|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Tilaus Ulkomailta |
MountEverest 26.04.2013 21:32
Moikka luonnon ystävät !
Tilaatteko retkeilyvarusteita y.m. myös ulkomailta ? Mitä paikkoja suosittelette ?
Kiitos !  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
TREKKING 26.04.2013 22:40
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
luuppi 27.04.2013 2:28
Nettikaupoista oli kai joku aikaisempi, aika perusteellinen riimi? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tarja 27.04.2013 7:24
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
luuppi 27.04.2013 12:39
Ensin mainitussa (UOG) palvelu on poikeuksellisen hyvaa, ja ovat asiantuntevia seka sposti- etta puhelinkyselyissa
- valikoimanhan nakee netista, mutta voi aloittaa myos toisin pain: haluan x vehkeen, joka ominaisuuksien y ja z suhteen on paras. Ja vastaus tulee kuin apteekin hyllylta. Ian ja Mark erityisesti (en olisi yllattynyt vaikka olisi perheyritys; rautakauppiaani tytar Espanjassa osasi kaikki 30.000 nimiketta ulkoa 14 vuotiaana, ja tiesi myos niista, vaikka ei varmaan ollut kayttanyt) |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
zag 27.04.2013 15:52
Aika paljon on tullut tilailtua, ja paljon on myös ns. siperia opettanut. Todella hyvät kauppakumppanit erottuvat viimeistään silloin, kun jotakin ongelmia tulee matkaan. Vaikkapa vain takuutapauksissa rompetta takaisin lähetellessä. Ovat nimittäin itellat kovat, jos omaan piikkiin joutuu lähettelemään. Ja on minulla esim. jotakin kantolaitetta kaksin kappalein, kun jenkkidealeri lähetti uuden ja käski pitämään myös hieman tilauksesta poikenneen vanhan, kuultuaan mitä he olisivat palautuslähetyksestä joutuneet maksamaan.
Oppi on ollut, että takuu- ja palautusehdot kannattaa lukea. Itse olen päätynyt tietyt rikkoontumisherkät, ja aika monet, tuotteet hankkimaan, mikäli mahdollista, kotimaasta. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Suklaajuna 27.04.2013 16:01
olen tilannut paljon retkeily- ja pyöräilytavaraa ulkomailta, EU-maista ja ulkopuolelta. Koskaan ei ole ollut ongelmia. Maksu kannattaa hoitaa luottokortilla tai Ebayn kautta. Silloin myyjä on aina vastuussa tavarasta ja sen toimituksesta. Joskus olen maksanut suoraan tilisiirtonakin (Saksaan ja Britteihin, kauppoihin max. 200€), eikä ole kusetettu. En kuitenkaan kyseistä menettelytapaa suosittele! |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varg62 27.04.2013 16:17
Minä maksanut Visaelectronilla sillä luottokorttitiedot kun hukkaan menee niin....Kaksi tiliä ja siirrän juuri sen summan tuolle tilille kun ostan.Toinen on PayPal joka käytetyin itsellä.Siinäkin menee tuosta samasta Electronkorttitililtä rahat.On yritetty pari kertaa alkaan nosteleen sitä sun tätä,mutta kun ei ole luotollinen on tyssännyt siihen. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
luuppi 27.04.2013 18:10
EU:n etamyynnin direktiivi on niin kova, etta kuluttajasuoja on parempi kuin kaupasta ostaessa... tietenkin vain, jos etamyynti taphatuu EU:n sisalla. Bonuksena verohommien poisjaanti.
- kaikki tama "Maksu kannattaa hoitaa luottokortilla tai Ebayn kautta. Silloin myyjä on aina vastuussa tavarasta ja sen toimituksesta. Joskus olen maksanut suoraan tilisiirtonakin (Saksaan ja Britteihin, kauppoihin max. 200€), eikä ole kusetettu." on tietysti varteenotettavaa, tietaakseni eBay:n/ PayPal vakuutus myyjille korvaa vain, jos lahetys katoaa (eli joutuvat toimittamaan kahdesti). |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
sapeli 27.04.2013 20:48
Pariin otteeseen olen tilaillut tavaraa Outdoorsports24 ( http://www.outdoorsports24.com/ ) lafkasta Saksanmaalta ja tyytyväinen oon ollut. Valikoimat on kattavat ja hinnat usein tuntuvasti suomalaisia kauppoja halvempia.
Ulkoiluvaatteissa taas suosin Craghoppersia, ja tuotteet tilaan suoraan niitten kotisivuilta ( http://www.craghoppers.com ), jo senkin takia että merkin saatavuus Suomesta on mitä on. Postikulut on tosin aika kalliit, siksi keskitynkin ostaan useita tuotteita kerralla, ja alennusmyyntien aikaan.
Maksut tapahtuu S-pankin Visa debitillä. Ei mitään ongelmia koskaan maksujen kanssa. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
luuppi 27.04.2013 21:06
graghoppers ja TOG24 ovat kaksi merkkia, jotka ovat kai vain UK kotimarkkinalle suunnattuja
- molemmissa hinta/laatu tosi hyva, tosin muuten kuin vaatteissa taytysi kama nahda, jotta toiminnallisuudesta voi varmistua |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Khap Parka 28.04.2013 0:13
Dealextreme
Hemmetin halpaa ja toimivaa kamaa kiinasta, ilman postimaksuja.
Tuolta on tullut tilattua retkikamaa, elektroniikkaa jne. ja aina homma toiminut, laatu kelvannut.
Tuotteet on aina tullut nätisti postiin asti, kun taas esim. jenkeistä tilatut romut on aina pitänyt tullista noutaa.
Juuri tilasin aurinkopaneelit reppuun ja hienosti toimii kännykän, gepsin sun muun lataus.  _________________ Khap Parka° - Urbaani vaeltaja Blogi
Khap Parka° - Facebook |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
MountEverest 28.04.2013 10:20
Kiitos paljon vastauksista, täytyy alkaa tutkiskelemaan  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
JHuhta 28.04.2013 16:35
www.thesportinglodge.co.uk/
Englantilainen verkkokauppa. mm. Fjällräven tuotteita.
Tilasin takin, toimitti väärän, palautin sekä laitoin kuitin postimaksuista (sovittu asia),
toimittivat oikean takin sekä lähettivät tililleni postimaksu rahat.
Eli toimi hyvin myös ongelma tilanteessa.
Eikä aikaakaan mennyt kuin 1,5viikkoa ensimmäisestä tilauksesta siihen kun sain lopulta oikean takin. _________________ - Harhailu on mukavoo |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|