Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Auton siirto Ivalossa
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Auton siirto Ivalossa
tunturisusi
08.05.2013 13:44

Keneltä voisi tiedustella auton siirtoapua Ivalosta? Sellainen parin tunnin homma, että hyppäisi kyytiin ja ajaisi auton takaisin Ivaloon Kessijärveltä kesäkuun alkupuolella.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Pekka
08.05.2013 18:47

Kysy ensimmäiseltä sopivannäköiseltä vastaantulijalta. Niin minä olen tehnyt.

JBay
08.05.2013 22:17

Pekka kirjoitti:

Entäs jos se ensimmäinen sopiva vastaantulija on poro? Rolling Eyes Nykyäänhän viher-kommarit hyökkää kimppuun välittömästi jos harrastaa yhtään mitään syrjintää valinnoissa. Crying or Very sad
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Louestaja
08.05.2013 22:53

JBay kirjoitti:
Pekka kirjoitti:

Entäs jos se ensimmäinen sopiva vastaantulija on poro? Rolling Eyes
Sinustako poro on sopiva ajamaan autoa? Shocked

JBay
08.05.2013 22:57

Louestaja kirjoitti:
JBay kirjoitti:
Pekka kirjoitti:

Entäs jos se ensimmäinen sopiva vastaantulija on poro? Rolling Eyes
Sinustako poro on sopiva ajamaan autoa? Shocked

Et lukenut tai ymmärtänyt lausetta, joka jäi tai jätit pois lainauksestasi. Siis tämä lause:

"Nykyäänhän viher-kommarit hyökkää kimppuun välittömästi jos harrastaa yhtään mitään syrjintää valinnoissa. Crying or Very sad "
 Sivun alkuun

Sokosti Suomujoki
08.05.2013 23:09

Paikallisen huoltamon baarista löytynee sopiva kaveri, tai ainakin osaavat soittaa sellaiselle. Toimii ainakin Kaamasessa, Kevon reitin osalta.

"Kyseinen nimimerkki SS on niitä joiden viesteissä ei useinkaan ole mitään perää. Sen olen todennut niin monesti vuosien aikana. " - Eräkulkuri
 Sivun alkuun

Louestaja
08.05.2013 23:13

^ Se mölähdys ei liittynyt mitenkään tuohon kyytiasiaan, niin ohitin sen turhana.

Mr_C
09.05.2013 2:44

Baarista valitessa kuskia on paras olla alkometri mukana, sellainen "oikea" mittari.
Noilla markettien mittareilla ei tee mitään.

Meinaan jos kuskilla on promilleja ja tapahtuu jotain (ikävää), niin auton luovuttaja on myös syytteessä.
 Sivun alkuun

petepoika21
09.05.2013 22:10

Inari on ihan yhtä lähellä. Syö tukeva ateria hotelli Inarissa ja kysy sitten paikan emännältä. Minä ainakin sain kuskin, joka ajoi autoni Kessijärveltä takaisin hotellin pihaan, jonne palasin Sevetistä puolentoista viikon päästä. Ja taksa oli halpa.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

puurtja
10.05.2013 10:18

Kyllä paikalliset yrittäjät/hotellit tietävät sellaisia henkilöitä. Itse sain vastaavan avun Sevetin Baarista viime kesänä. Hyvin toimi.
 Sivun alkuun

Temirhan
10.05.2013 11:33

Saattashan tuo vaikka onnistuakkin!

varg62
10.05.2013 12:24

Parasta kyllä kysyä joltain yrittäjältä sillä ei noihin baarissa vetelehtiviin voi enään luottaa.Autovarkauksia joka päivä Lapissa.Jos sattuukin pilleri veikko tai tyyppi pikku maistissa menee kortti myös sinulta.Hotetelleissa tiedetään kyllä kuka luotettava sillä yrittäjälle huonoa mainetta jos homma kusee joutuessaan iltapäivälehteen.Itse en enään jätä autoa ikinä metsäteiden varteen nykyisin.Romanialaisia nähty jo Ivalossa eilen. Twisted Evil Twisted Evil
 Sivun alkuun

hannes
10.05.2013 12:34

No ilman muuta joltain yrittäjältä, leirialueen-, majatalonpitäjältä kannattaa kysyä, tietäisikö jotain luotettavaa siihen hommaan - ei sentään keltä vaan ensimmäiseltä vastaantulijalta.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

heluna74
10.05.2013 14:58

Voi jessus!! Vai on oikein romanialaisia nähty jo Ivalossa asti Evil or Very Mad!! Täytyypä olla iloinen, kun ihan noin musta-valkoista ajatusmaailmaa ei itse edusta. Että niinkuin näkemisellä voisi tuomita yksittäiset ihmiset - ja jopa kansakunnat - varkaiksi - ja miksi nyt vain huvittaa.

Itse olen aina jättänyt autoni metsäteille, parkkialueille tienvarsiin, lähes minne vain; eikä koskaan ole mitään sattunut. Mutta minulla nyt on auto ja ovi auki kotonakin.

Luotan - ja HALUAN luottaa vielä ihmisiin Very Happy!!
 Sivun alkuun

Temirhan
10.05.2013 15:36

Alkoi olla väsyneiden ihmisten kommentteja, joten voinpa olla auttamattakin!
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Auton taakkatelineillä kuljetettava vene tst Kalastus 8 10.09.2018 9:44 Katso viimeisin viesti
Teltta auton katolle... Timoa Hölynpöly... 64 13.07.2015 18:41 Katso viimeisin viesti
Talviretkeily ja auton käynnistyminen Arinakääpä Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 38 16.12.2014 23:08 Katso viimeisin viesti
Auton siirto Kiilopää - Rajajooseppi ... Reissu-lase Seuraa retkille 3 27.05.2013 10:00 Katso viimeisin viesti
Auton siirto Ivalojoella Retku Melonta 2 12.08.2011 0:08 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Siirry: