|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: 27-vuotias Harri Pelkonen katosi syyskuun lopulla. |
psaarinen 14.11.2011 17:13
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Sokosti Suomujoki 14.11.2011 18:50
Syyskuussa joku jutteli Jyrkkävaarassa, että aikoo syksymällä olla puistossa 2-3 kk putkeen. _________________ Jokainen gramma on liikaa - http://sokosti.wordpress.com/
"Kyseinen nimimerkki SS on niitä joiden viesteissä ei useinkaan ole mitään perää. Sen olen todennut niin monesti vuosien aikana. " - Eräkulkuri |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
vaellus_ 17.11.2011 22:13
Osaatko sanoa tuon henkilön tuntomerkkejä? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Sokosti Suomujoki 17.11.2011 23:29
En itse tavannut vaan kuulin seuraavalla paikalla muilta. Nuorehko kaveri, mahdollisesti militaaritaustaa? _________________ Jokainen gramma on liikaa - http://sokosti.wordpress.com/
"Kyseinen nimimerkki SS on niitä joiden viesteissä ei useinkaan ole mitään perää. Sen olen todennut niin monesti vuosien aikana. " - Eräkulkuri |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
vaellus_ 18.11.2011 0:16
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
NGC223 24.11.2011 17:23
Militanteista en tiedä mitään, mutta ettei olisi näitä extreme survivor tyyppejä? Suomessakin kait on jonkinlainen genre olemassa, joku varmaan tietää enemmän. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
kasperi 24.11.2011 18:46
No ei varmaan oo mitään extremesurvivaalia jos lähtee ilmoittamatta ja ilman lääkitystä karkuun? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
NGC223 24.11.2011 19:49
kasperi kirjoitti: |
No ei varmaan oo mitään extremesurvivaalia jos lähtee ilmoittamatta ja ilman lääkitystä karkuun? |
Olen ilmeisesti sokea kun ei karkuun lähtemisestä puhuta mitään tuossa uutisessa.
Näitä extremehörhöjä riittää maailmalla ainakin. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
kasperi 25.11.2011 10:13
NGC223 kirjoitti: |
kasperi kirjoitti: |
Olen ilmeisesti sokea kun ei karkuun lähtemisestä puhuta mitään tuossa uutisessa.
Näitä extremehörhöjä riittää maailmalla ainakin. |
No "karkuun" sitten. Jos jotain reissusuunnitelmia tms. olisi ollut, niin niistä olisi varmaan tiedotusvälineissä kerrottu. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
varg62 25.11.2011 13:35
Varmaan halunnut reissuun mutta akka sanonut ei.Toiminut kuin mies eli lähtenyt eikä ilmoita mitään akalle  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Ursus 25.11.2011 15:07
Tutun näköinen mies, eli jossain olen mahdollisesti nähnyt - Lapissa joskus ehkä. Ei ole leikinlaskun paikka kun ihminen on kadoksissa. Sorry tiukkapipoisuuteni tässä asiassa. _________________ Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ... |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
psaarinen 08.12.2011 17:38
Tänään tuli tieto, että poliisi tavoittanut Harrin Lapista elossa eilen. Tarkemmasta kunnosta tai sijainnista ei ole tietoa. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Ursus 08.12.2011 17:40
Päivän hyvä uutinen! Kun tiedät lisää, niin kerrothan. _________________ Jos metsään haluat mennä nyt , sä takuulla yllätyt ... |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
JBay 10.12.2011 10:43
varg62 kirjoitti: |
Varmaan halunnut reissuun mutta akka sanonut ei.Toiminut kuin mies eli lähtenyt eikä ilmoita mitään akalle  |
Lähtijä ei välttämät lähde sanomatta. Taisin joskus kuulla tarinan, että kaveri oli sanonut akalle lähtiessään "käyn viemässä roskat". Äijä oli palaillut kotiin kolmen vuoden päästä.
Iltayöhön(kaljoille lähibaariin) kestäviä roskan vienti tai koiran ulkoilutus lähtöjä on varmaan monessa taloudessa  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 10.12.2011 11:43
Voihan siinä aikaa kulahtaa, jos iskee putki päälle. Vaellusputki siis.  _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|