Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Petäjäsaaren vuokrakämppä
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Petäjäsaaren vuokrakämppä
Keimo
17.03.2010 13:24

Olen kiinnostunut tästä kämpästä (http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=14&Item=232). Onko kukaan käynnyt täällä ja missä kunnossa se on? Very Happy

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Petäjäsaaren vuokrakämppä
OS
17.03.2010 19:29

Keimo kirjoitti:
Olen kiinnostunut tästä kämpästä http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=14&Item=232 Onko kukaan käynnyt täällä ja missä kunnossa se on? Very Happy

Tuttu pariskunta vietti tuolla viime kesänä yhden viikon ja he kyllä paikasta tykkäsivät. Itse olen käynyt katsomassa paikan vain vesiltä.

Kämppä on hyvin suojaisessa paikassa pitkän lahden perällä.

Kun kävin paikalla, niin tuo niemen pohjoispäässä oleva kapeikko oli juuri ja juuri melottavissa läpi.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
tiltaltti
17.03.2010 19:45

Olen ollut tuolla kämpällä viikon 2000-luvun alussa. Ihan makee paikka on kyllä ja tosiaan lahti antaa tuulille paremman suojan kuin esimerkiksi kettuniemessä!!
Oma vene on kyllä melkeen oltava käytössä, vaikka suotuvene kämppään ainakin silloin kuuluikin. Me laskettiin aikoinaan vene veskoniemestä vesille ja kartaalleen käytiin sen kautta kaupassakin.
Verkkojakin koitimme käyttää ja paras saalis sattui tulemaan aivan mökin lahdelta.
Tosin tuo kerta oli itselläkin ensi kokemus inarilla, niin suurin osa ajasta meni "ihmettelyyn"!
Mutta kokonaisuudessaan ihan hieno paikka.

sepeteus
17.03.2010 22:14

Kesällä 2005 visiteerasimme vuokrakämpällä. Hyvä paikka. Sauna lämpesi hieman hitaasti muistaakseni. Kämpän edustan lahti on tosiaan suojaisa. Voin suositella.

Jussi
27.03.2012 22:07

Hyvässä kunnossa on, sekä erittäin viihtyisä kämppä ja sauna tosiaan lämpiää hiukan hitaasti. Puuhuolto hommissa olin ja liiteri on täynnä keloa Smile
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

jänkäjussi
28.03.2012 10:20

2009 tuolla ohikulkiessa kävin makkarat paistamassa ja kaikki vaikutti olevan ok. Laughing
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Vuokrakämppä Utsjoella, muttei Tenolla Hanu Lappi 3 30.12.2015 9:34 Katso viimeisin viesti
Vuokrakämppä Käsivarressa sepeteus Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 11 24.04.2015 11:20 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: