|
| |
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
hannes 29.07.2010 8:17
Ostin EDULLISESTI Pirkka nautajauhelihaa rasv.10% /400gr.6 pakettia (edellinen satsi meni reissua odotellessa jauhelihapihveihin) ja näkkileipää.Tarpeellista!
Nyt on jauhelihat kuivumassa.
Kyllä ainakin minä olen täältä silloin tällöin hyviä vinkkejä saanut. Tavarataloissa ei juuri pääse tarjouksia kiertelemään, ovat niin kaukana. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rautu 29.07.2010 8:45
| tupsukorva kirjoitti: |
Mitä ostit palsta häiritsee suuresti mieltäni, siis silloin kun luen vaellusnettiä. Se on täynnä tahatonta ja ehkä tarkoituksesllistakin tekstiin pantua t6uoteen mainontaa. Esim. Neo Air patja, partiokaupassa 179 euroa tai jotkin keittimet ym. vitkuttimet ja hienot vaatteet tai jalkineet.
Tuntuu pian siltä, e4ttä retkeiölijöitten ja vaeltajien porukassa ollaan menossa samaan suuntaan kuin lintuharrastajien ja ääripäässä bongareitten. Sellaiseen hyenkilöön suhtaudutaan asiallisesti häneen kuka on pannut kiikareihin, kaukoputkiin ja kameroihin tuhansia euroja. Muut ovat noviiseja ja käpyjä...
Nyt tuntuu seurattuani teltta tms. varustekeskusteluja siltä, että ollankin varustelukilvassa eikä vain tahdota antaa vinkkejä, esim Prismat isoissa kaupungeissa on hyviä paikkoja, joita minäkin tarkastan aina.
Ehdottaisn otsaketta muutettavaksi, mitä tarpeellista ostit EDULLISESTI.
nÄin olen mieltä oppositoassa ja aina marginaalissa. En viitsi ryhtyä korjaaman lyöntivierheitä. Ehkä minulla on lukihäiriö eli ajtaus toimii sormia nopeammin. TUpsukorva. |
Eikö se ole niin, että konkarit kulkevat vanhoissa ja hyviksi havaituissa rytkyissä. Noviisit sitten kulkevat kiiltävissä uusissa ja kalliissa vermeissä. Heille konkarit sitten hymyilevät vinosti, kun ovat ensin ohittaessaan kohteliaasti tervehtineet.
Itse olen hankkimassa käytetyn Englannin armeijan gorekuoripuvun sadepuvukseni. On halpa ja ammattilaiskäyttöön tehty.
Ja tämän ostan VM-arms liikkeestä. Vaikka nettimyynti onkin nyt nurin, niin saan kuitenkin kotoaan hakemalla vehkeet. Ja halvemmalla, kuin Varustelekasta. _________________ Värähtävä ihokosketus vettähylkivän telttakankaan alla, ja hyttysöljy! viilenevä ilta...( Arto Melleri) |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
TREKKING 29.07.2010 8:55
| rautu kirjoitti: |
Itse olen hankkimassa käytetyn Englannin armeijan gorekuoripuvun sadepuvukseni. On halpa ja ammattilaiskäyttöön tehty.
Ja tämän ostan VM-arms liikkeestä. Vaikka nettimyynti onkin nyt nurin, niin saan kuitenkin kotoaan hakemalla vehkeet. Ja halvemmalla, kuin Varustelekasta. |
Rohkea rotan syö.
Tietäen gore-kalvon rikkoontumisherkkyyden ja armeijan tavaroiden kulutuksen ja käyttäjien välinpitämättömyyden en kuuna-päivänä pystyisi samanlaiseen ostokseen. Epäilen että (asun vuotaessa) takuuta ja palautusoikeutta ei ole, voinhan olla väärässäkin. Onnea yritykseen, kerro sitten tuloksesta!
Paljonkos ne muuten niistä pyytää? _________________ http://maurin.suntuubi.com/?cat=22 |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rautu 29.07.2010 9:06
| TREKKING kirjoitti: |
Ja tämän ostan VM-arms liikkeestä. Vaikka nettimyynti onkin nyt nurin, niin saan kuitenkin kotoaan hakemalla vehkeet. Ja halvemmalla, kuin Varustelekasta. |
Rohkea rotan syö.
Tietäen gore-kalvon rikkoontumisherkkyyden ja armeijan tavaroiden kulutuksen ja käyttäjien välinpitämättömyyden en kuuna-päivänä pystyisi samanlaiseen ostokseen. Epäilen että (asun vuotaessa) takuuta ja palautusoikeutta ei ole, voinhan olla väärässäkin. Onnea yritykseen, kerro sitten tuloksesta!
Paljonkos ne muuten niistä pyytää? |
Saa noita uusiakin. Käytetyt 40 eukkaa ja uudet taisivat olla jotain 100 euron luokkaa.
Pikku vuodot ei haittaa. Entisen kumipuvun alla sitä oli märkä jokatapauksessa kulkiessa. Tämä on ainakin kevyt ja jos pitää suurimman osan vedestä kamppeista pois, niin hyvä on. Kaveri oti samanlaisen useita vuosia sitten ja on ollut tyytyväinen.
Rotasta puheenollen, näin viime yönä unta, että tiskikaapissani oli rotta. Mitähän sekin merkitsee? _________________ Värähtävä ihokosketus vettähylkivän telttakankaan alla, ja hyttysöljy! viilenevä ilta...( Arto Melleri) |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tyy 29.07.2010 9:28
Tupsukorvan ehdotus on kyllä hyvä. Demokratian vuoksi on kuitenkin syytä perustaa oma ketju, koska täytyyhän kalliita ja tarpeettomiakin ostoksia hehkuttaa
Niitä on joskus tehty  _________________ http://asentopaikka.fi
http://www.outa.fi |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tyy 29.07.2010 9:34
| Rotasta puheenollen, näin viime yönä unta, että tiskikaapissani oli rotta. Mitähän sekin merkitsee? |
Tuhoa, sotaa, sairauksia, onnettomuutta. Musta surma!
Oikeasti se ei tarkoita mitään. Näötti vaa siulle rottoo unessa. _________________ http://asentopaikka.fi
http://www.outa.fi |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
hannes 29.07.2010 10:10
Ihmisen mielihän askartelee menneen päivän ongelmat nukkuessa oikeaan järjestykseen.
Ilmeisesti alitajuisesti pelkäät että seuraavan reissusi aikana rotat valtaavat asuntosi .  |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
TREKKING 29.07.2010 10:20
| tyy kirjoitti: |
| Rotasta puheenollen, näin viime yönä unta, että tiskikaapissani oli rotta. Mitähän sekin merkitsee? |
Tuhoa, sotaa, sairauksia, onnettomuutta. Musta surma!
Oikeasti se ei tarkoita mitään. Näötti vaa siulle rottoo unessa. |
Tarkoittaa se, sie sait etiäisiä miun kirjotuksesta, totta kuin kirkonrotta! _________________ http://maurin.suntuubi.com/?cat=22 |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
K-nen 29.07.2010 22:47
Pariston Kodakin zx1-videokameraan, Duracell lithium CRV-3. Kevyt, 38g, kapasiteettia pitäisi olla hieman yli 3000 mAh. On hieman pitkän tuntuinen paristokoteloon, mutta on kuitenkin karvan lyhyempi, kuin Kodakin oma KCRV-3 datalehden mukaan. Kuormittamaton napajännite 3.3 V, jonka kamera hyväksyy mukisematta. _________________ http://karskinen.wordpress.com |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Vee Vee 01.08.2010 20:43
Itse kanssa ostin Varustelekasta käytetyn britti "Goretex"-puvun, jonka kalvo on oikeasti brittien omaa tekelettä. Vettä ei pitänyt alkuunkaan. Harmi kun en silloin tajunnut ottaa heti yhteyttä Varustelekaan, koska ne lupaavat suihkutakuun noille kalvopuvuilleen eli suihkuun vaan ja jos ei pidä vettä niin saa palauttaa. Tosin ei taida koskea käytettyjä pukuja.
Sen sijaan todella hyviä kokemuksia on Varustelekan myymästä US ECWCS-puvusta. Pitää vettä täydellisesti ja hengittääkin hyvin. Ja onpahan aitoa Goretexia. Tuo puku oli Varustelekan määrityksen mukaan "vähän käytetty" ja siihen lupasivat tuon suihkutakuun. _________________ "Ihmisellä on tässä avaruuvessa kusiaisen valtuuvet." -Veikko Huovinen |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
rautu 02.08.2010 11:15
Tää olikin saksalainen näköjään, minkä meinasin hankkia. _________________ Värähtävä ihokosketus vettähylkivän telttakankaan alla, ja hyttysöljy! viilenevä ilta...( Arto Melleri) |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Hamalainen 02.08.2010 12:56
Putkikannakkeita 2kpl. Joku voi ihmetellä mutta perästä kuuluu. Oli muuten alan liikkeesä sikakalliita 2,50 € kpl. Mutta ei auta, harrastuksest maksaa  |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Mempsu- 02.08.2010 13:24
| Päähuivin, jäi mukaan Saksasta. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 03.08.2010 11:11
| Henkselit Tallinnasta eilen. Kiinnitykset vahvat ja tehokkaat kuin lukkopihdit. Eikä oikein hinnankiroissakaan . Jos nyt ei housut pysy ylhäällä , niin on miehessä vikaa. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tekstiiliurheilija 09.08.2010 18:32
Menin läheiseen Prismaan ostamaan kiinnityshihnoja, ja mukaanpa tarttui kaikenlaista muutakin. Retkeilytarvikevalikoima on parantunut koko ajan, ennen oli Retki-tuotteita ja jokunen Haltin tarvike, nyt oli paljon Sea to Summit -tuotteita, mm. liuskasaippuoita, joita joskus metsästelin kun Partioaitassa ne olivat lopussa. Ostin hihnojen lisäksi Sea to Summitin Kitchen bits 12, 90 (lähinnä kiinnosti minivispilä ja pikkupullot), X bowl kulho 16,90 (piti painaa 64 g mutta kirjevaakani näytti 88 g ) ja Ultra sil day back minireppu 19,90 (piti painaa 68 g mutta kirjevaakani näytti 80 g ). _________________ Tyyli ennen kaikkea! |
|
| Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|