Mikä Rinkka

Walden
Viestit: 305
Liittynyt: 08 Heinä 2010 19:00

Re: Mikä Rinkka

Viesti Kirjoittaja Walden »

Ääni hetekankannolle!


Nuortti
Viestit: 1722
Liittynyt: 23 Loka 2021 16:01

Re: Mikä Rinkka

Viesti Kirjoittaja Nuortti »

Savotta ysinollakutonen vaikka sitä on kutsuttu kerran Härkävaarassa susinollakutoseksi. Helppo pakata ja tavarat mahtuvat sopivasti eri lokeroihin.
hannes
Viestit: 11715
Liittynyt: 12 Tammi 2006 10:06

Re: Mikä Rinkka

Viesti Kirjoittaja hannes »

Savotta 1200 on hyvä rinkka. Jos sellainen on niin käyttöön vaan.
Minulla oli monta vuotta käytössä, perusasetuksilla on minulle liian kapea joten siirsin kantohihnat aivan laitaan.

Ostin sitten kuitenkin isomman, 906n.

ps.1200 Savotta on muistaakseni 5 l. pienempi kuin 906. Pällepakattavana kätevä kuten 906.
Viimeksi muokannut hannes, 19 Touko 2026 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
diver
Viestit: 3647
Liittynyt: 28 Helmi 2008 19:10

Re: Mikä Rinkka

Viesti Kirjoittaja diver »

https://www.militarymart.co.uk/products ... -90l-olive
Tuommonen kotimainen rinkka tuli vastaan.Tyhjäpainoa luultavasti on jonniin verran :D
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Vastaa Viestiin