|
| |
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Korpijaakko 28.07.2010 22:33
Tetti: Jos en huomannut sanaa "-lahkeinen" ja luulin, että mukana on jaloille vain puuvilla- ja kuorihousut. Ja jos kerran et paljon palele, niin sittenhän tuo vaatetus todennäköisesti riittää. Ei muuta kuin hyvää reissua! _________________ Kauemmas kaikesta, lähemmäs itseä. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Tetti 29.07.2010 7:22
No sittehän kävi niin, että retki peruuntui
Kaverilta meni polvesta kierukka, ja mistäs mää nyt uuden ukon vaelluskaveriksi tähän hätään löydän. Jos ikää olisi kymmenen vuotta vähemmän niin ehkä asia voisi vielä ensi viikoksi hoitua.
Täytynee laatia siis varasuunnitelma. Mennään jonnekin melomaan, ehkä siltä ratkee olkapääkin siinä hötäkässä.  _________________ >^..^< |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
hannes 29.07.2010 8:11
| lok kirjoitti: |
Varvassukat on vaellussukkina uusi kokeilu. Viime vuonna käytin normaalin mallisia vaellussukkia. Minulla on ongelmana varpaanvälien hiertyminen rakoille (myös kotioloissa, ei vain vaelluksella). Olen käyttänyt varvassukkia nyt reilun puolen vuoden ajan ja ne estää rakkojen syntymisen täysin. Vaellukselle hankin hieman paksumpia, villaisia varvassukkia.
|
Hauskaa kuinka erilaisia me olemme. Ostin kerran minäkin varvassukat vaellukselle ja kohta alkoivat hiertämään varpaiden väliin rakonalkuja. Siihen jäi se kokeilu, lahjoitin varvassukat pois. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
uNNa 29.07.2010 22:04
| hannes kirjoitti: |
| lok kirjoitti: |
Varvassukat on vaellussukkina uusi kokeilu. Viime vuonna käytin normaalin mallisia vaellussukkia. Minulla on ongelmana varpaanvälien hiertyminen rakoille (myös kotioloissa, ei vain vaelluksella). Olen käyttänyt varvassukkia nyt reilun puolen vuoden ajan ja ne estää rakkojen syntymisen täysin. Vaellukselle hankin hieman paksumpia, villaisia varvassukkia.
|
Hauskaa kuinka erilaisia me olemme. Ostin kerran minäkin varvassukat vaellukselle ja kohta alkoivat hiertämään varpaiden väliin rakonalkuja. Siihen jäi se kokeilu, lahjoitin varvassukat pois. |
Minullakin toisessa jalassa hiertyy helposti yksi varvasväli. Kokeilin Compeedin rakonestopuikkoa ja se toimi yllättävän hyvin. |
|
| Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|