Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Melonta Kennisis lake...
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Kennisis lake...
Maarit
23.07.2006 2:30

Terveisiä Kanadasta... Olipa upea kokemus meloa Kennisis-järvellä! Tuli koettua tyvenet ja tuuliset ilmat. Majavat olivat alkaneet rakentaa patoa pienen sillan kupeeseen, mutta pääsin ylitse kahlaamalla ja vetämällä kanootin puiden ylitse... Ei siitä varmaankaan enää pääsisi... Very Happy

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Savolainen
26.07.2006 8:54
Vieras

Kuviakin saa laittaa esille Smile
Mites kanoottien ja varusteiden vuokraus onnistui?.

Oliko meno jokiosuuksilla yhtä vauhdikasta kuin tässä
hienossa elokuvassa?.

Villi joki Pääosissa: Meryl Streep, Kevin Bacon, David Strathairn, Joseph Mazzello, John C. Reilly
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

mäkäräinen
26.07.2006 20:11

Savolainen kirjoitti:
Oliko meno jokiosuuksilla yhtä vauhdikasta kuin tässä
hienossa elokuvassa?.

Villi joki Pääosissa:

Sekoitin pariksi sekunniksi toiseen joki aiheiseen elokuvaan: Syvä joki.

Siinä kaverusten loma ei mennyt ihan putkeen.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Sekoitus ja sekaannus
Ursus
27.07.2006 12:53

Onko mäkäräinen Savolaisen sivupersoona?
Kuinkahan monta henkilöä mahtaakaan olla näiden lukuisien nimimerkkien takana :)

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Sekoitus ja sekaannus
mäkäräinen
27.07.2006 22:42

Ursus kirjoitti:
Kuinkahan monta henkilöä mahtaakaan olla näiden lukuisien nimimerkkien takana Smile

Olen ihan oma persoona. Miksi mustamaalaat nimimerkkiäni?
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Savolainen
28.07.2006 8:27
Vieras

mäkäräinen kirjoitti:
Ursus kirjoitti:
Kuinkahan monta henkilöä mahtaakaan olla näiden lukuisien nimimerkkien takana Smile

Olen ihan oma persoona. Miksi mustamaalaat nimimerkkiäni?

Niinkuin aiemmin kirjoitin minulla ei ole muita nikkejä!
Ja onhan se nyt sitten ihan kauheeta kun ruvetaan mustamaalaamaan savolaiseksi, voisiko sitä enää pahemmin haukkua . . .. Very Happy Very Happy vitsi vitsi .

IP-osoitteen voisi laittaa viestin yhteyteen näkyviin, admin voi kait muttaa forumin asetuksia niin että se näkyy?.

Minä sain tämän nikin (Kiitos kummitädit! Wink ) 2003 syyskuussa Leivonmäellä kun oli Vaellusnetin ensimmäinen kokoontuminen, aikaisemmin oli käytössä se Hannu I nikki.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Ole oma itsesi
Ursus
28.07.2006 14:53

"Olen ihan oma persoona. Miksi mustamaalaat nimimerkkiäni?"

Ei todella ollut tarkoitus mustamaalata sinua tai nimimerkkiäsi. Tässä toisella palstalla oli useamman nimimerkin käyttämisestä keskustelua ja luin jotenkin Savolaisen ja mäkäräisen viestit samalta näppikseltä kirjoitetuksi. Pyydän oikeasti anteeksi jos loukkasin - ja leikillä vielä sitä erikseen, että luulin savolaiseksi ;)

Syvä joki oli vaikuttava kirja myös minun mielestäni.

Viimeinen muokkaaja, Ursus pvm 28.07.2006 14:55, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Ole oma itsesi
mäkäräinen
28.07.2006 15:34

Ursus kirjoitti:
"Olen ihan oma persoona. Miksi mustamaalaat nimimerkkiäni?"

Ei todella ollut tarkoitus mustamaalata sinua tai nimimerkkiäsi. Tässä toisella palstalla oli useamman nimimerkin käyttämisestä keskustelua ja luin jotenkin Savolaisen ja mäkäräisen viestit samalta näppikseltä kirjoitetuksi. Pyydän oikeasti anteeksi jos loukkasin - ja leikillä vielä sitä erikseen, että luulin savolaiseksi Wink

Syvä joki oli vaikuttava kirja myös minun mielestäni.

Ok, asia sovittu, saat anteeksi Smile
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Lake City Weekend - Järviluontopäivät... Reissu Pete Tiedotuskanava 0 03.06.2016 11:52 Katso viimeisin viesti
Lake District, UK Isovarvas Muu maailma 6 15.03.2010 23:38 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: