|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
varsijousi 23.12.2017 22:06
Eikös yhdessä "itkelmässä" sanota jtkn tähän tapaan: "Tule eläissäni, älä tule haudalleni...."
Olisko tuossa osviittaa muisteluksille? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 23.12.2017 22:42
Tai sitten:
»Ajattelin minä sanoa että älä tule haudallenikaan..... mutta tule sentään!» _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 24.12.2017 2:33
Taposen Matti suunnitteli sananmukaisesti viimeistä vaellustaan koiravaljakolla merenjäitä pitkin Luvialta Kemiin. Kun hän antoi silloin kesällä koiraveljekset minulle, niin esitti toivomuksen, että saisi ne valjakkoonsa tähän viimeiseen reissuunsa. Totta kai suostuin, mutta sitä reissua ei koskaan tullut. Matin kunto ei enää mahdollistanut sitä. Hän oli parantumattomasti sairas.
Hänen kuntonsa kuitenkin koheni siitä sen verran, että oli saanut lääkäriltä luvan lähteä Etelämantereelle ryhmän mukana käymään tutkimusasemalla. Hän joutui kuitenkin luopumaan siitäkin. _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|