Tämän reissun voinee laskea mukaan, vaikkei varsinaisesti vaelluksesta ole kyse. Hienoa luonnon taltiointia kilometrien sijaan.
Pitkä vaellus, oletko tehnyt/haaveiletko?
-
Re: Pitkä vaellus, oletko tehnyt/haaveiletko?
Hauskaa toikin varmaan on jos olisi ollut enemmän ruokaa, mutta ei taida olla ihan jokaisenkuppi teetä, viettää 6 viikkoa noin tiukalla dieetillä .... Oltu sellaisella kevyellä -2000kCal/päivä vajeella. Ainakaan itse en haluaisi kohdata ketään parin viikon jälkeen.
Tunnelma on kyllä hieno, mikä tietysti tuben tekijöillä on tavoitekin. Itse olen kerran törmännyt "Albert Karhuun", poikkesin Luiron Hiltonin sisälle ja siellähän kaveri piteli ukkosta ja tankkasi karkkia....
Tunnelma on kyllä hieno, mikä tietysti tuben tekijöillä on tavoitekin. Itse olen kerran törmännyt "Albert Karhuun", poikkesin Luiron Hiltonin sisälle ja siellähän kaveri piteli ukkosta ja tankkasi karkkia....
Viimeksi muokannut Micke, 11 Marras 2024 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand"
If you don´t like it, here I stand"
Re: Pitkä vaellus, oletko tehnyt/haaveiletko?
Tsarmitunturi on pienin Suomen erämaa-alueista, mutta näköjään sielläkin voi tehdä 42 päivän vaelluksen.
(Näin pikakelauksen perusteella arvelen, että oli vain siellä.)
(Näin pikakelauksen perusteella arvelen, että oli vain siellä.)
Jounin kirjamyymälä: Pitkät vaellukset, Kainuun ja Koillismaan retkeilyopas, Vaeltajan erämaat, Talviretkeilijän opas, Vaellustarinoita, Retkeilijän kansallispuistot, Pohjois-Suomen vaellusreitit, Suomen autiotuvat...