Vaellusturinat II

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Tiedotuskanava Hyvästi
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: Hyvästi
tyy
21.11.2009 14:05
Vieras

Heikki kirjoitti:
Pienet tuntuu pojilla olleen pienenä pipot ja ilmeisesti pelkästään puuleluja. Hohhoijaa!

Ystävällisenä huomautuksena: käsitykseni on, että olet tulkinnut tämän asian täysin väärin.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
hannes
21.11.2009 14:48

Todella harmi jos Abu lähtee ja monelta kantilta ajatellen.

Nuo yv-selkäänpuukottajat pitäisi saada aina saman tien julkisuuteen vastaamaan huutoonsa.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Nevis
21.11.2009 15:12

Parempi olisi, jos kaikki olisivat sovussa keskenään, jottei kenenkään tarvitsisi lähteä ovet paukkuen, sillä täällä on muutenkin liian vähän väkeä kirjoitelmassa. Hiljaisia lukijoita tälläkin sivustolla on varmaan useampikertainen määrä kirjoittelijoihin nähden ja heidän fiiliksensä kärsivät siitä, jos täältäkään enää vallitse sopu ja suvaitsevaisuus. Maailmassa on ihan tarpeeksi toraa ja riitaa, miksi se pitäisi tuoda tänne?
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

K-nen
21.11.2009 15:33

hannes kirjoitti:
Todella harmi jos Abu lähtee ja monelta kantilta ajatellen.
...

Harmi. Kuka meitä höyrypäitä sitten paimentaa?

hannes kirjoitti:
...
Nuo yv-selkäänpuukottajat pitäisi saada aina saman tien julkisuuteen vastaamaan huutoonsa.

Sellaisille voisi vaikka lähettää yv:tä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä

Louestaja
21.11.2009 20:54

Ikävää, jos näin on?! Toivottavasti noin kova päätös perustuu faktoihin, eikä toisen käden kuulopuheisiin? Confused Sad

Lunkentus
21.11.2009 21:28

Mitenkä tämän nyt voisi kauniisti ilmaista? Lueskelen näitä sivuja lähes päivittäin, kun ne kerran liittyvät mieluiseen harrastukseeni. Tästä on muodostunut vuosien kuluessa eräs olennainen osa elämääni. Aikaisemmin, aikaa ennen nettiä, tällaista lähes ajan hermolla (vier. kiel. online) olevaa mahdollisuutta keskusteluun ei ole ollut. Tämän myötä, varsinkin Vaellusnetin sivujen kautta olen saanut kuvitella kuuluvani johonkin erityiseen joukkoon, joukkoon jossa yhteiset mielihalut (intressit) kohtaavat.

On hämmentävää kun yhteisöön mieltämäni "kaverit" yht`äkkiä ilmoittavat jättävänsä hyvästit meille muille! Ymmärrän, että yksilöiden välillä voi toisinaan olla myös ristiriitaisia tunteita, se on inhimillistä. Mutta se, että muut kumppanit heivataan tuosta vaan, sitä minä en ymmärrä!

Toivoisinkin, että ristiriitoja kokeneet vielä kerran yritttäväisivät sopia keskenään asiat ja palata "normaaliin" päiväjärjestykseen. Abulle vielä henkilökohtaisesti; Mieti vielä kerran, täällä on monia jotka haluaisivat sinun jatkavan,
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

pesala
21.11.2009 22:20

Tällaiseen keskusteluun tunnen olevani jäävi . Olenhan vasta äskettäin liittynyt kirjoittajien joukkoon . Mutta , jos vertaan nykyistä työ-ympäristöäni tähän vaelluskeskusteluihin , sanoisin että työympäristössäni on paljon raa`empaa keskustelua kavereista , jopa henkilöön kohdistuvaa arvostelua , mutta ei mitään sellaista, mistä K A N N A T T A A ottaa henkilökohtaisia pultteja. Se on elämän suolaa , jos joku arvostelee minua /sinua, mutta sinä saat myös itse silloin arvostella muita . Myös kovalla tavalla . Se pitäisi olla myös täällä vaellusnetissä sallittua. Se vain pitää kestää. Jos ei kestä omaan henkilöön tulevaa arvostelua ja on itse kova arvostelija , käy vain sääliksi , jos joku on niin itsekeskeinen, ettei tätä ymmärrä , vaan on "minä itse ".

