Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Kesävaellusvarusteet Untuvapusseista...
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Joonas Frisk
07.08.2008 11:06

mäkäräinen kirjoitti:
Minulla on myös Tunturisusi 2000, on erittäin lämmin pussi. Pienellä pakkasella lämpiää luita myöten, se on mukavaa. MAX pakkanen minulla tuolla pussilla vain -15 tai hieman alle. Toivottavasti ensi talvena pääsisi testaamaan kylmemmässä. Pääseehän sitä tietysti kun menee.

Onko Joutsenen untuvapussien tuotannon loppuminen varmistettavissa jostain? Vai onko kyseessä vain huhu?

ITSE PIÄKALLONPAIKALTA Crying or Very sad

http://www.joutsen.com/fi/ajankohtaista/

Joonas Frisk
07.08.2008 11:12

Mut tuosta Hanneksen " tarjousten seurannasta", joka sinällään on ihan ok. neuvo, tuli mieleen:
Onko kanssakulkijat unohtanet tinkimisen käsitteen?
Kun ei erehdy Prismoihin ym. supermarketteihin , joissa myyjällä ei ole valtaa päättää edes kusitauostaan, niin ain on ostajalla mahdollisuus tinkiä.
Se hintalapun hinta ei ole myyntihinta. Uskokaa ny! Twisted Evil

Viimeinen muokkaaja, Joonas Frisk pvm 07.08.2008 11:14, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

mäkäräinen
07.08.2008 11:17

Huono homma Joutsenen makuupussien valmistuksen loppuminen.

Untuvatakkien mallista päätellen 98 % kasvusta on venäjän uusrikkaiden ansiota, karmeita luomuksia.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Seemu
07.09.2008 20:20

Seemu kirjoitti:
Karvanaama kirjoitti:
googleamalla löytyy kauppoja, esim:

http://www.e-omc.com/
Purchase Total Intl. Shipping Rate
All regular sized items $34.95

Tilasin oheisesta paikasta MontBellin makuupussin. Toimitus oli nopeaa ja ongelmatonta, mutta paketista löytyikin Scarpan vaelluskengät. Saapas nähdä miten vaihto sujuu. Ainakin Pöyrisjärvellä vajaan parin viikon päästä täytynee vielä palella vanhassa pussissa.

Noniin, pussi on tullut. Näyttää ja tuntuu hyvältä.

Muutamia kommentteja vielä liittyen tähän minun ensimmäiseen USAsta tilaamiseen:
- toimituksen nopeus yllätti
- tullauksen voi hoitaa kahdella tavalla. Itella voi hoitaa tullauksen 21,10 euron hintaan (+ tullit ja alv) tai voit käydä itse tullin toimipisteessä hoitamassa tullit ja noutamassa tuotteen. Itse asun sadan kilometrin päässä tullista, joten annoin suosiolla Itellan hoitaa homman.
- tuotteen vaihto virhetapauksessa ei enää hoidukkaan yhtä jouhevasti
- jotta et joudu maksamaan kahteen kertaan tullimaksuja täytyy sinun tehdä palautettavalle tuotteelle vientitullaus (menettelyllä 2140 ja kauppatapa 60. Lomakkeen kohtaan 44: anon lupaa takuuvaihtoon.)
- palautus lentopostiste on älyttömän kallista ja muuta kautta tuhottoman hidasta.
- postitusrahoje et saa takaisin (en ainakaan minä saanut tästä firmasta), joten valitse halvin mahdollinen postitustapa.

e-omc.com:
+ nopea toimitus

- sähköposteihin ei saa vastauksia
- unohda eurooppalainen kuluttajansuoja: virhetapauksissakin kuluttaja vastaa kaikista postituskuluista
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

varg62
07.09.2008 21:02

Itse ajattelin ostaa kunnon Norski makuupussin Nanok Performance WGD -20 °Chttp://www.nanok.no/Soveposer/Dunposer/page11/page11.html
Berganssin pussukka piti ostaa,mutta kaikki tehdään nykyisin jossain indokiinassa.Nanok alkanut taas tekeen pusseja Norjassa.
Hinta vaihtelee norjan liikkeissä 210-250€ toi minkä aion ostella ensikesänä,kun norjaan menen.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Siirry: