laskeutui keskuuteeni. Kaivelen sen esille TALVISELLA yöpymistä varten.  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
KaukoAntero 01.06.2017 9:41
Kiinalainen kopio MLD:n Trailstar -tarpista, alle 700g. Yllättävänkin hyväntuntuista materiaalia, ainakin näin pikavilkaisulla. Ostin, kun halusin tutustua tuollaisen käyttöön.
Kauko |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
junailija 01.06.2017 22:07
Kesämakuupussiksi Marmot Tresles Elite 30. Vaikuttaa lupaavalta lehtien ja testien perusteella. _________________ "The best way to destroy an enemy is to make him a friend.”- Abraham Lincoln |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Luiro 02.06.2017 12:29
Uuden, integroidulla pumpulla varustetun makuualustan.
Entinen turposi 3cm paksuiseksi, tämä luvataan 7cm.
Painoa tosin 700g.
Lisäksi hankin puhallettavan tyynyn, painoa 170g.
Jos nyt sitten loppuisi (tai ainakin vähenisi) aamuiset niska-hartia- sekä selkäkivut retkillä. _________________ "On aina ollut metsä ja kaira.
Sinne minä olen aina mennyt, kun on ollut vaikeaa.
Sinne minä olen aina mennyt, kun olen ollut onnellinen".
Juhani Valli, 2007 |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
dailymail 03.06.2017 9:35
Savotan Rajapartion. Monista hyvistä ehdokkaista Rajapartio voitti, koska on enemmän reppumainen vähemmän rinkkamainen kuin muut. Myös perinteisyys/yksinkertaisuus miellytti. Uudenmallisissa rinkoissa on taskua ja remmiä ja vetoketjua siellä ja täällä ja ties mihin tarkoituksiin. Ei meikäläinen niitä osaa käyttää...vaikken tietysti vanha olekaan.... _________________ Mikään ei ole niin varmaa kuin minä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Korpijaakko 05.06.2017 12:47
Lunhags Jaure Light. Ajattelin, että nuo voisivat olla omaan käyttööni sopivat vaellus-/metsäkengät ja pitkäikäisetkin ja kun vanhaa mallia vielä sai tarjouksesta, niin sorruin tilaamaan sokkona. Ensivaikutelman perusteella kenkä on kevyt ja jämäkkä. Pohja tuntuu turhankin jäykältä, mutta rullaa hyvin. Korko tuntuu maltilliselta, tosin vähempikin riittäisim Istuvuus "omassa koossa" on ok: varpailla hyvin tilaa, kantapään sivuilla on vähän väljää ja iltin ja kumiterän liitos jalan päältä on vähän ahdas, mutta eiköhän se veny käytössä. 10km testiajossa ei hiertymiä tai rakkoja. _________________ Galleria ja blogi |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
hartsuherra 05.06.2017 17:18
Hankin myös samat Lundhags Jaure Light kengät aikaisemmin keväällä. Takana nyt noin 30 x 5km iltakävelyä erilaisilla pohjilla. On kuin jäykkäpohjaisen kumikengän ja erinomaisen vaellussaappaan varren risteytys. Kun en pidä ylisuurista monoista otin koon melko minimin mukaan, 15mm ylimääräistä ja olen ajanut sisään vain yhdellä keskipaksulla villasukalla. Istuu hyvin, eikä enää paina ja tuntuu todella kevyeltä jalassa. On hieman vetelämpi pohjaltaan kuin nykyisin käytössä oleva raskas monin tavoin täydellinen Hanwag. Se taas kostuu pikkuhiljaa päiväpäivältä ja lopulta reilun viikon kävelyn päästä alkaa olla ongelmallinen ja painoa pitkälti yli toista kiloa. Ainakaan tuo goretexkenkä ei kuivu. Odotukset ovat siis että Lundhag kuivuu kuorikenkänä nopasti kuten moni on kommentoinut. Ei siinä hirveästi pahasti kastuvia materiaaleja edes ole. Totuus paljastuu reilun viikon päästä alkukesän verryttelyvaelluksella kun pääsen polkemaan sohjoon lappiin, todennäköisesti inariin. Täytyypä uittaa oikein kunnolla.
Viimeinen muokkaaja, hartsuherra pvm 05.06.2017 20:43, muokattu 1 kertaa |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rujo-roope 05.06.2017 20:34
Heräteostoksena ostin Scandinavian Outdoorin solumuovisen makuualustan, vaikka en viimeksikään oppinut vastaavan kanssa elämään. Rationalisointina että jos tulee joskus tehtyä laavulta laavulle-retkiä (ei telttaa mukana), ilmatäytteinen alusta altistuisi kaikenlaiselle terävälle. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
dailymail 05.06.2017 23:12
rujo-roope kirjoitti: |
Heräteostoksena ostin Scandinavian Outdoorin solumuovisen makuualustan, vaikka en viimeksikään oppinut vastaavan kanssa elämään. Rationalisointina että jos tulee joskus tehtyä laavulta laavulle-retkiä (ei telttaa mukana), ilmatäytteinen alusta altistuisi kaikenlaiselle terävälle. |
Minä taas olen kyllästynyt puhkumaan ilmapatjoja täyteen. Solumuoviin siirryin myös. Näkee sitten kuinka pitkäksi aikaa... _________________ Mikään ei ole niin varmaa kuin minä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
JLo_ven 06.06.2017 21:35
Tänään tuli hommattua Abisko Lite 2:sen kaveriksi Fjällräven Keb Endurance 3 ja Katadyn Mini vedenpuhdistin etelän viikonloppureissuille. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
akallio 06.06.2017 22:54
Helsport Fonnfjell Pro 2. Vaikuttaa tunneliteltalta minun makuun. Katsotaan miten pelaa tositoimissa. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
kaptu 07.06.2017 2:37
Meinasin tilata keväällä moisen. Huomioithan sen, että jos paketissa ei tullut niitä 2 tärkeätä tukikeppiä, jotka pitävät sivuseinän pystyssä etuseinänä tai lippana, ne on mahdollista - ja syytä - tilata myyjältä tai sitten suoraan Helsportilta erikseen  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Hamalainen 08.06.2017 18:19
Jahti Gerenimo pro II housut Erätukun jäämistöstä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tst 09.06.2017 11:18
Posti toi juuri hiiriuistimen Kiinasta ja kun näytin sitä vahingossa emännälle niin hyvä ettei hällä sydän pysähtynyt - herran jumala mikä tuo on? Parhaillaan on lähtemässä toinen ja hintavampi tilaus samaan paikkaan jahka Huang saa muutettua sopivan hinnan tilaukseeni. Tästäkin tilauksesta tulee sanomista ja ehkä aiheestakin, palataan tähän. |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|