Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Muut varusteet Fjällräven Kajka - Kokemuksia?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Fjällräven Kajka - Kokemuksia?
pelikortti
11.11.2008 12:08

Tervehdys kaikille!

Putkirinkan kaveriksi olen suunnitellut hankkivani tuollasen "rosna/anatomic" rinkan.
Nyt silmät on iskeytyneet Fjällrävenin Kajkaan. Onkos kellään kokemuksia? (Nettiä olen kahlannut läpi, mutta varsin niukasti löytyy ihan käytännön informaatiota tms.)

terv. uusi täällä
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Jäpälä
11.11.2008 16:27

Samainen rinkka (100 litraa) kiinnostaa minuakin. Toinen vaihtoehto lienee Barghausin vulcan, josta juttua on täälläkin ollut ihan riittämiin. Olisikin mukava kuulla Kajkasta käyttökokemuksia...
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Fjällräven Kajka - Kokemuksia?
jutavi
11.11.2008 17:59

pelikortti kirjoitti:
Tervehdys kaikille!

Putkirinkan kaveriksi olen suunnitellut hankkivani tuollasen "rosna/anatomic" rinkan.
Nyt silmät on iskeytyneet Fjällrävenin Kajkaan. Onkos kellään kokemuksia? (Nettiä olen kahlannut läpi, mutta varsin niukasti löytyy ihan käytännön informaatiota tms.)

terv. uusi täällä

Jos oikein muistan niin uusimassa Latu ja Polku lehdessä oli joku testaillut tuota. En löytänyt lehteä itseltä, emäntä varmaan hävittänyt. Jos jollain on lehti tallessa niin voip kertoa vähän rinkasta.
 Sivun alkuun

Jäpälä
11.11.2008 18:37

kiilo kirjoitti:
pelikortti kirjoitti:
Tervehdys kaikille!

terv. uusi täällä

Jos oikein muistan niin uusimassa Latu ja Polku lehdessä oli joku testaillut tuota. En löytänyt lehteä itseltä, emäntä varmaan hävittänyt. Jos jollain on lehti tallessa niin voip kertoa vähän rinkasta.

Tänks. Lehtihän saattaisi jopa löytyä kirjaston lukusalista...
 Sivun alkuun

hannes
11.11.2008 18:48

Aika huonot arvostelut. Rinkka on kylläkin Fjällun Gyro.

Lainaus (Latu&Polku 7/2008):"koevaellus pani miettimään , miksi tällainen retrorinkka oikein oli uudelleen otettu tuotantoon? vanhojen virheiden karsimisella siitä olisi voinut saada kelpo kantolaitteen."
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Muikkunen
11.03.2009 23:41

pelikortti kirjoitti:
Tervehdys kaikille!

terv. uusi täällä

Jokos oot sen hommannut. Onko hyvä? Toi pelikortin kysymys on jo vähä väljähtyny, mutta onko tosiaan kokemuksia kyseisestä rinkasta (100l) ? Itte oon kans aatellu samaa rinkkaa.
 Sivun alkuun

issuj
16.03.2009 17:11

Minuakin alkoi tämä Kajka kiinnostaa, kun sattumalta sen Lassin Aitassa käydessä selkään nostin. Olen monenmoista kokeillut, kun etsinnässä on selkään passeli 90-100 litrainen, sama onko rosna vai putkirunkoinen, ja tuo Kajka on tällä hetkellä kärjessä, mitä selkään sopivuuteen tulee. Onkos kellään kokemuksia?
 Sivun alkuun

Mava
14.04.2009 16:13

Jokos löytyy kajkasta kokemuksia? Selkään semmoista tänään sovittelin mutta mutta..
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä

piennar
23.05.2009 9:46

Mitähän ne vanhat virheet mahtaa olla? Itsellenikin olen tuota katsellut...
 Sivun alkuun

Mava
24.05.2009 19:33

^liittykö ne vanhat virheet tuohon Gyroon?

Menin sitten itselleni Kajkan ostamaan. Yhden pienen reissun perusteella en löytänyt huomauttamista, tosin yksi reissu ei paljoa kerro. Samat toiminnot tuossa nyt kuitenkin tuli testattua kuin viikonkin reissulla. Sen kuitenkin huomasin että mun selkän istuu oikein mainiosti vaikka pakkasinkin ihan miten sattuu.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä

piennar
25.05.2009 20:23

Itsekin ostin nyt tuon Kajkan, 65-litraisen. Kanto-ominaisuudet olivat parhaimmat muihin naisten malleihin verrattuna. Erityisesti pidin leveistä olkaimista ja lantiovyöstä, joka oli mielestäni todella hyvin muotoiltu. Jää vielä nähtäväksi, miltä tuntuu pidemmällä yhtäjaksoisella käytöllä.
 Sivun alkuun

Lumiukko
14.02.2012 17:07

Kirjoittelin tuonne vähän kokemuksia rinkasta:
http://reissuajat.blogspot.fi/2012/02/fjallraven-kajka-75.html

Viimeinen muokkaaja, Lumiukko pvm 17.12.2012 17:48, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun

kantsu_
14.02.2012 17:40

Minulta löytyy Fjällräven Kajka 65. Kanniskelin sitä viime kesänä Kevolla ja olin siihen todella tyytyväinen. Selänpituus- ja leveyssäädöt osoittautuivat ainakin itselleni tarpeellisiksi. Rinkka tuntui muutenkin näppärine yksityiskohtineen miellyttävältä käyttää tai oikeastaan se ei tuntunut...eli ei kuormittanut millään tavalla. Ainut mitä nyt halajan on Fjällräven Kajka 75 Very Happy
 Sivun alkuun

Juhani
14.02.2012 18:28

Viime kesänä kannoin hetken kaverin Kajkaa. Se piti hirveää narinaa. Jokin kantolaitteen osa oli jatkuvasti äänessä. Oli annettava nopeasti takaisin Smile .

En sitten tiedä olisiko narinan saanut häviämään paremmilla säädöillä. Narisi se kuulemma kaverinkin korvaan.

Mukava sitä muuten oli kantaa.

Odottelen mielenkiinnolla, milloin tulee ensimmäiset kommentit, että on vetoketjut pettäneet?
Suhtaudun suurella varauksella noihin etuosan pitkiin vetoketjuihin.

Arinakääpä
14.02.2012 19:09
Vieras

Olen kantanut Deuterin 75 l:n ja Haltin 65 l:n rinkkaa. kun ostin kajkan, olin myyty!
Viimeksi eilen hiihtelin päivän umpihangessa ja kaikki toimi.

Paras rinkka, mitä on tehty. Lantioremmi toimii oikeasti.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Fjällräven no. 8 Anorakki korvenkummajainen Kesävaellusvarusteet 28 27.10.2019 13:32 Katso viimeisin viesti
***MYYTY***M: rinkka, Fjällräven Kajk... J_u_k_k_a Ostetaan ja Myydään 0 24.10.2019 7:21 Katso viimeisin viesti
MYYTY Teltta Fjällräven Skule R/S 2 Usmi Ostetaan ja Myydään 0 23.09.2019 18:09 Katso viimeisin viesti
OSTAN naisten Fjällräven keb housut 44 Marjo Ostetaan ja Myydään 3 13.05.2019 13:26 Katso viimeisin viesti
Kokemuksia Seabirdin kajakeista? Mikko Kallionsivu Kesävaellusvarusteet 4 24.04.2019 14:44 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Siirry: