|
| |
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Käsivarsi 26. - 31.7.09 |
Louestaja 21.11.2009 21:04
Partioporukalla Didnu - Halti - Kilpisjärvi maastoissa. Sadetta ja hellettä.
Kuvablogi _________________ Hiipuvaan iltaruskoon matkaa teen. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Sokosti Suomujoki 22.11.2009 0:27
Olin viikkoa myöhemmin tuolla, ja silloin Didnun seudulla ei enää ollut noita lumia, eikä myöskään Lossulla.
Mistä on otettu kuva Govddosgaisin eteläharjanteesta? _________________ Kulkija voi joutua vaikeuksiin maastossa sen valtaisan kuorman takia mitä hän kuljettaa selässään. Tuosta pulasta selvitäkseen hän sitten pääsee käyttämään kuljettamiaan tavaroita. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Louestaja 22.11.2009 13:56
| Sokosti Suomujoki kirjoitti: |
| Mistä on otettu kuva Govddosgaisin eteläharjanteesta? |
Siellä on niitä useampia? Kuljin Pihtsoskönkäältä Pihtsosnjunnille ja sieltä otin ensimmäisen kuvan. Sitten kuljin Govddoskaissin pohjoisreunaa aina luoteisnurkalle asti. Sieltä palasin huipulla olevan lammen kautta Eteläharjanteelle ja kuljin molempien huippujen kautta kuvaten niitä itään ja länteen päin. _________________ Hiipuvaan iltaruskoon matkaa teen. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tyy 22.11.2009 14:07Vieras
|
| No niin, nyt se iski taas. Tunturi-ikävä, jota olen vaihtelevalla menestyksellä karkoittanut syksyn pimeydessä. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
hannes 22.11.2009 15:36
Louestaja on näemmä suurinpiirtein samoihin aikoihin ja samoilla seuduilla kulkenut - ja helkata, monet kuvatkin ovat "minun" jalansijoilta kuvattu .
Noin isoa porukkaa en kuitenkaan kohdannut.
Teltta oli pari päivää Govdosgaisin rinteessä - kävin välillä kurkistelemassa liikennettä "hotellille" päin. Veden hain siitä pikkujärvestä laskevasta purosta.
Täysin rauhassa sain olla teltalla ja siellä ylhäällä kierrellessä. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Sokosti Suomujoki 22.11.2009 16:13
Tämä http://kuvablogi.com/nayta/2351818/ _________________ Kulkija voi joutua vaikeuksiin maastossa sen valtaisan kuorman takia mitä hän kuljettaa selässään. Tuosta pulasta selvitäkseen hän sitten pääsee käyttämään kuljettamiaan tavaroita. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Louestaja 22.11.2009 21:51
Tjaa tuo. Siinä olen laskeutumassa jo alas takaisin kohti Pihtsusköngästä. Väliin nouseva harjanne on Pihtsosnjunnilta etelään tuleva selänne. Eli tämä on kuvauspaikka noin suunnilleen. _________________ Hiipuvaan iltaruskoon matkaa teen. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Sokosti Suomujoki 22.11.2009 23:08
Nousin mäelle suoraa linjaa hotellilta, Hanneksen majapaikan vasemmalta puolelta. Puhelin kuuluu jo ennen huippua, hotellilta alle 30 min, että saa yhteyden. Loppuosa pesukoneen kokoista kiveä ja nelinkontin pitää nousta. _________________ Kulkija voi joutua vaikeuksiin maastossa sen valtaisan kuorman takia mitä hän kuljettaa selässään. Tuosta pulasta selvitäkseen hän sitten pääsee käyttämään kuljettamiaan tavaroita. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 23.11.2009 0:23
| Nousin mäelle suoraa linjaa hotellilta, Hanneksen majapaikan vasemmalta puolelta. Puhelin kuuluu jo ennen huippua, hotellilta alle 30 min, että saa yhteyden. Loppuosa pesukoneen kokoista kiveä ja nelinkontin pitää nousta. |
Mistä olet mahtanut nousta? 2006 kiipesin hotellilta sitä puron sivua ylös Govddosgaisille. Tommosia järkäleitä sillon sillä reitillä ollut, tai sitten dementia on melko pahaksi päässyt. Eikä siinä mitään nelivetoa tarvittu. _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
hannes 23.11.2009 11:14
| IkiHonka kirjoitti: |
Mistä olet mahtanut nousta? |
Ilmeisesti aika paljon vasemmalta puolen.(purosta katsoen) |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Sokosti Suomujoki 23.11.2009 22:44
Nimenomaan luotisuoraan ylös hotellilta, purosta niin reilusti vasemmalta, että itse puroa ei näe, se lammen kylläkin. _________________ Kulkija voi joutua vaikeuksiin maastossa sen valtaisan kuorman takia mitä hän kuljettaa selässään. Tuosta pulasta selvitäkseen hän sitten pääsee käyttämään kuljettamiaan tavaroita. |
|
| Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
IkiHonka 23.11.2009 23:55
| Nimenomaan luotisuoraan ylös hotellilta, purosta niin reilusti vasemmalta, että itse puroa ei näe, se lammen kylläkin. |
Ai perh*na. Ei tullut mieleenkään, että harrastit vuorikiipeilyä. Oletin ilman muuta, että kapusit sitä puronvartta. Hyvä kiivetä siitä ja nätti porrasputouksineen.
Sie oot nuor poika ja siul on viel sellasii urheusmielalloi. Sie pyrit sankartöitä tekemää. _________________ "Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkemisistansa"
Ikis the I |
|
| Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|