Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Ruoka loppu
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
OS
25.12.2019 15:17

hartsuherra kirjoitti:
Ei ole koskaan loppunut.

Se onkin aika ikävää, jos hartsuherralta loppuu ruoka. Wink

https://www.eraluvat.fi/erareppu/erahistoriakohteet/moskun-kalavedet/sanasto.html
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

hartsuherra
25.12.2019 15:57

OS kirjoitti:
Se onkin aika ikävää, jos hartsuherralta loppuu ruoka.

Hyvin oivallettu. Kiitos luottamuksesta. Juu ... minun kanssani kannattaa eräillä. Ei pääse aliravitsemus, keripukki tms vaivaamaan.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Tura
27.12.2019 13:42

Kerran tuli tupakkia liian vähän matkaan (yksi aski oli jäänyt autoon). Se oli henkisesti raskas havainto erämaan keskellä. Shocked

Tura (retkeilijä)turisti
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä

dailymail
28.12.2019 18:30

Juu, tupakit on joskus päässeet loppumaan. Ruokakin käynyt vähissä, mutta ei sentään loppunut kokonaan. Yksi reissu taitaa olla sellainen, että viimeiset kaksi tai kolme päivää elettiin kalalla ja minestronekeitolla. Kahvista en muista loppuiko, mutta tupakkia piisasi.

Micke
14.02.2020 21:48

Ruokaa on ollut parilla vaelluksella hieman vähähkösti, mutta eipä se suuriakaan aiheuta, jos reissu ei veny suunniteltua pidemmäksi. Ekalla reisulla söin vaimon laskemia ruokia ja joka päivä oli liian vähän ruokaa. Toisella kerralla olin itse laskenut (/mieltänyt) päivällisen suuremaksi kuin se olikaan. Onneksi sain silloin turina-toverilta reilusti pähkinöitä ja mustikkakeittoa lisukkeeksi, muutoin olisi ollut todella nälkä reissun lopulla.... Tosin laihtuminen olisi itselleni vain hyväksi.....
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Vaellusreitti 30-50 km, ei mahottoman... Skise Lappi 16 08.05.2016 17:42 Katso viimeisin viesti
725:sen pussiosa kaput/finito/loppu. Mörökölli Kesävaellusvarusteet 4 26.03.2013 14:25 Katso viimeisin viesti
Ruoka-aineskuivuri D.I.Y. mallia &quo... boueme Ruoanlaittovälineet ja varusteet 13 04.12.2012 18:31 Katso viimeisin viesti
Kuivattujen ruoka-ainesten säilytys boueme Ruokaohjeet ja vinkit 6 27.09.2012 18:03 Katso viimeisin viesti
Ruoka jäisenä tunturiin? TiMoKo Ruokaohjeet ja vinkit 11 25.03.2012 9:32 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Siirry: