mistä kupista juot juomasi retkillä.
- rellusitikka
+Eristetty kuppihannes kirjoitti:Minä en kyllä ihan heti puukuksan-mollukkaa alkaisi Lapissa mukana kantelemaan - mikä riivatun mania teillä siihen on
+pieni varsi mahdollistaa veden koukkaamisen kastelematta sormia mikä on erityisen hyvä idea talvikäytössä tai kun kauhoo vettä kävellessä pysähtymättä.
Kestokin on riittävä, paino vois olla kevyempi.
Mää oon niin hellämiälinen, etten ilkee pahottaa toisen miältä, kun se on kerran hyvän hyvyttään mulle kuksan hommannu. On mulla linttaan menevä mukikin, josta salaa joskus hörppäilen.hannes kirjoitti:Minä en kyllä ihan heti puukuksan-mollukkaa alkaisi Lapissa mukana kantelemaan - mikä riivatun mania teillä siihen on
No tuohon ei tosiaan ole mitään sanomista - se on kärsittävä vaanUmpihanki kirjoitti:Mää oon niin hellämiälinen, etten ilkee pahottaa toisen miältä, kun se on kerran hyvän hyvyttään mulle kuksan hommannu. On mulla linttaan menevä mukikin, josta salaa joskus hörppäilen.hannes kirjoitti:Minä en kyllä ihan heti puukuksan-mollukkaa alkaisi Lapissa mukana kantelemaan - mikä riivatun mania teillä siihen on
-
tyy
Taitaa olla näitä tunnepuolen asioita. Kuksa - lierihattu - puukko vyöllä. Siitä vaan. Tärkeintä on viihtyä luonnossa.hannes kirjoitti:Minä en kyllä ihan heti puukuksan-mollukkaa alkaisi Lapissa mukana kantelemaan - mikä riivatun mania teillä siihen on
"Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta."
Kyllähän kaikenmaailman koreteks-juoksijat kelvine päiväreppuineen voi ravata minkä tahansa reitin läpi kiiruusti ilman oikeita erämiehen tai -naisen kamppeita, mutta kyllä sen oikean eräihmisen huomaa heti siitä, kun sillä on kuksa, iso rinkka, kummisaappaat ja se liärihattu. Kaikkien muitten käyttäjät on noita saamarin muarin peräs juaksijoita, jokka ei tiärä eräelämästä hevon paskaa. Nille se kiiruusti ja kelvästi läpijuakseminen on tärkeempää kun se tunnelma, jota erämaasta oikeet eräihmiset hakkee. Ja puukko vyällä tarttee kans olla, eikä mikkää pirun linkkari.
- rellusitikka
Just!Bullet kirjoitti:Kyllähän kaikenmaailman koreteks-juoksijat kelvine päiväreppuineen voi ravata minkä tahansa reitin läpi kiiruusti ilman oikeita erämiehen tai -naisen kamppeita, mutta kyllä sen oikean eräihmisen huomaa heti siitä, kun sillä on kuksa, iso rinkka, kummisaappaat ja se liärihattu. Kaikkien muitten käyttäjät on noita saamarin muarin peräs juaksijoita, jokka ei tiärä eräelämästä hevon paskaa. Nille se kiiruusti ja kelvästi läpijuakseminen on tärkeempää kun se tunnelma, jota erämaasta oikeet eräihmiset hakkee. Ja puukko vyällä tarttee kans olla, eikä mikkää pirun linkkari.
Saataa tämä erähenkilö sivustakatsojan mielestä olla jopa tyytyväisen näköinen
siellä lierihattunsa alla, puukolla särvintä suupalaksi leikellen ja kusiaisen
kiireitä miettien.
( Mikäli juoksuhousuissaan juostessa ehtivät vilkaista).
Aina eksyssissä, missä olen nyt ?