Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Taas mennään, en tiedä mihin. mutta mä meen...
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Taas mennään, en tiedä mihin. mutta mä meen...
miesjarinkka
20.09.2011 15:25

Jaaha. Ikä alkaa painaa ja jalat eivät enää tahdo kestää pitkää vaellusta. Tai vaelluksen kestävät, mutta palautuminen vie turhan paljon aikaa. Tulipa mieleeni, että voisihan sitä tehdä sopivasta tukikohdasta (sauna, lakanat, ruoka, hyvät juomat) tehdä viikon aikana sopivia päiväretkiä eri ilmansuuntiin. 15-20 km/päivä tyydyttää meikäläisen menohalut. Lyhyt siirtymä autolla sallittakoon. Jos jätetään Sääriselkä suosiolla pois, niin minne... Question
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Siilinkari
20.09.2011 15:32

Kilpisjärvi nyt ensimmäisenä tuli mieleen. Oletko siellä käynyt?
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Hanu
20.09.2011 15:44

Ylläksellä löytyy kyllä päiväretkenä katseltavaa, varsinkin, jos autoilee pikkusen. Esim. Aakenuksella, Kukaksella, Pyhällä löytyy paljon mielenkiintoista.
 Sivun alkuun

Siskeli
20.09.2011 15:45

Nellimin erähotelli tai Sanilan porotila Sevetillä voisivat olla sopivia tukikohtia, ja maastot vähemmän polvia rasittavia kuin Kilpisellä.
Jos sinulla on auto käytössä, niin Nellimistä voi ajaa Kessin tai Sarmin suuntaan, niin ei tarvitse teitä tallata erämaahan päästäkseen.

miesjarinkka
20.09.2011 15:52

Sevetti on käynyt itselläkin mielessä. Itse asiassa jos mietin aikaisempia reissujani, niin mieleenpainuvimman reissuni olen tehnyt juuri Kaldoaiviin. Kilpisjärvi o.k., mutta lienee itse Kilpisjärvi "raiskattu" aikas pahoin!?
 Sivun alkuun

Heikki
20.09.2011 15:56

[align=justify]Melomaan vaan kaikki, joiden jalat reistaa.
 Sivun alkuun

Napakettu
20.09.2011 17:23

[quote="miesjarinkka"]Sevetti on käynyt itselläkin mielessä. Itse asiassa jos mietin aikaisempia reissujani, niin mieleenpainuvimman reissuni olen tehnyt juuri Kaldoaiviin. Kilpisjärvi o.k., mutta lienee itse Kilpisjärvi "raiskattu" aikas pahoin!?[/quote

Ai jaa? En kyllä itse tuota huomannut.
 Sivun alkuun

OS
20.09.2011 17:56

Heikki kirjoitti:
[align=justify]Melomaan vaan kaikki, joiden jalat reistaa.

Inarin ympäristöstä löytyy hyviä maastoja sekä jalan kulkevalle että myös vesillä viihtyvälle. Ja yönsä voi viettää lakanoiden välissä ja päivän reissuun lähteä aamupalapöydän kautta.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Mihin koirien kanssa ettei ötökät syö? Marjo Lappi 20 11.06.2020 16:08 Katso viimeisin viesti
Tuli on hyvä renki mutta huono isäntä vaari saaresta Muu Suomi 1 19.03.2019 20:45 Katso viimeisin viesti
Arvaa ellet tiedä - lenkki sarkatakin... koutsa Erämies eri aikakausina 17 19.12.2018 23:01 Katso viimeisin viesti
Rancen linkksivuja on taas päivitetty rance Lappi 0 26.06.2018 15:34 Katso viimeisin viesti
Ja taas heräteostoksia... TREKKING Muut varusteet 2 16.05.2018 14:23 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: