|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: FinnRover Loue M94 - kokemuksia? |
pasirajal 23.08.2017 8:07
Hei!
Kertokaas kokemuksia FinnRover M94 loue kankaasta eli isompi malli 2-4 henk. Omaa kokemusta on savotan loue kankaasta ja eivät olleet kovin hyvät. Ensimmäisen pystytyksen jälkeen helma kiinnitykset heti alkoivat purkautumaan ja muutenkin jälki oli todella huonoa. Eli nyt kiinnostaisi Hommata laadukkaampi ja luotettavampi loue kangas kun telttat ei kauheasti kiinnostaisi.
Tietenkin voitte suositella muuta merkkiä ja mallia jos olette kokeneet sen hyväksi. Itseltä löytyy jo laavu kangasta ja pena laavukin. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Maader 23.08.2017 12:33
olen itse käyttänyt tätä TUNTSA- louevaate.
Olen ollut erittäin tyytyväinen.
Kysymästäsi louteesta ei ole kokemusta. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Louestaja 23.08.2017 13:50
Ei valitettavasti ole kokemusta, mutta ainakin itselläni 2,5 kg:n paino tiputtaa tuon pois.
Kokemusta on ViHe ja Savotta-louteista. ViHestä en äkkiseltään muista hajoamisongelmia. Savotassa on joitain kiilan lenkkejä joutunut ompelemaan takaisin paikoilleen, kun ovat revenneet, rispaantumista ei ole esiintynyt. _________________ "Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta." |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|