Mikä Rinkka
Re: Mikä Rinkka
Savotta ysinollakutonen vaikka sitä on kutsuttu kerran Härkävaarassa susinollakutoseksi. Helppo pakata ja tavarat mahtuvat sopivasti eri lokeroihin.
Re: Mikä Rinkka
Savotta 1200 on hyvä rinkka. Jos sellainen on niin käyttöön vaan.
Minulla oli monta vuotta käytössä, perusasetuksilla on minulle liian kapea joten siirsin kantohihnat aivan laitaan.
Ostin sitten kuitenkin isomman, 906n.
ps.1200 Savotta on muistaakseni 5 l. pienempi kuin 906. Pällepakattavana kätevä kuten 906.
Minulla oli monta vuotta käytössä, perusasetuksilla on minulle liian kapea joten siirsin kantohihnat aivan laitaan.
Ostin sitten kuitenkin isomman, 906n.
ps.1200 Savotta on muistaakseni 5 l. pienempi kuin 906. Pällepakattavana kätevä kuten 906.
Viimeksi muokannut hannes, 19 Touko 2026 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mikä Rinkka
https://www.militarymart.co.uk/products ... -90l-olive
Tuommonen kotimainen rinkka tuli vastaan.Tyhjäpainoa luultavasti on jonniin verran
Tuommonen kotimainen rinkka tuli vastaan.Tyhjäpainoa luultavasti on jonniin verran
Voi teitä joista alkaa kuolemamme.
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
Voi teitä joita vapaus kahlitsee.(Juice)
