|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Pussi nokisille kamppeille |
Veljmies 01.02.2020 11:03
Mistä saisin hankittua nokisille varusteille, kuten nokipannu, risukeitin ja teltan lämmitin, sopivia säilytys- ja kuljetuspusseja. Saisivat olla hengittäviä, mutta niin tiiviitä, että muut tavarat pysyvät rinkassa puhtaana, ja kyvyitä kantaa. Laaja kokovalikoima olisi plussaa. _________________ Pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko! |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
StefanG 01.02.2020 12:12
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
dailymail 01.02.2020 20:42
Trangian oranssi suojapussi on hyvä. _________________ Mikään ei ole niin varmaa kuin minä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Re: Pussi nokisille kamppeille |
jääleinikki 01.02.2020 20:47
Veljmies kirjoitti: |
Mistä saisin hankittua nokisille varusteille, kuten nokipannu, risukeitin ja teltan lämmitin, sopivia säilytys- ja kuljetuspusseja. Saisivat olla hengittäviä, mutta niin tiiviitä, että muut tavarat pysyvät rinkassa puhtaana, ja kyvyitä kantaa. Laaja kokovalikoima olisi plussaa. |
Kangaskaupasta jäännöspaloja edullisesti, sitten vaan ompelukoneen ääreen, tai kauniisti pyydät vaimolta apua. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Veljmies 01.02.2020 21:11
Ihmiset ovat erilaisia. Minä en ole "tee se itse" ihminen. Luotan 100%:sti siihen, että joko toinen osaa tehdä asiat paremmin - jopa paremmin kuin vaimooni.
Tästä on vain yksi poikkeus, ja se on perhonsidonta. _________________ Pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko! |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: pussukka |
jääleinikki 01.02.2020 21:26
^Vaimon apuun minäkin turvaudun noissa ompeluhommissa. Perhonsidonta ei onnistu meiltä kummaltakaan. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Metsän Omena 01.02.2020 22:11
Oon antanut nokisien vaatteiden olla nokisina päällä. Vaikka vähitellen ihon myötä kaikki hieman nokeentuu. Oikeastaan hiili puhdistaa. Koko päivän olen kulkenut yhtä ja samaa metsäpaloaluetta. Isot puut ovat säilyneet, kuten nämä rinnanympärykseltään kuusimetriset männynt kilpikaarnoineen.
Viimeinen muokkaaja, Metsän Omena pvm 01.02.2020 22:24, muokattu 1 kertaa |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
omat polut 01.02.2020 22:22
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Re: Pussi nokisille kamppeille |
oaivi 02.02.2020 11:03
Veljmies kirjoitti: |
Mistä saisin hankittua nokisille varusteille, kuten nokipannu, risukeitin ja teltan lämmitin, sopivia säilytys- ja kuljetuspusseja. Saisivat olla hengittäviä, mutta niin tiiviitä, että muut tavarat pysyvät rinkassa puhtaana, ja kyvyitä kantaa. Laaja kokovalikoima olisi plussaa. |
Nokipannun kuljetukseen ja säilytykseen käytän vaatekaupan tms muovikassia, joka on helppo reissun jälkeen hävittää. _________________ Metsä. Kuntosali ja juhlasali. Työpaikka ja lepopaikka. Kirkko ja kapakka. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Aaro 02.02.2020 13:54
Käytän vahvoja paperi pusseja ja kasseja. Halpa vaihtaa reissun jälkeen ehjään ja puhtaaseen. Märkälujuus on etu. Sopivia ikkunattomia pusseja pitää katsella koko ajan sillä silmällä. |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|