Ollaan me muut tällaisesta irti , arvostellaan muita , moititaan , ollaan eri mieltä ja sen sellaista. Annetaan tiukkapipojen käydä omaa keskusteluaan . Ja otetaan voimakkaasti kantaa , milloin mihinkin asiaan. Ja myönnetään joskus olevamme tietämättömiä jossain asiassa . Eikos Laughing
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Louestaja
21.11.2009 23:28

pesala kirjoitti:
sanoisin että työympäristössäni on paljon raa`empaa keskustelua kavereista , jopa henkilöön kohdistuvaa arvostelua , mutta ei mitään sellaista, mistä K A N N A T T A A ottaa henkilökohtaisia pultteja. Se on elämän suolaa , jos joku arvostelee minua /sinua, mutta sinä saat myös itse silloin arvostella muita . Myös kovalla tavalla . Se pitäisi olla myös täällä vaellusnetissä sallittua. Se vain pitää kestää. Jos ei kestä omaan henkilöön tulevaa arvostelua ja on itse kova arvostelija , käy vain sääliksi , jos joku on niin itsekeskeinen, ettei tätä ymmärrä , vaan on "minä itse ".

Oma keskusteluhistoriani alkoi Lahden 2001 doping-skandaaleista ja eteni siitä Jippii/Saunalahden palstoille, joissa vietin hauskoja hetkiä ihmisiä pilkaten. Nyt se on jäänyt taakse ja arvostan Vaellusnettiä juuri siksi. Että täällä keskustelijat enimmäkseen arvostavat toisiaan. Siksi en kaipaa tänne mainostamaasi kovaa keskustelua. Mene Suomi24:lle, niin saat päästellä sydämesi kyllyydestä. Vittuilussa ei yleensä ole mitään rakentavaa...

pesala
21.11.2009 23:44

Louestaja kirjoitti:
pesala kirjoitti:
sanoisin että työympäristössäni on paljon raa`empaa keskustelua kavereista , jopa henkilöön kohdistuvaa arvostelua , mutta ei mitään sellaista, mistä K A N N A T T A A ottaa henkilökohtaisia pultteja. Se on elämän suolaa , jos joku arvostelee minua /sinua, mutta sinä saat myös itse silloin arvostella muita . Myös kovalla tavalla . Se pitäisi olla myös täällä vaellusnetissä sallittua. Se vain pitää kestää. Jos ei kestä omaan henkilöön tulevaa arvostelua ja on itse kova arvostelija , käy vain sääliksi , jos joku on niin itsekeskeinen, ettei tätä ymmärrä , vaan on "minä itse ".

Oma keskusteluhistoriani alkoi Lahden 2001 doping-skandaaleista ja eteni siitä Jippii/Saunalahden palstoille, joissa vietin hauskoja hetkiä ihmisiä pilkaten. Nyt se on jäänyt taakse ja arvostan Vaellusnettiä juuri siksi. Että täällä keskustelijat enimmäkseen arvostavat toisiaan. Siksi en kaipaa tänne mainostamaasi kovaa keskustelua. Mene Suomi24:lle, niin saat päästellä sydämesi kyllyydestä. Vittuilussa ei yleensä ole mitään rakentavaa...

Et kai ymmärtänut tarkoitustani . Ei minun tarvii vittuilla kenellekkään , eli minun ei tarvii mennä Suomi 24 :lle. Mutta jos täällä joku , siis joku, haluaa tehdä kovaa arvostelua , hänen on myös kestettävä sitä myös itse . Eli kommenttisi ei osu kohteeseen .
Etkö itse kestä henkilöösi kohdistuvaa arvostelua , ja jos et , niin miksi arvostelisit sitten muita ?? Kysyn vaan , ystävyydellä.
 Sivun alkuun

Louestaja
22.11.2009 0:01

pesala kirjoitti:
Et kai ymmärtänut tarkoitustani . Ei minun tarvii vittuilla kenellekkään , eli minun ei tarvii mennä Suomi 24 :lle. Mutta jos täällä joku , siis joku, haluaa tehdä kovaa arvostelua , hänen on myös kestettävä sitä myös itse . Eli kommenttisi ei osu kohteeseen .
Etkö itse kestä henkilöösi kohdistuvaa arvostelua , ja jos et , niin miksi arvostelisit sitten muita ?? Kysyn vaan , ystävyydellä.

