|
| |
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Re: Hyvästi |
tyy 21.11.2009 14:05Vieras
|
| Heikki kirjoitti: |
| Pienet tuntuu pojilla olleen pienenä pipot ja ilmeisesti pelkästään puuleluja. Hohhoijaa! |
Ystävällisenä huomautuksena: käsitykseni on, että olet tulkinnut tämän asian täysin väärin. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
hannes 21.11.2009 14:48
Todella harmi jos Abu lähtee ja monelta kantilta ajatellen.
Nuo yv-selkäänpuukottajat pitäisi saada aina saman tien julkisuuteen vastaamaan huutoonsa. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Nevis 21.11.2009 15:12
| Parempi olisi, jos kaikki olisivat sovussa keskenään, jottei kenenkään tarvitsisi lähteä ovet paukkuen, sillä täällä on muutenkin liian vähän väkeä kirjoitelmassa. Hiljaisia lukijoita tälläkin sivustolla on varmaan useampikertainen määrä kirjoittelijoihin nähden ja heidän fiiliksensä kärsivät siitä, jos täältäkään enää vallitse sopu ja suvaitsevaisuus. Maailmassa on ihan tarpeeksi toraa ja riitaa, miksi se pitäisi tuoda tänne? |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
K-nen 21.11.2009 15:33
| hannes kirjoitti: |
Todella harmi jos Abu lähtee ja monelta kantilta ajatellen.
... |
Harmi. Kuka meitä höyrypäitä sitten paimentaa?
| hannes kirjoitti: |
...
Nuo yv-selkäänpuukottajat pitäisi saada aina saman tien julkisuuteen vastaamaan huutoonsa. |
Sellaisille voisi vaikka lähettää yv:tä. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Louestaja 21.11.2009 20:54
Ikävää, jos näin on?! Toivottavasti noin kova päätös perustuu faktoihin, eikä toisen käden kuulopuheisiin?  _________________ Hiipuvaan iltaruskoon matkaa teen. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Lunkentus 21.11.2009 21:28
Mitenkä tämän nyt voisi kauniisti ilmaista? Lueskelen näitä sivuja lähes päivittäin, kun ne kerran liittyvät mieluiseen harrastukseeni. Tästä on muodostunut vuosien kuluessa eräs olennainen osa elämääni. Aikaisemmin, aikaa ennen nettiä, tällaista lähes ajan hermolla (vier. kiel. online) olevaa mahdollisuutta keskusteluun ei ole ollut. Tämän myötä, varsinkin Vaellusnetin sivujen kautta olen saanut kuvitella kuuluvani johonkin erityiseen joukkoon, joukkoon jossa yhteiset mielihalut (intressit) kohtaavat.
On hämmentävää kun yhteisöön mieltämäni "kaverit" yht`äkkiä ilmoittavat jättävänsä hyvästit meille muille! Ymmärrän, että yksilöiden välillä voi toisinaan olla myös ristiriitaisia tunteita, se on inhimillistä. Mutta se, että muut kumppanit heivataan tuosta vaan, sitä minä en ymmärrä!
Toivoisinkin, että ristiriitoja kokeneet vielä kerran yritttäväisivät sopia keskenään asiat ja palata "normaaliin" päiväjärjestykseen. Abulle vielä henkilökohtaisesti; Mieti vielä kerran, täällä on monia jotka haluaisivat sinun jatkavan, |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 21.11.2009 22:20
Tällaiseen keskusteluun tunnen olevani jäävi . Olenhan vasta äskettäin liittynyt kirjoittajien joukkoon . Mutta , jos vertaan nykyistä työ-ympäristöäni tähän vaelluskeskusteluihin , sanoisin että työympäristössäni on paljon raa`empaa keskustelua kavereista , jopa henkilöön kohdistuvaa arvostelua , mutta ei mitään sellaista, mistä K A N N A T T A A ottaa henkilökohtaisia pultteja. Se on elämän suolaa , jos joku arvostelee minua /sinua, mutta sinä saat myös itse silloin arvostella muita . Myös kovalla tavalla . Se pitäisi olla myös täällä vaellusnetissä sallittua. Se vain pitää kestää. Jos ei kestä omaan henkilöön tulevaa arvostelua ja on itse kova arvostelija , käy vain sääliksi , jos joku on niin itsekeskeinen, ettei tätä ymmärrä , vaan on "minä itse ".
Ollaan me muut tällaisesta irti , arvostellaan muita , moititaan , ollaan eri mieltä ja sen sellaista. Annetaan tiukkapipojen käydä omaa keskusteluaan . Ja otetaan voimakkaasti kantaa , milloin mihinkin asiaan. Ja myönnetään joskus olevamme tietämättömiä jossain asiassa . Eikos  |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Louestaja 21.11.2009 23:28
| pesala kirjoitti: |
| sanoisin että työympäristössäni on paljon raa`empaa keskustelua kavereista , jopa henkilöön kohdistuvaa arvostelua , mutta ei mitään sellaista, mistä K A N N A T T A A ottaa henkilökohtaisia pultteja. Se on elämän suolaa , jos joku arvostelee minua /sinua, mutta sinä saat myös itse silloin arvostella muita . Myös kovalla tavalla . Se pitäisi olla myös täällä vaellusnetissä sallittua. Se vain pitää kestää. Jos ei kestä omaan henkilöön tulevaa arvostelua ja on itse kova arvostelija , käy vain sääliksi , jos joku on niin itsekeskeinen, ettei tätä ymmärrä , vaan on "minä itse ". |
Oma keskusteluhistoriani alkoi Lahden 2001 doping-skandaaleista ja eteni siitä Jippii/Saunalahden palstoille, joissa vietin hauskoja hetkiä ihmisiä pilkaten. Nyt se on jäänyt taakse ja arvostan Vaellusnettiä juuri siksi. Että täällä keskustelijat enimmäkseen arvostavat toisiaan. Siksi en kaipaa tänne mainostamaasi kovaa keskustelua. Mene Suomi24:lle, niin saat päästellä sydämesi kyllyydestä. Vittuilussa ei yleensä ole mitään rakentavaa... _________________ Hiipuvaan iltaruskoon matkaa teen. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 21.11.2009 23:44
| Louestaja kirjoitti: |
| sanoisin että työympäristössäni on paljon raa`empaa keskustelua kavereista , jopa henkilöön kohdistuvaa arvostelua , mutta ei mitään sellaista, mistä K A N N A T T A A ottaa henkilökohtaisia pultteja. Se on elämän suolaa , jos joku arvostelee minua /sinua, mutta sinä saat myös itse silloin arvostella muita . Myös kovalla tavalla . Se pitäisi olla myös täällä vaellusnetissä sallittua. Se vain pitää kestää. Jos ei kestä omaan henkilöön tulevaa arvostelua ja on itse kova arvostelija , käy vain sääliksi , jos joku on niin itsekeskeinen, ettei tätä ymmärrä , vaan on "minä itse ". |
Oma keskusteluhistoriani alkoi Lahden 2001 doping-skandaaleista ja eteni siitä Jippii/Saunalahden palstoille, joissa vietin hauskoja hetkiä ihmisiä pilkaten. Nyt se on jäänyt taakse ja arvostan Vaellusnettiä juuri siksi. Että täällä keskustelijat enimmäkseen arvostavat toisiaan. Siksi en kaipaa tänne mainostamaasi kovaa keskustelua. Mene Suomi24:lle, niin saat päästellä sydämesi kyllyydestä. Vittuilussa ei yleensä ole mitään rakentavaa... |
Et kai ymmärtänut tarkoitustani . Ei minun tarvii vittuilla kenellekkään , eli minun ei tarvii mennä Suomi 24 :lle. Mutta jos täällä joku , siis joku, haluaa tehdä kovaa arvostelua , hänen on myös kestettävä sitä myös itse . Eli kommenttisi ei osu kohteeseen .
Etkö itse kestä henkilöösi kohdistuvaa arvostelua , ja jos et , niin miksi arvostelisit sitten muita ?? Kysyn vaan , ystävyydellä. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Louestaja 22.11.2009 0:01
Et kai ymmärtänut tarkoitustani . Ei minun tarvii vittuilla kenellekkään , eli minun ei tarvii mennä Suomi 24 :lle. Mutta jos täällä joku , siis joku, haluaa tehdä kovaa arvostelua , hänen on myös kestettävä sitä myös itse . Eli kommenttisi ei osu kohteeseen .
Etkö itse kestä henkilöösi kohdistuvaa arvostelua , ja jos et , niin miksi arvostelisit sitten muita ?? Kysyn vaan , ystävyydellä. |
Ymmärsin kyllä. Tarkoitin, että tänne ei tarvita haluamaasi kovaa arvostelua. Jos haluat kovaa arvostelua, niin sitäkin netistä löytyy, esim. tuo Suomi24. En ymmärrä mitä lisäarvoa kovalla arvostelulla vaelluskeskusteluun saataisiin?
Kirjoitit "ystävyydellä". Et selkeästikään tarkoita sitä. Säästä ironiasi.  _________________ Hiipuvaan iltaruskoon matkaa teen. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
kaivara 22.11.2009 0:03
Minä jäin nyt pitkään foorumia lukeneena, mutta vastikään aktivoituneena kaipaamaan abulta hieman perusteluja - ihmettelen sitä, että kohdistuuko esille tuotu asia ylläpidon asettamaan banniin vai foorumin yhteisön aikaisempaan responssiin ko. henkilöä kohtaan.
Ei sillä - ei ole pakko perustella, kun päätös on tehty niin se on tehty, mutta kun se esitetään julkisesti niin mielestäni olisi hyvä ihan edes hieman perustella myös julkisesti.
Noh, jos menit jo ja päätös on pysyvä niin jään kaipaamaan tuottamaasi laadukasta sisältöä anyway. Happy trails! |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Sokosti Suomujoki 22.11.2009 0:20
Onko se arvostettu Havu/Jurtta vai kuka? _________________ Kulkija voi joutua vaikeuksiin maastossa sen valtaisan kuorman takia mitä hän kuljettaa selässään. Tuosta pulasta selvitäkseen hän sitten pääsee käyttämään kuljettamiaan tavaroita. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
pesala 22.11.2009 0:25
| Louestaja kirjoitti: |
Ymmärsin kyllä. Tarkoitin, että tänne ei tarvita haluamaasi kovaa arvostelua. Jos haluat kovaa arvostelua, niin sitäkin netistä löytyy, esim. tuo Suomi24. En ymmärrä mitä lisäarvoa kovalla arvostelulla vaelluskeskusteluun saataisiin?
Kirjoitit "ystävyydellä". Et selkeästikään tarkoita sitä. Säästä ironiasi.  |
Et sittenkän ymmärtänyt tarkoitustani . Voi olla , että esitin väärin . Ei tarvita kovaa arvostelua , mutta tarkoitin , että JOS JOKU ESITTÄÄ TÄÄLLÄ KOVAA ARVOSTELUA ASIOISTA TAI JOPA HENKILÖISTÄ ; HÄNEN ON ITSE MYÖS KESTEtTÄVÄ ITSEENSÄ KOHDIsTUVA KOVA ARVOSTELU . Minun työyhteisöstäni tuoma esimerkki ei todellakaan kuulu vaellunettiin . Se oli vain esimerkki.
Ja "ystävyydellä" tarkoitin myös ystävyydellä arvostelua. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Orbus 22.11.2009 6:36Vieras
|
| abumatic kirjoitti: |
| Sain kuulla että arvostamani henkilö on ei-toivottu näille sivuille. Ja siitä seuraa että otan ritolat täältä. Heippa, kuten pääkaupunkiseudulla sanotaan. |
Pitäisköhän sitten minunkin tehdä sama ratkaisu? |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 22.11.2009 12:13
| Orbus kirjoitti: |
| abumatic kirjoitti: |
| Sain kuulla että arvostamani henkilö on ei-toivottu näille sivuille. Ja siitä seuraa että otan ritolat täältä. Heippa, kuten pääkaupunkiseudulla sanotaan. |
Pitäisköhän sitten minunkin tehdä sama ratkaisu? |
Te aiheutatte pakokauhun tuollaisilla puheillanne.
Mitä tästä tulee, jos aina kaikki lähtijää arvostavat seuraavat perässä... _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I |
|
| Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|