Haku löysi 89 tulosta
- 12 Touko 2013 11:43
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Mitä inhoatte luonnossa?
- Vastaukset: 57
- Luettu: 33804
Luonto ei inhota vaan luonnossa liikkuva tuomitseva ihminen. Joku tuomitsee metsästäjät,toinen tuomitsee kalastajat,joku ei ymmärrä vaeltajaa,joku tuomitsee luonnonsuojelijan,joku taas tuomitsee kivien kasoihin laittajan,jne.jne. Joku saattaa tuomita kaikki muut luonnossa likkujat. Luonnossa on kiva...
- 30 Maalis 2013 19:40
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Kohtaamisia luonnossa.
- Vastaukset: 4031
- Luettu: 1178588
- 22 Joulu 2012 15:32
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Jos olisi aikakone, mihin aikaan ja minne lähtisit?
- Vastaukset: 38
- Luettu: 14620
- 28 Marras 2012 21:01
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Rumia naisia
- Vastaukset: 224
- Luettu: 79931
- 28 Heinä 2012 20:13
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Lukittu tupa?
- Vastaukset: 102
- Luettu: 37023
Itä-suomen salomailla ei lukittu talojen,mökkien ovia,rappuharja oveavasten riitti. Veneet myös oli lukitsematta.Tämä oli aikaa muutamia vuosikymmeniä sitten. Vaikka ovet oli auki,ei sinne kulkijat sisään tullu jos ei isäntäväki ollut paikalla. Veneitäkin lainailtiin mutta luvan jälkeen. Eihän se si...
- 02 Maalis 2012 21:44
- Keskustelualue: Lappi
- Aihe: Lentomeluton vaellusalue Lapissa?
- Vastaukset: 58
- Luettu: 22456
- 09 Tammi 2012 19:40
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Järvien jäätilanne
- Vastaukset: 68
- Luettu: 32092
- 26 Joulu 2011 13:33
- Keskustelualue: Muut varusteet
- Aihe: Pukki toi
- Vastaukset: 36
- Luettu: 15425
- 18 Joulu 2011 19:08
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Mönkijät vs. erämaat
- Vastaukset: 73
- Luettu: 25939
Taitaa olla lailla säädeltyä toimintaa,lain puitteissa saa ajella. Etelän suuri eränkävijä kun lähtee erämaita kävelemään viikoksi,niin ensin ajetaan n.1000km asfaltti teitä mitkä on tehty ikiaikaisiin erämaihin. Saastutetaan luontoa,polttoainetta kuuluu n.60L. mennen tullen. Meidän omassa toiminnas...
- 18 Marras 2011 22:10
- Keskustelualue: Lappi
- Aihe: Majoituspaikka
- Vastaukset: 22
- Luettu: 11393
- 13 Marras 2011 13:20
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Kohtaamisia luonnossa.
- Vastaukset: 4031
- Luettu: 1178588
- 02 Marras 2011 18:33
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Kokemuksia kylmästä
- Vastaukset: 38
- Luettu: 17467
- 01 Loka 2011 20:35
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Hiljaisuus
- Vastaukset: 54
- Luettu: 18720
Hiljaisuus: Muistuu mieleen lapsuudesta itä-suomessa,matkaa taajamaan 8km. Pienenä poikana puin talvisena pakkasiltana turkisvaatteet päälle ja menin pellon reunaan aivan lähelle synkkää metsää. Selälläni hangessa katselin tähtiä ja kuuntelin revontulia,näin tähdenlentoja,kenties meteoriitteja,hilja...
- 26 Syys 2011 18:17
- Keskustelualue: Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita
- Aihe: Polkuja vai omia polkuja?
- Vastaukset: 31
- Luettu: 11530