Ymmärsin kyllä. Tarkoitin, että tänne ei tarvita haluamaasi kovaa arvostelua. Jos haluat kovaa arvostelua, niin sitäkin netistä löytyy, esim. tuo Suomi24. En ymmärrä mitä lisäarvoa kovalla arvostelulla vaelluskeskusteluun saataisiin?

Kirjoitit "ystävyydellä". Et selkeästikään tarkoita sitä. Säästä ironiasi. Sad

kaivara
22.11.2009 0:03

Minä jäin nyt pitkään foorumia lukeneena, mutta vastikään aktivoituneena kaipaamaan abulta hieman perusteluja - ihmettelen sitä, että kohdistuuko esille tuotu asia ylläpidon asettamaan banniin vai foorumin yhteisön aikaisempaan responssiin ko. henkilöä kohtaan.

Ei sillä - ei ole pakko perustella, kun päätös on tehty niin se on tehty, mutta kun se esitetään julkisesti niin mielestäni olisi hyvä ihan edes hieman perustella myös julkisesti.

Noh, jos menit jo ja päätös on pysyvä niin jään kaipaamaan tuottamaasi laadukasta sisältöä anyway. Happy trails!
 Sivun alkuun

Sokosti Suomujoki
22.11.2009 0:20

Onko se arvostettu Havu/Jurtta vai kuka?

pesala
22.11.2009 0:25

Louestaja kirjoitti:
pesala kirjoitti:

Ymmärsin kyllä. Tarkoitin, että tänne ei tarvita haluamaasi kovaa arvostelua. Jos haluat kovaa arvostelua, niin sitäkin netistä löytyy, esim. tuo Suomi24. En ymmärrä mitä lisäarvoa kovalla arvostelulla vaelluskeskusteluun saataisiin?

Kirjoitit "ystävyydellä". Et selkeästikään tarkoita sitä. Säästä ironiasi. Sad

Et sittenkän ymmärtänyt tarkoitustani . Voi olla , että esitin väärin . Ei tarvita kovaa arvostelua , mutta tarkoitin , että JOS JOKU ESITTÄÄ TÄÄLLÄ KOVAA ARVOSTELUA ASIOISTA TAI JOPA HENKILÖISTÄ ; HÄNEN ON ITSE MYÖS KESTEtTÄVÄ ITSEENSÄ KOHDIsTUVA KOVA ARVOSTELU . Minun työyhteisöstäni tuoma esimerkki ei todellakaan kuulu vaellunettiin . Se oli vain esimerkki.
Ja "ystävyydellä" tarkoitin myös ystävyydellä arvostelua.
 Sivun alkuun

Orbus
22.11.2009 6:36
Vieras

abumatic kirjoitti:
Sain kuulla että arvostamani henkilö on ei-toivottu näille sivuille. Ja siitä seuraa että otan ritolat täältä. Heippa, kuten pääkaupunkiseudulla sanotaan.
Pitäisköhän sitten minunkin tehdä sama ratkaisu?
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

IkiHonka
22.11.2009 12:13

Orbus kirjoitti:
abumatic kirjoitti:
Sain kuulla että arvostamani henkilö on ei-toivottu näille sivuille. Ja siitä seuraa että otan ritolat täältä. Heippa, kuten pääkaupunkiseudulla sanotaan.
Pitäisköhän sitten minunkin tehdä sama ratkaisu?

Te aiheutatte pakokauhun tuollaisilla puheillanne.

Mitä tästä tulee, jos aina kaikki lähtijää arvostavat seuraavat perässä...

Ikis the I
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Olen menettänyt uskoni - hyvästi Savo... tyy Kesävaellusvarusteet 264 23.05.2010 22:20 Katso viimeisin viesti
Hyvästi, Kirvesmäki! Resupekka Hölynpöly... 0 13.03.2010 10:59 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Siirry: