Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Lorut lapista
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Lorut lapista
Hullumies
25.09.2010 21:12

Kuulin tälläisen työkaverilta:
Kotona vaimot odottavat- syystäkin. Lappi vie miehen sydämmen varmemmin kuin toinen nainen.

olis hyvä kulla loruja lapista keksittyjä, tosia tai korteista kirjoittettua. kiitos etukäteen

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Lorut lapista
issuj
26.09.2010 10:55

Hullumies kirjoitti:
Kuulin tälläisen työkaverilta:
Kotona vaimot odottavat- syystäkin. Lappi vie miehen sydämmen varmemmin kuin toinen nainen.

olis hyvä kulla loruja lapista keksittyjä, tosia tai korteista kirjoittettua. kiitos etukäteen

Vanhan sanonnan mukaan sydämeen ei mahdu kahta ämmää, mutta ehkä yksi ämmä ja lappi Wink
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Palokoro
26.09.2010 12:52

Ristikontrassa joutuu Lappiin, jos ei saa tarpeeksi pisteitä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Luiro
26.09.2010 14:19

Minun käsittääkseni "loru" menee näin:

"Ne miehet, jotka ovat löytäneet Lapin,
paremman tavan elää,
ovat ylpeitä, eivätkä suotta.

Kotona vaimot odottavat, mustasukkaiset
- syystäkin: Lappi vie miehen sydämen
varmemmin kuin toinen nainen!"

Jos meni väärin, viisaampi korjatkoon Rolling Eyes
Juhani Valli, 2007
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
M: Lapista erä- / luontoihmisen unelm... silentium Ostetaan ja Myydään 0 03.05.2015 8:03 Katso viimeisin viesti
Useita rengasreittejä Lapista viikoksi Trp Lappi 29 27.03.2015 19:44 Katso viimeisin viesti
Ruskakuvia Ylä-Lapista reikäteltassataas Kuvagalleria 14 08.10.2011 15:26 Katso viimeisin viesti
Tampereen irtiotto Lapista rellusitikka Hölynpöly... 13 14.08.2011 19:15 Katso viimeisin viesti
jäät lähtee lapista jänkäjussi Lappi 1 04.05.2011 18:43 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: