Kohtaamisia luonnossa.

Walden
Viestit: 305
Liittynyt: 08 Heinä 2010 19:00

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja Walden »

https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/k ... OjEwMH1d-z
Tuolta löytyy rakkaa. Koko seutu on enemmän ja harvemmin
vämmän kivistä. Muuten olen sitä mieltä, että Hyvää Joulua.


Heikki
Viestit: 1898
Liittynyt: 06 Helmi 2006 07:01

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Hyvää Joulua!
hannes
Viestit: 11715
Liittynyt: 12 Tammi 2006 10:06

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja hannes »

Hyvää joulua myös!
honkamukka
Viestit: 6824
Liittynyt: 12 Touko 2012 19:30

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja honkamukka »

Hyvää joulua!

Meille on luvannut pukki poiketa pitkästä aikaa. Olemmehan jo iän perusteella, uudestaan liki lapsen mielisiä.

Saamme joulupöytäämme liki kaikki jälkikasvumme, "rönsyineen". Pääsemme maistelemaan kuinka hämäläinen tuuvinki, imelletty perunalaatikko, on lajikevalinnoissani onnistunut.
Aaro
Viestit: 3207
Liittynyt: 12 Tammi 2010 16:30

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja Aaro »

Minuakin täällä saarella ovat tulleet ilahduttamaan jälki ja jälkijälki kasvu. Sain synboolisesti Riipisen Jerky naudan ja possun kuivalihapussit toivottavaa kesän Ifjordfelletin valloitusta varten.

Rauhallista joulua kaikille.
amatööri
Viestit: 3869
Liittynyt: 05 Kesä 2009 07:20

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja amatööri »

Yksinäinen räkättirastas,suuntana etelä.Mistä lie tullut,pihlajanmarjat syöty jo kuukausia sitten. EePee.
-Umpikännissä kaikki näyttääkin niin selvältä-
hannes
Viestit: 11715
Liittynyt: 12 Tammi 2006 10:06

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja hannes »

Helmipöllö aloitti aikaisin, nyt vasta tammikuu Eilen saunavilvoittelun lomassa kuuntelimme.
amatööri
Viestit: 3869
Liittynyt: 05 Kesä 2009 07:20

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja amatööri »

Eilen Kortesjärvellä pellolla liki 40 metsäpeuraa ja tänään kävin tuossa naapurikylässä kattelemassa jälkiä.Omastakin metsästä olivat kaivelleet jäkälää kallion päältä evääksi ja muuallakin,kovasti oli jälkiä vaan ei näkynyt eläviä iltapäivän hämyssä.Lunta on vain alle 10 senttiä.
-Umpikännissä kaikki näyttääkin niin selvältä-
Micke
Viestit: 3103
Liittynyt: 30 Maalis 2011 14:15
Paikkakunta: Maalla

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja Micke »

Toissa iltana näin ilveksen, kun ajelin töistä kotiin. Vuoden vaihteen tienoilla näin myös ilveksen kun ajelin töistä kotiin. Kummatkin tapaamiset noin 22 aikoihin illalla, noin 3 kilsaa taitaa olla havaintopaikoilla eroa. Mahtaa olla sama yksilö...
"Klabbeissa on mulla tonnin stiflat. Ei ne tonnii bungaa, mut ne painaa sen."
Tunnelivaeltaja
Viestit: 308
Liittynyt: 16 Kesä 2006 18:38
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja Tunnelivaeltaja »

Eilen iltahämärässä kuului taivaanvuohen mäkätystä Leppävaaran urheilupuiston pellolla.
diver
Viestit: 3647
Liittynyt: 28 Helmi 2008 19:10

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja diver »

Räkättirastas.
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Avatar
OS
Viestit: 8361
Liittynyt: 28 Helmi 2006 19:19
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja OS »

diver kirjoitti: 21 Huhti 2026 21:12 Räkättirastas.
Räkätit ja punakyljet saapuneet myös tänne napapiirille.
Metsän Omena
Viestit: 3737
Liittynyt: 13 Tammi 2008 19:58

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja Metsän Omena »

diver
Viestit: 3647
Liittynyt: 28 Helmi 2008 19:10

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja diver »

Aika hieno.
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
omat polut
Viestit: 4721
Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia luonnossa.

Viesti Kirjoittaja omat polut »

Jep hieno, gemssi?
Vastaa Viestiin