Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa
 
Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....
 

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Pyöräily Sähköpolkupyörä
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Korvapuoli
23.11.2017 12:57


Viestejä: 2534
Taitaa taitettavaa mallia isommalla vannekoolla olla vähempi saatavilla, kun en pikahaulla löydä ainuttakaan.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
tst
23.11.2017 13:20


Viestejä: 5110
Suuressa maailmassa näyttää olevan runsaasti tarjontaa näillekin (tosin vähemmän tarakallisia taitettavia 26", yksi Falcon oli ainakin). Esim. menevän näköinen: https://goo.gl/Hbvees
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
tst
20.03.2018 12:54


Viestejä: 5110
Saa nähdä, että meneekö sähköpyörätuki läpi. Jos aikoo tuollaisen hommata niin ehkä kannattaa lykätä ostoa kuitenkin huhtikuulle. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005609483.html
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
kaptu
20.03.2018 13:40


Viestejä: 1694
Harkinnassa tämäkin... siinä vaiheessa kun akku riittää 175 km matkan Luirolle Rolling Eyes
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Hamalainen
20.03.2018 17:28


Viestejä: 3369
tst kirjoitti:
Saa nähdä, että meneekö sähköpyörätuki läpi. Jos aikoo tuollaisen hommata niin ehkä kannattaa lykätä ostoa kuitenkin huhtikuulle. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005609483.html


Luulisin että menee heittämälä läpi. Sähköautoilun tukeen on varattu aika paljon rahaa ja sähköautomarkkinat ovat vasta heräämässä. Fillareista on hyvä aloittaa
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Hamalainen
20.03.2018 17:37


Viestejä: 3369
kaptu kirjoitti:
Harkinnassa tämäkin... siinä vaiheessa kun akku riittää 175 km matkan Luirolle Rolling Eyes


http://www.tunturi.fi/tuote/sahkopyorat/tunturi-zonar-2018/

Tässä sinulle fillari ja kun ostat vara-akun niin pääset hyvin perille.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
kaptu
20.03.2018 18:00


Viestejä: 1694
Tässä mallissa on mulle se ongelma, että kun olen oikean käden vuosikymmenten saatossa kolmesta kohtaa murtanut, niin ei käsi kestä alhaalla olevaa tankoa, vaan sen täytyisi olla roimasti ylempänä. Tuulenvastushan ei ole sähköpyörissä ongelma, se laskettakoon niille eduksi.
Ja eikös muuten vara-akut ne vasta olekin hirmu arvokkaita Rolling Eyes Question
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Ursus
20.03.2018 18:02


Viestejä: 7051
Pitäisi vielä valtiovallan päättää vanhojen pyörien romutuspalkkioista sähköpyörään vaihdettaessa. Saataisiin samalla rahanarvoiseksi muuttunut pyöränraatojen metalli talteen kaupunkien jokivarsista ja lammista.
_________________
Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ...
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
vaari
20.03.2018 19:14


Viestejä: 333
Keski-Uudenmaan Elektroniikka Oy on Suomen vanhin polkupyörien sähköistykseen keskittynyt yritys. Toimimme Keravalla, Uudellamaalla.
Jo vuonna 1997 toimme markkinoille oman, 100%;sti Suomalaisen E-SPIN tuotemerkin.
Luottoluokituksemme on parasta AA-ryhmää!

Tuolla lisää tietoa. Voit laittaa omaan pyörääsi muuntosarjan. 1 kw:n mylly kyllä jaksaa jauhaa.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
sahamies
20.03.2018 19:31


Viestejä: 4170
http://e-spin.fi/muunnossarjat/

On monipuoliset valikoimat, löytyy kyllä vauhdin antajia jokaiseen makuun.
Hinnastoa en äkikseltään löytänyt; paljonko tuollaisen perushybridin sähköavusteiseksi rakentaminen suunnilleen maksaa?
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
vaari
20.03.2018 19:59


Viestejä: 333
sahamies kirjoitti:
http://e-spin.fi/muunnossarjat/

On monipuoliset valikoimat, löytyy kyllä vauhdin antajia jokaiseen makuun.
Hinnastoa en äkikseltään löytänyt; paljonko tuollaisen perushybridin sähköavusteiseksi rakentaminen suunnilleen maksaa?


Klikkaa "tuotteemme" otsaketta, siellä on hintoja.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
tst
18.02.2019 11:29


Viestejä: 5110
Mikähän valinta olisi paras tarakalliseen ei-jalkajarrulliseen hybridiin? Pitäisikö olla keskiö- vai napamoottorisarja? Ehkä tuota voisi testata joskus muutaman kymmenen kilometrin mönkkäripolulla niin pääsisi kenties perille erääseen haavepaikkaan ja mukana olisi siis mm. rinkka, n. 20 kg. Entäpä onnistuuko kokoaminen maallikolta? http://e-spin.fi/napamoottorisarjat/
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
cobbo
18.02.2019 12:29


Viestejä: 146
Keskiömoottorista ei isompaa kokemusta, mutta etunavassa olevassa moottorissa on se hyvä puoli että se tekee pyörästä käytännössä kaksivedon. Talvella tai huonommassa maastossa on kiva että vetoa on etupyörälläkin, se vakauttaa ajoa.

Etunavassa olevassa moottorissa on toki paljon haittapuoliakin (painon jakauma, vaihteettomuus, rengasrikon sattuessa kova purkaminen, akun loppuessa moottorin oma vierintävastus ja/tai sen rotaatiomassa saattaa vaikuttaa polkemisen raskauteen...). Asennus siinä on suoraviivainen, mutta ehkä nykyään keskiösarjojenkaan asennus ei hankalaa ole (vaatii toki erikoistyökalut keskiön kanssa pelaamiseen).
_________________
Kävelyä, kuvia ja muuta -
https://exposedpaths.exposure.co/
https://www.instagram.com/xposedpaths/
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
markkut
18.02.2019 13:49


Viestejä: 477
tst kirjoitti:
Mikähän valinta olisi paras tarakalliseen ei-jalkajarrulliseen hybridiin? Pitäisikö olla keskiö- vai napamoottorisarja? Ehkä tuota voisi testata joskus muutaman kymmenen kilometrin mönkkäripolulla niin pääsisi kenties perille erääseen haavepaikkaan ja mukana olisi siis mm. rinkka, n. 20 kg. Entäpä onnistuuko kokoaminen maallikolta? http://e-spin.fi/napamoottorisarjat/


Aika hasardilta kuulostaa minun mielestä. Muunnossarjasta tullee lisäpainoa jotain 5 ja 10 kilon väliltä ja siihen päälle 20 kg rinkka. Vaikka mies olisikin neuvolassa punnittavaa mallia, niin pyörän päällä on helposti reilusti yli 100 kg massaa. Ja jos pyörä ei alunperinkään ole maastoon tarkoitettu, niin mitenköhän kestää kymmenien kilometrien rynkytyksen mönkijäpolkua?

Pyörille voi muuten olla jotain ajajan maksimipainosuosituksiakin. Itse törmäsin tällaiseen ensimmäistä kertaa, kun ostin uuden pyörän muutama kuukausi sitten.

"The maximum advised rider weight is 95 kg."
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


      Sivun alkuun  

Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Siirry: