LAAVUT koko Suomessa
Täysin raakileena julkaistu. Joutsijärvelläkin vain yksi laavu merkitty (venesatamassa). Paremmat laavut (4) puuttuvat.
"Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste
Ikis the I
ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste com ikihonka koiranhäntä hotmail piste
- Joonas Frisk
Nyt pistit Nevis pahan. Aloin miettiä kannattaako toisten bisnestä ilmaiseksi ruveta maksimoimaan.Nevis kirjoitti:Sivuston tekemiseen on varmasti mennyt aikaa ainakin yksi työpäivä, mutta josta varmasti tulee pieni rahakone tekijöilleen, varsinkin, jos käyttäjät jatkossa täydentävät tietokantaa itse.
esim .p-savon kaikki laavut, kodat ja muut retkeilyrakenteet löytyy ainakin yhdestä virallisesta tiedostosta...jonka jätänkin sisäpiirin käyttöön.
-
Myymällä mainostilaa sivustolle.mäkäräinen kirjoitti:Miten tuollaisella voi tienata fyffee?Nevis kirjoitti: ...mutta josta varmasti tulee pieni rahakone tekijöilleen...
"Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I
Ikis the I
-
Asiahan on hyvä ja on hyvä että joku aina nostaa esille jonkin uuden palveluvaihtoehdon. Varmaan tästäkin on jollekin iloa. Meistä jokainen voi omalta osaltaan täydentää vaellusnetin palstalla olevaa retkeilijän kiintopiste paikkaa. Itse olen täydentänyt sinne joitakin laavuja.
Maailman suurinta viisautta on jälkiviisaus, valitettavasti sitä ei voi käyttää etukäteen.
"vaikkapa hulluna pidettäisiin"
https://timokokairankiertaja.blogspot.com/
"vaikkapa hulluna pidettäisiin"
https://timokokairankiertaja.blogspot.com/
- Vihreä keiju
Tuskin kyseisestä ilmaispalvelusta saatavilla mahdollisilla mainostuloilla tekijät kelokämppiä Lapista pääsevät koskaan ostamaan. Ja mitä sitten vaikka ostelisivatkin. Ei se ole keneltäkään pois.
Mutta kaikille lähiliikkujille tuosta voipi jonain päivänä olla paljonkin iloa jos vaan ihmiset saisi lisäämään laavunsa sivustolle.
Mutta kaikille lähiliikkujille tuosta voipi jonain päivänä olla paljonkin iloa jos vaan ihmiset saisi lisäämään laavunsa sivustolle.
- La Bicicletta
Nimenomaan juuri näin jupsistajumppaa ärränlää. Kiva tietenkin olisi, jos retkeilijän kaipaama tieto olisi keskitetty yhteen palveluun, mutta silloin sen pitäisi olla selvästi jäsennelty. Vaellusnetissä on pirusti tavaraa, mutta se on niin tilkkutäkkimäisesti sijoiteltu, ettei sitä tällainen laiskanlötjäkkä luonne jaksa etsiä. Selkeyttä tarvittaisiin paljon enemmän. Käyttöliittymä on huono.Vihreä keiju kirjoitti:Mutta kaikille lähiliikkujille tuosta voipi jonain päivänä olla paljonkin iloa jos vaan ihmiset saisi lisäämään laavunsa sivustolle.
Mielestäni ylläpitäjän kannattaisikin harkita systeemin rakentamista kokonaan uudestaan, jos hän haluaa kehittää tästä muutakin kuin pelkän keskustelufoorumin. Nyt tämä vaikuttaa siltä, että entisen kokonaisuuden päälle on läntätty aina uusi, jolloin selkeys on kokenut kovan kolahduksen.
Jep. Mutta ylläpidon antama alkuvalikoima näyttää siltä, että niitä on lisännyt sinne joku muu kuin laavun omistaja. Yksityistä laavua ei pitäisi laittaa sivuille väärällä nimellä ja omistajaa mainitsematta.Vihreä keiju kirjoitti: jos vaan ihmiset saisi lisäämään laavunsa sivustolle.
Ainoa keino olla koskaan eksymättä on olla koko ajan perillä.
-