|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Micke 13.11.2020 4:41
Mulla on Expedin kuivasäkki päiväreppu , olen ollut siihen ihan tyytyväinen. Eniten sillä on ollut käyttöä ahkioreissuilla, jolloin sen sisällä on arvotavarat, EA-pakkaus ym.
Kesävaelluksilla päiväreppuna toimii "etureppu" , jossa on kätevä pitää rinkkaselässä kuljettaessakin karttoja, isohkoa järjestelmäkameraa, vesipulloa, päiväeväitä, puukkoa, otsavaloa tms. Etureppu on paljon kätevämpi, kuin luulisi ja olin itse erittäin ennakkoluuloinen, kun kaveri osti sellaisen ensin. Hankinnan jälkeen se on ollut aina mukana. _________________ "Niin kauan hain mä tuulelta suojaa,
kerran jo luulin mä tyyntyneen sen" |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Pepi 13.11.2020 13:49
Minullakin on rinkan viilekkeissä haat, joihin kiinnitän kamerarepun. Kamerareppu toimii sitten päiväreppuna. _________________ Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
cobbo 13.11.2020 16:44
Mulla on joskus ollut vaatteiden "kuivapussina" Sea to Summitin avaimenperäkokoon pakkautuva nyloninen Ultra-Sil daypack -reppu. Sen on voinut ottaa päivärepuksi tarvittaessa kunhan on tyhjännyt vaatteet johonkin toisaalle.
Painoa ei ole merkittävästi enempää kuin kuivapussillakaan, erona toki että se ei ole täysin vesitiivis. _________________ Kävelyä, kuvia ja muuta -
https://exposedpaths.exposure.co/
https://www.instagram.com/xposedpaths/ |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Ursus 13.11.2020 18:14
Tuo Pepin idea on hyvä, eli kamerareppu voi olla isompikun kun siihen laitetaan muutakin tavaraa jota tarvitaan päivittäin esim tauoilla. _________________ Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ... |
|
Sivun alkuun |
|
Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana) |
Aihe |
Kirjoittaja |
Foorumi |
Vastaukset |
Lähetetty |
|
päiväreppu + tarp |
abumatic |
Muut varusteet |
72 |
14.08.2007 12:34  |
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|