Kohtaamisia luonnossa.
Re: Kohtaamisia luonnossa.
https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/k ... OjEwMH1d-z
Tuolta löytyy rakkaa. Koko seutu on enemmän ja harvemmin
vämmän kivistä. Muuten olen sitä mieltä, että Hyvää Joulua.
Tuolta löytyy rakkaa. Koko seutu on enemmän ja harvemmin
vämmän kivistä. Muuten olen sitä mieltä, että Hyvää Joulua.
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Hyvää joulua myös!
-
honkamukka
- Viestit: 6824
- Liittynyt: 12 Touko 2012 19:30
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Hyvää joulua!
Meille on luvannut pukki poiketa pitkästä aikaa. Olemmehan jo iän perusteella, uudestaan liki lapsen mielisiä.
Saamme joulupöytäämme liki kaikki jälkikasvumme, "rönsyineen". Pääsemme maistelemaan kuinka hämäläinen tuuvinki, imelletty perunalaatikko, on lajikevalinnoissani onnistunut.
Meille on luvannut pukki poiketa pitkästä aikaa. Olemmehan jo iän perusteella, uudestaan liki lapsen mielisiä.
Saamme joulupöytäämme liki kaikki jälkikasvumme, "rönsyineen". Pääsemme maistelemaan kuinka hämäläinen tuuvinki, imelletty perunalaatikko, on lajikevalinnoissani onnistunut.
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Minuakin täällä saarella ovat tulleet ilahduttamaan jälki ja jälkijälki kasvu. Sain synboolisesti Riipisen Jerky naudan ja possun kuivalihapussit toivottavaa kesän Ifjordfelletin valloitusta varten.
Rauhallista joulua kaikille.
Rauhallista joulua kaikille.
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Yksinäinen räkättirastas,suuntana etelä.Mistä lie tullut,pihlajanmarjat syöty jo kuukausia sitten. EePee.
-Umpikännissä kaikki näyttääkin niin selvältä-
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Helmipöllö aloitti aikaisin, nyt vasta tammikuu Eilen saunavilvoittelun lomassa kuuntelimme.
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Eilen Kortesjärvellä pellolla liki 40 metsäpeuraa ja tänään kävin tuossa naapurikylässä kattelemassa jälkiä.Omastakin metsästä olivat kaivelleet jäkälää kallion päältä evääksi ja muuallakin,kovasti oli jälkiä vaan ei näkynyt eläviä iltapäivän hämyssä.Lunta on vain alle 10 senttiä.
-Umpikännissä kaikki näyttääkin niin selvältä-
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Toissa iltana näin ilveksen, kun ajelin töistä kotiin. Vuoden vaihteen tienoilla näin myös ilveksen kun ajelin töistä kotiin. Kummatkin tapaamiset noin 22 aikoihin illalla, noin 3 kilsaa taitaa olla havaintopaikoilla eroa. Mahtaa olla sama yksilö...
"Klabbeissa on mulla tonnin stiflat. Ei ne tonnii bungaa, mut ne painaa sen."
-
Tunnelivaeltaja
- Viestit: 308
- Liittynyt: 16 Kesä 2006 18:38
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Eilen iltahämärässä kuului taivaanvuohen mäkätystä Leppävaaran urheilupuiston pellolla.
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Räkättirastas.
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
-
Metsän Omena
- Viestit: 3737
- Liittynyt: 13 Tammi 2008 19:58
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Aika hieno.
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
-
omat polut
- Viestit: 4721
- Liittynyt: 19 Tammi 2006 21:32
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kohtaamisia luonnossa.
Jep hieno, gemssi?
