|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
varg62 14.12.2017 20:20
FLIR Ocean Scout TK 160 lämpökameran kun ei muuta joululahjaa itselle keksinyt. Pääsee ainakin kyttään missä sudet täällä jolkuttelee ja samoin noita EVR:n tyyppejä kyttään tarhoilla öisin  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
amatööri 14.12.2017 22:20
^
Sulla on hyvät harrastukset . _________________ -Umpikännissä kaikki näyttääkin niin selvältä- |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
setä tuomo 15.12.2017 1:37
varg62 kirjoitti: |
FLIR Ocean Scout TK 160 lämpökameran kun ei muuta joululahjaa itselle keksinyt. Pääsee ainakin kyttään missä sudet täällä jolkuttelee ja samoin noita EVR:n tyyppejä kyttään tarhoilla öisin  |
Itte olen tämmöttistä haaveillu jo pitkään. Ei vaan meinaa perse kestää. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varg62 15.12.2017 17:08
Maksoi muuten 410€ kun proidin firman kautta ostin. minulla haaveena parin vuoden sisällä parempi malli eli Flir LS-XR malli. Poliisilla ja rajavartiostolla on noita satoja ja paras hinta laatu suhde. 3000€ hinta vain hirvittää. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varg62 04.01.2018 17:15
Lisää telttakeppeja myös hiekalle ja lämpökameraan ja tablettiin vesitiiviit rasiat sekä aurinkokenno. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 04.01.2018 17:34
Liittyykös nämä viimeiset kommentit retkeilyyn mitenkään . Eikun kysyisin vaan.  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varg62 04.01.2018 18:08
pesala kirjoitti: |
Liittyykös nämä viimeiset kommentit retkeilyyn mitenkään . Eikun kysyisin vaan.  |
Sinulla on varmaan huonot tiedot mitä vaelluksella käytetään. Siellä käytetään paljon telttakeppejä, aurinkokennoja ja lämpökamerakin on monella vaikka ei persaukisella sossupumilla. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 04.01.2018 20:21
Sinulla on varmaan huonot tiedot mitä vaelluksella käytetään. Siellä käytetään paljon telttakeppejä, aurinkokennoja ja lämpökamerakin on monella vaikka ei persaukisella sossupumilla. |
Jepjep , mutta minun pointti olikin , että pitääkö aina ostaa vaan uutta ja uutta .
Aurinkokennoja , lämpökameroita.. Hmmm...
Ja sossusta on kokemusta n:32 vuotta sitten kun haettiin äitiyspakkaus tyttären tulon takia . Pummeista en tiedä.
Niettä silleen. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varg62 04.01.2018 20:29
Jepjep , mutta minun pointti olikin , että pitääkö aina ostaa vaan uutta ja uutta .
Ja sossusta on kokemusta n:32 vuotta sitten kun haettiin äitiyspakkaus tyttären tulon takia . Pummeista en tiedä.
Niettä silleen. |
No uutta ostetaan aina kunnes on täydelliset varusteet varsinkin kuten minä joka liikun 6kk vuodessa niillä-Nyt on teltta ja leiriytymisvarusteet sekä keittovälineet täydelliset jotka kestää 10 vuotta ainakin. Varusteet muutenkin jos ei lasketa alusvaatteita on kestänyt 12 vuotta ja tulee kestämään vielä saman verran ainakin vaikka liikun puoli vuotta vuodesta. Laatu takaa sen ja köyhä ei osta halpaa tai on idiootti. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 05.01.2018 16:47
Niettä silleen. |
No uutta ostetaan aina kunnes on täydelliset varusteet varsinkin kuten minä joka liikun 6kk vuodessa niillä-Nyt on teltta ja leiriytymisvarusteet sekä keittovälineet täydelliset jotka kestää 10 vuotta ainakin. Varusteet muutenkin jos ei lasketa alusvaatteita on kestänyt 12 vuotta ja tulee kestämään vielä saman verran ainakin vaikka liikun puoli vuotta vuodesta. Laatu takaa sen ja köyhä ei osta halpaa tai on idiootti. |
No sitte |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
oaivi 18.01.2018 22:17
Varustelekan paketti saapui. Merinovillaiset sukat ja putkihuivi sekä 20 litran kuivapussi ovat Lekan omaa Särmä-sarjaa. Lisäksi Savotan vedenkantopussi. _________________ Metsä. Kuntosali ja juhlasali. Työpaikka ja lepopaikka. Kirkko ja kapakka. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Luiro 21.01.2018 22:30
Jalas Fantom 3322 "vaelluskengät", vaellusta varten. _________________ "On aina ollut metsä ja kaira.
Sinne minä olen aina mennyt, kun on ollut vaikeaa.
Sinne minä olen aina mennyt, kun olen ollut onnellinen".
Juhani Valli, 2007 |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varg62 01.02.2018 12:11
Kuivasäkkejä, kompressiosäkkejä, varavirtalähde,koiranteltta,kamerajalkoja,aurinkokenno, vesitiiviitä rasioita Kiinasta.
Varuste.net: DD hammock underquit+riippukeinuun hyttysverkko,ympäristöystävällistä saippuaa,valot kanoottiin-
ESS crossbow ampujanlaseihin kahdet uudet linssit kupari ja keltainen....törkeesti hinnat oli noussut näissäkin. 12€ 4 kk. finnprotec oy  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
River 02.02.2018 17:32
Vaelluskengät, eli Meindl Vakuum Lady GTXt. Yllättävän kevyen oloiset, joten askarruttaa millaiset mahtaa olla kun tositoimiin päästään. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
dailymail 03.02.2018 10:08
Luiro kirjoitti: |
Jalas Fantom 3322 "vaelluskengät", vaellusta varten. |
Fantomi on ollut meikäläisen leveään ja rintavaan jalkaan hyvä kenkä. Kalvo ei parin kesän jälkeen enää pitänyt hyvin vettä, joten läpirasvasin kengät. Nyt tuntuvat pitävän, ehkä sain sen kalvon kunnolla tukkoon. _________________ Mikään ei ole niin varmaa kuin minä |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|