Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Taas täältä Nunnasesta
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Taas täältä Nunnasesta
reiska1
01.06.2012 2:49

Olen seurannut mielenkiinnolla kertomuksia mitä erikoisimmista paikoista. Ei siinä mitään, jokainen kokee tilanteet, paikat ja haasteet omalla tavallaan. Näin se mielestäni pitää mennäkin.
Mutta asiaan. "Jouduin" tulemaan tänne kämpälleni aikaisemmin kuin olin suunnilellut. Alkoin nimittäin rivitalossa putkiremppa. Tietenkin juuri minun kämppäni kautta kulkee se ns. pääputki. Joutuvat repimään lattian auki ja sen takia siinä betonin yms. pölyn seassa olisi ollut aika paha asua. Siispä mökille, kun sellainen sattuu olemaan.
Itse asiaan. Ajattelin tässä lähteä Käkkälö/Suukisjoille kokeilemaan onneani kalahommissa ja myös valokuvauksessa.
Nyt olisi valmista venekyytiä tarjolla kiinnostuneille. Vene on venäläinen mnjev-kumivene, heidän armeijansa käytössä oleva. Ainakin tähän asti se on toiminut hyvin ja tuntuu erittäin turvalliselta. Onhan se suunniteltu aika paljon vaikeimpiin oloihin kuin täällä tulee eteen.
Jos tämä jotakin kiinnostaa, niin eikun yhteyttä osoitteeseen reijomal@gmail.com
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Näätämöjoen melontanuotit täältä http... hekrules Melonta 2 05.11.2019 2:31 Katso viimeisin viesti
Rancen linkksivuja on taas päivitetty rance Lappi 0 26.06.2018 15:34 Katso viimeisin viesti
Ja taas heräteostoksia... TREKKING Muut varusteet 2 16.05.2018 14:23 Katso viimeisin viesti
Taas löytyi uusi Puuhamaa... TREKKING Norja, Ruotsi, Venäjä ja muut lähialueet 2 13.09.2017 10:40 Katso viimeisin viesti
Taas karhu tapettu akallio Hölynpöly... 7 18.08.2016 22:40 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: