|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Tuntsan anorakkipuku |
Jussi 04.08.2019 12:41
Hengissä ollaan
Ostin vuosi sitten Hylje tuotemerkin kevyesti topatun anorakkiasun, johon erittäin tyytyväinen ja nyt alkaa olla aika uusia kesäkäyttöön retkiasu.
Onko kellään käytössä tuntsan anorakkiasua ?? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Ursus 08.08.2019 21:19
Messuilla olen nähnyt ja vaikutti laadukkaalta. _________________ Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ... |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
StefanG 09.08.2019 21:20
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varsijousi 09.08.2019 23:05
Liittyykö kovin edes aiheeseen, mutta XXL myy Sastan Peski-anorakkia Ventile kankaisena. hinta on aika korkea, mutta tuote varsinkin hyvine huppuineen on varmaan hyvä (269€) |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Al Bundy 10.08.2019 19:39
^Eihän tuo ole kuin puolet Partioaitan hinnasta..
Tampereella Lielahden XXL:ssä on ollut kerran tai kaksi vuodessa Peskiä noin 200€ hintaan löytörekissä. Reilun kokoisia, sovitin pari viikkoa sitten juuri tarjouksesta XL kokoa ja varmaan vähän reilu olis ollut t-paidan + villapaidan kanssa. Olen 182cm 82kg, rinnanympärys 110cm.
Mosku-puvun takki mulla on, Sastan tekele ja Ventileä. En tosin tiedä onko sama versio Ventilestä.
Napithan Moskusta irtosivat mutta muuten ok työn jälki, Peski kait laadukkaampi.
Kastuessaan kangas turpoaa ja muuttuu kovaksi. Luvattu veden pitävyys milleissä on olematon mutta oman fiiliksen mukaan pitää sadetta paremmin kuin luvut antavat olettaa.
Hengittää hyvin. Sen verran ohutta että terävät alaoksat havupuissa voi tehdä reikiä.
Kauppareissulle ja hikiliikuntaan löytyy halvempia mutta vaellus/retkeily hommissa menee syys sateilla ja pakkasellakin lumipyryssä kun on villaa alla. |
|
Sivun alkuun |
|
 |
|
 |
|
 |
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|