Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Muotkallekko vaiko Paissillekko?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Muotka vai Pais?
Muotkatunturit
70%
 70%  [ 38 ]
Paistunturit
29%
 29%  [ 16 ]
Ääniä yhteensä : 54
      Sivun alkuun  

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Muotkallekko vaiko Paissillekko?
boueme
20.03.2014 21:02

Kesän reissuun on enää alle kolme kuukautta aikaa. En osaa päättää, lähtisinkö viime kesän kohteeseen Muotkatuntureille vai toissakesäisesti Paistuntureille. Molemmissa vaihtoehdoissa on puolensa. Siispä järjestän kyselyn. Tarkoitus on kalastaa hieman. Ajankohta 12.6.-2.7.2014

-Boueme

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
sahamies
20.03.2014 21:12

Ääni meni Muotkalle.
Hyväkulkuista seutua, paljon kalavettä. suojaisia vuomia mäntypuineen iltanuotion tekoon: nämä ovat minun mieleeni.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

pirunlahti
20.03.2014 21:20

Ei taida Paistuntureiden puroissa olla pyyntikokoista kalaa. Ääni Muotkalle.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Louestaja
20.03.2014 21:26

Paistunturi on mahtava paikka, etenkin yksinvaeltajalle. Siellä voi tuntea täydellistä tyhjyyttä ja autiutta, vailla kiinnekohtia. Annoin ääneni kuitenkin Muotkalle. Smile

rautu
20.03.2014 21:29

Eikös tuo Rohtojärvi kuulu Paistunturien alueeseen. Viimeksi en saanut sieltä tosin mitään lyhyellä vierailulla, mutta kyllä lätäkössä taitaa kalaa olla.

Ei oo häränpäivää!!
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Sokosti Suomujoki
20.03.2014 21:58

Olin kerran noihin aikoihin Paistunturissa, ei ollut ketään, Hans oli lähettänyt kaikki Muotkalle Wink

"Kyseinen nimimerkki SS on niitä joiden viesteissä ei useinkaan ole mitään perää. Sen olen todennut niin monesti vuosien aikana. " - Eräkulkuri
 Sivun alkuun

Louestaja
20.03.2014 22:23

Vasta nyt kattoin, että tossahan on kolmen viikon reissu. Käy molemmissa. Smile

Korpijaakko
20.03.2014 23:33

Kolmessa viikossa käy helposti molemmissa. Jos "huijata" haluaa, niin lähtö Karigasniemen tieltä toiselle puolelle ja sopivan ajan kuluttua samasta kohtaa toiselle puolelle ja kätketty täydennys rinkkaan. Jos taas kantaisi kaiken mukanaan aukeaisi mahdollisuus aika isoonkin ympyräreittiin esim. Paistuntureiden eteläosatkin kiertäen, kyllähän bouemella muistaakseni tossu nousi ihan hyvin jos sille päälle sattuu?

Pekka
21.03.2014 8:05

Muotkalle minunkin ääneni meni, koska en ole Paistunturilla koskaan ollut. Muotkan monipuolisuus kiehtoo ja ainakin Peltojärvessä on niitä isojakin rautuja.

heluna74
21.03.2014 9:22

Molemmissa olen ollut ja hienoja paikkoja ovat. Mutta. Mitä sinä samoissa kuljet; mene Kaldoaiviin Very Happy!
 Sivun alkuun

akpoika
21.03.2014 9:57
Vieras

heluna74 kirjoitti:
Molemmissa olen ollut ja hienoja paikkoja ovat. Mutta. Mitä sinä samoissa kuljet; mene Kaldoaiviin Very Happy!

Tuo on kyllä totta Smile Muotkalle ääni, koska ei sinne koskaan väärin ole mennä, mutta olen kyllä itse yrittänyt mahdollisuuksien mukaan panostaa viimeaikoina siihen, että en "jumiintuisi" käymään aina samoissa paikoissa. Ehkä voisi siis ajatella menevänsä kolmeksi viikoksi johonkin aivan uudelle alueelle.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

kapukapukenkä
21.03.2014 10:40

Muotkalle meni ääni koska taidan sinne itsekkin kesällä suunnistaa Smile
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

blueraven
21.03.2014 12:57

Olisi väärin äänestää koska en ole Paistuntureilla käynyt.
Pitäisikö?

Jostain syystä ei ole alueen viehätys mulle avautunut...
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Vastaa lainaamalla viestiä

Louestaja
21.03.2014 13:14

Mulle on jäänyt mieleen nimenomaan Paistunturit, eli alue Kuivilta pohjoiseen ja luoteeseen. Siellä on rauhallisia pyöreitä tunturinlakia, eikä oikein mitään kiinnekohtia johon tarttua. Tosin en ole käynyt siellä kuin kerran ja mielikuva on saattanut aikojen saatossa kultaantua. Päivityskierros on suunnitelmissa. Joka tapauksessa siellä olen voimakkaimmin kokenut olevani keskellä ei mitään, juuri tuon maiseman tasalaatuisuuden vuoksi?

Kaldoaivissa olen kanssa käynyt kerran, mutta sinne ei jäänyt minkäänlaista kipinää mennä uudelleen. En tiedä miksi? Pitänee joskus vielä käydä yrittämässä uudelleen. Smile

Eräpentti
21.03.2014 15:13
Vieras

^ Mikäs vika Kaldoaivissa? Vaikka kieltämättä ehkä hiukan piirteetöntä.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Kevytteltassa lippa vaiko taysin sulj... luuppi Kesävaellusvarusteet 18 15.05.2015 23:33 Katso viimeisin viesti
Perinteiset/värikkäät ja musta kaisa ... tst Hölynpöly... 19 19.12.2014 9:04 Katso viimeisin viesti
Myhkyri/muut halvemmat eräsukset, nuo... jokusata Talvivaellusvarusteet 25 27.11.2013 11:56 Katso viimeisin viesti
Lähteä vaiko eikö Hessu Lappi 7 24.03.2012 22:48 Katso viimeisin viesti
Kantalaput metsäsukseen vaiko ei? Resupekka Talvivaellusvarusteet 10 24.01.2009 21:35 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Siirry: