Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa
 
Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....
 

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Odotukseni ylittänyttä palvelua
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Odotukseni ylittänyttä palvelua
Virsu
10.01.2012 22:23


Viestejä: 1511
Viime viikolla Oulussa käydessäni piipahdin Kärkkäisellä ja ostin mm.paksut merinovillasukat. Tarjoushinta oli 5€, mutta vasta kotona kassakuittia katsoessani huomasin, että minulta oli veloitettu norm.hinta 14€.

Harmitti, etten paikan päällä tullut huomanneeksi virhettä. Kalliiksi olisi tullut lähteä Ouluun kuittia toimittamaan. Niinpä lähetin sp.viestin ja kuitin ostotiedot Kärkkäisen verkkokauppaan. Asia korjattiin heti ja liikaa perityt eurot ilmestyivät tililleni parissa päivässä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Odotukseni ylittänyttä palvelua
Parikolmetonnia
10.01.2012 22:31


Viestejä: 727
Virsu kirjoitti:
Viime viikolla Oulussa käydessäni piipahdin Kärkkäisellä ja ostin mm.paksut merinovillasukat. Tarjoushinta oli 5€, mutta vasta kotona kassakuittia katsoessani huomasin, että minulta oli veloitettu norm.hinta 14€.

Harmitti, etten paikan päällä tullut huomanneeksi virhettä. Kalliiksi olisi tullut lähteä Ouluun kuittia toimittamaan. Niinpä lähetin sp.viestin ja kuitin ostotiedot Kärkkäisen verkkokauppaan. Asia korjattiin heti ja liikaa perityt eurot ilmestyivät tililleni parissa päivässä.


Kuvastaa hyvin suomalaisen palvelukulttuurin perustasoa. Kun asiakkaalle ei vittuilla vaan tehty virhe korjataan, niin asiakas on siihen tyytväinen, koska ei ole tottunut palveluhalukkaaseen kauppiaaseen.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
erakkorapu
10.01.2012 22:33


Viestejä: 314
Noinhan asia pitäisi hoitaa myyjän puolelta,jos kämmi on käynyt.
Eri asia sitten miten käytännössä nykyään toimitaan.
Hienoa, että korjasivat asian,tuohan on parasta mainosta,että voi luottaa Very Happy
_________________
ei kuljettu matka,vaan saavutettu ajattomuus
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
tapmar
10.01.2012 23:27


Viestejä: 21
Ylivieskan Kärkkäisellä meni päinvastoin. Huomasin tarjoustuotteen väärän hinnan kassalla - kassatyttö ei suostunut vaihtamaan hintaa alemmaksi, kun "kone sanoo näin". Jäi sit ostokset tekemättä.
_________________
Tapiolan Takamailla
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Odotukseni ylittänyttä palvelua
Timoa
11.01.2012 1:07


Viestejä: 1619
Virsu kirjoitti:
Viime viikolla Oulussa käydessäni piipahdin Kärkkäisellä ja ostin mm.paksut merinovillasukat. Tarjoushinta oli 5€, mutta vasta kotona kassakuittia katsoessani huomasin, että minulta oli veloitettu norm.hinta 14€.

Harmitti, etten paikan päällä tullut huomanneeksi virhettä. Kalliiksi olisi tullut lähteä Ouluun kuittia toimittamaan. Niinpä lähetin sp.viestin ja kuitin ostotiedot Kärkkäisen verkkokauppaan. Asia korjattiin heti ja liikaa perityt eurot ilmestyivät tililleni parissa päivässä.


Hmm, eikös lähes kaikki kaupat toimi näin? Outoa olisi jos ei.
_________________
http://www.timoanttalainen.com
http://ulkoilublogit.blogspot.fi/
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Virsu
11.01.2012 10:32


Viestejä: 1511
^ Minulla on se kokemus, että yleensä edellytetään kuitin toimittamista ostopaikkaan. Eikä kivijalkakaupan ostoksia ole välttämättä saanut korjattua verkkokaupan kautta.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Micke
17.01.2012 20:39


Viestejä: 1567
Suomalaisessa ja saksalaisessa palvelukulttuurissa lienee pieni ero, ainakin sellainen maku jäi suuhun kun kaksi ja puolivuotta ehkä noin 1700 kilsaa melotusta kajakista alkoi ohjauspedaali murtumaan taivuttelun seurauksena. Lettmannin kajakissahan ei ole polkimessa saranaa, vaan itse muovi joustaa.

No, kyselin pedaaleita kajakin ostopaikasta joka mainostaa Lettmannin hyvää takuuta ja joustavuutta ym. En kehdannut itse kerjätä takuuseen, joka olisi pitänyt varmaan tehdä, koska Suomessahan ei juuri goodwilliä saa jos ei pyydä. No lopputulemana pedaalit olisi maksaneet x euroa ja päälle ilmeisesti postikulut+pientoimituslisä. En viitsinyt enää kysyä noista lähetyskuluista, kun heitin uuden madon koukkuun saksanmaalle.

Kyselin huvikseni samaa asiaa merkin saksalaisesta verkkokaupasta, ilman mitään tositteita että mulla kyseinen potski on. Tässäkään tapauksessa en esittänytt asiaa niin, että takuuseen pitäisi mennä vaan kysyin että toimittavatko tavaraa Suomeen ja mitä maksaa? Vastauksena oli pitkät pahoittelut, että heidän tuotteensa oli näin ikävästi pettänyt ja äsken DHL:n kuski toi kaksi paria pedaaleita kotiovelle. Näköjään muovilaatu oli muuttunut paljon joustavammaksi, eli epäilen paljon kestävämmäksi näitä tilalle saatuja polkimia.

Tämän kokemuksen mukaan voin suositella Lettmannia kajakiksi, ainakin valmistaja vastaa huutoonsa ja potskit on ihan hyviä melottaviakin.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
matsoni47
20.01.2012 15:22


Viestejä: 769
Nokian Naalit osoittautuivat hyviksi hiihtosaappaiksi, paitsi, että n70-80km:n hiihtovaelluksen jälkeen huopavuori oli kantapään kohdalta puhki.
Reklamaatio netissä, ja pian oli paketti oven takana.
Oli kuulemma tullut sarja joka ei täyttänyt Nokian laatuvaatimuksia.
Jäi hyvä mieli.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

 
Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Positiivista palvelua rance Muut varusteet 8 04.04.2014 17:42 Katso viimeisin viesti
Härre gud mitä palvelua! abumatic Ruoanlaittovälineet ja varusteet 9 22.08.2008 8:20 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


      Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: